1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    14
    05-11-2003

    Slavinnetje

    Mijn vrouw is mijn slaafje, althans volgens de seculieren. Ik als moslimman zou haar onderdrukken door haar te dwingen een hoofddoek te dragen, wat als symbool zou staan voor extremistische gewelddadige politieke ideeën. Mijn vrouw zou bevrijd moeten worden uit de handen van een tiran als mij. Dat willen ze bereiken door haar te vernederen: "Sorry mevrouwtje, maar uw hoofddoek voldoet niet aan de kledingvoorschriften."

    De 'bevrijding' van de moslimvrouw is in volle gang in het 'vrije' Westen. Zo worden ze reeds hier en daar de toegang belet. Openbare instellingen, normaal gesproken voor iedereen toegankelijk, worden verboden terrein voor de moslima. Een meisje met een hoofddoek mag bijvoorbeeld van een openbare school worden getrapt. In Nederland kwam dat al voor in het bijzonder onderwijs. Een christelijke school mag op godsdienstige grondslag een moslimmeisje van school trappen: "Jij mag hier niet komen, want jij tast de christelijke identiteit van onze school aan." Een sterk staaltje van christelijke naastenliefde.

    Natuurlijk willen ze onze vrouwen en dochters niet bevrijden. Ze willen de keuzevrijheid van onze vrouwen en dochters afpakken en ze op deze manier dwingen tot het secularisme. Ze exploiteren, bevuilen, seksueel intimideren en ze maken tot afvalligen. Ze onderdrukken en als seksobject laten dienen om zo hen, net als hun eigen vrouwen en dochters, te transformeren tot slavinnen, naakt afgebeeld op een reclameposter in een bus- of tramhokje.

    De hoofddoek of sluier van de vrouw is een verplichting van God. Als een vrouw zich vrijwillig wilt overgeven aan de wil van God en zich dus wil houden aan deze verplichting dan dient men dat te respecteren. Je eigen keuzes kunnen maken, dat is pas echte vrijheid. De enige echte emancipatie van de moslima geschiedt met de koran in de hand, want de rechten en plichten die de islam haar geeft is alles wat zij nodig heeft.

    Wat voor moslims zijn wij wanneer we de ongelovigen onder het mom van integratie toelaten onze vrouwen en dochters te bekeren tot hun ongeloof? Het is onze plicht te strijden en ze te beschermen tegen de perversie van de fundamentalistische seculieren. Het land van liberté, egalité et fraternité heeft al genoeg aangetoond wat een farce de 'vrije' westerse democratie is. Als het aan mij ligt beginnen we in de grote steden, waar we al in grote getale aanwezig zijn, alhamdulillah.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    06-05-2003

    Het is te gemakkelijk en zelfs verkeerd om het heft letterlijk in eigen handen te nemen en dit soort ongelovigen met de grond gelijk te maken...maar je hebt wel gelijk door te zeggen dat er niemand hier moet gaan vertellen, vooral geen ongelovige, wat een moslima moet doen of niet mag doen, zelfs al roept ze luidkeels dat het haar vrije keuze is.

    Hoe kun je dit bereiken? Door standvastig te zijn en je vast te houden aan de principes die eigen zijn aan het moslim-zijn....dat is juist hetgeen wat ongelovigen het meeste stoort, dat moslims vasthouden aan hun overtuiging...

    Moet je daarvoor, wat zij noemen achterlijk zijn, en niet meegaan met de tijd? Helemaal niet, integendeel zelfs, zij moeten actief deelnemen aan de contructieve vooruitgang van de maatschappij waarin ze leven...met behoud van de eigen identiteit. Vrijheid ten koste van alles is geen vrijheid, maar een open invitatie tot verloedering en vervaging van waardebesef.

    De moslim kan best - zelfs aangewezen - met zijn echtgenote hand in hand een avondje uit gaan eten, naar de bioscoop gaan, een theaterstuk gaan bekijken, gaan genieten van een opera, de hele wereld gaan bezichtigen, gaan rollebollen met de kinderen op het strand van Scheveningen,....maar steeds met respect voor elkaar en voor God.

    Moslims moeten ook hun kennis uitbreiden en er zelfs voor zorgen dat ze beter zijn dan ongelovigen in hun dagdagelijkse praktijken.....laten zien dat zij hun vrouwen met het hoogste respect bejegenen zonder dat zij daarvoor uit de kleren hoeven te gaan om erbij te horen....zoals menig westerse en ongelovige vrouw.

    Emancipatie van de vrouw staat voor menig ongelovige gelijk met ontmaagding van de vrouw, liefst nog voor ze volwassen is geworden....want zeggen ze, je moet zowel als jongen en als meisje experimenteren in het leven zodat je ervaart wat sex is. Hiermee duidt men ondubbelzinnig aan dat de westerse samenleving inderdaad gestoeld is op sexualiteit, in al zijn vormen, maar zelden in zijn correcte vorm....nm. de heilige intimiteit tussen een man en een vrouw die voor elkaar hebben gekozen, vrijwillig en gelijkwaardig, zonder daarom gelijk in elkaars broek te zitten omdat het een teken van emancipatie zou zijn en vooruitgang.....ja, vooruitgang van venerische ziekten en decadentie....waarvan enkel de vrouw de dupe is, of het nu in zwart Afrika is of in blank Nederland, het HIV-virus discrimineert niet op basis van huidskleur, ras of religie.

    Ben je het niet mee eens met een ongelovige, dan wordt je gelijk bestempeld als haatdragend en oerconservatieve fundamentalist...wat je als moslim alleen maar even kunt weglachen. Wat moet je anders doen met dit soort volk...iemand die je zegt; jij moet je als vrouw publiekelijk ontbloten, liefst zoveel mogelijk, en jij moet accepteren vanuit jouw overtuiging als moslim dat je als man een man kan en mag binnenrammen en dat God je nog steeds zal liefhebben om de dodelijke ziektes die je bewust verspreidt onder de bevolking, kun je toch moeilijk au sérieux nemen.....of misschien juist wel, gezien het latente gevaar op destabilisatie van een samenleving.

    Vele ongelovigen zijn slaaf of slavin geworden van hun perversiteiten....en dat kan nooit goed zijn, niet in Marokko, niet in Turkije maar ook niet in het vrijzinnige Nederland met een alles kan, alles mag-mentaliteit (althans wanneer het niets met de Islam te maken heeft).

    MELILLENSE
    "DALE LIMOSNA, MUJER, QUE NO HAY EN LA VIDA NADA COMO LA PENA DE SER CIEGO EN GRANADA" - ALHAMBRA

    Todo correo electrónico privado que constituye un insulto o amenaza, se publicará en este foro sin previo aviso.

  3. #3
    Memento mori

    Reacties
    7.256
    04-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Nou, M. Jij staat ook op de lijst.

    "Ben je het niet mee eens met een ongelovige, dan wordt je gelijk bestempeld als haatdragend en oerconservatieve fundamentalist...wat je als moslim alleen maar even kunt weglachen. Wat moet je anders doen met dit soort volk...iemand die je zegt; jij moet je als vrouw publiekelijk ontbloten, liefst zoveel mogelijk, en jij moet accepteren vanuit jouw overtuiging als moslim dat je als man een man kan en mag binnenrammen en dat God je nog steeds zal liefhebben om de dodelijke ziektes die je bewust verspreidt onder de bevolking, kun je toch moeilijk au sérieux nemen.....of misschien juist wel, gezien het latente gevaar op destabilisatie van een samenleving."

    Scottie.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.293
    22-10-2001

    Re: Re: Slavinnetje

    Origineel gepost door Multikul
    Als het je niet bevalt dan sodemieter je toch op. Ga lekker dan in afrika je islam dingetje doen waar het thuishoort. Waarom zou ik mij in godsnaam aan jou aanpassen.
    Alles kan en alles mag in Nederland? Ow jeetje, jij bent diegene die dacht dat Antwerpen in België lag... Even aanpassen, alles kan en mag in Nederland, België...

    Gegroet
    Wheen, wheen, wheen,
    Wheen al malajien, cha3b al a3rabie wheen, gadab al a3rabie wheen, dam al a3rabie wheen, charaf al ar3bie wheen.

    Allah m3ana, akwa oe Akbar min banie sahioen, yechrie, yektiel, yetfien, yektoel, ardie ma bet hoen. Dam iel ahmar, rawil agdar fie ta3miel laymoen. Nahna men iterien. Akwa min jibaal, aktar min riemaal.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.293
    22-10-2001

    Re: Slavinnetje

    Origineel gepost door ErTaN
    Mijn vrouw is mijn slaafje, althans volgens de seculieren. Ik als moslimman zou haar onderdrukken door haar te dwingen een hoofddoek te dragen, wat als symbool zou staan voor extremistische gewelddadige politieke ideeën. Mijn vrouw zou bevrijd moeten worden uit de handen van een tiran als mij. Dat willen ze bereiken door haar te vernederen: "Sorry mevrouwtje, maar uw hoofddoek voldoet niet aan de kledingvoorschriften."

    De 'bevrijding' van de moslimvrouw is in volle gang in het 'vrije' Westen. Zo worden ze reeds hier en daar de toegang belet. Openbare instellingen, normaal gesproken voor iedereen toegankelijk, worden verboden terrein voor de moslima. Een meisje met een hoofddoek mag bijvoorbeeld van een openbare school worden getrapt. In Nederland kwam dat al voor in het bijzonder onderwijs. Een christelijke school mag op godsdienstige grondslag een moslimmeisje van school trappen: "Jij mag hier niet komen, want jij tast de christelijke identiteit van onze school aan." Een sterk staaltje van christelijke naastenliefde.

    Natuurlijk willen ze onze vrouwen en dochters niet bevrijden. Ze willen de keuzevrijheid van onze vrouwen en dochters afpakken en ze op deze manier dwingen tot het secularisme. Ze exploiteren, bevuilen, seksueel intimideren en ze maken tot afvalligen. Ze onderdrukken en als seksobject laten dienen om zo hen, net als hun eigen vrouwen en dochters, te transformeren tot slavinnen, naakt afgebeeld op een reclameposter in een bus- of tramhokje.

    De hoofddoek of sluier van de vrouw is een verplichting van God. Als een vrouw zich vrijwillig wilt overgeven aan de wil van God en zich dus wil houden aan deze verplichting dan dient men dat te respecteren. Je eigen keuzes kunnen maken, dat is pas echte vrijheid. De enige echte emancipatie van de moslima geschiedt met de koran in de hand, want de rechten en plichten die de islam haar geeft is alles wat zij nodig heeft.

    Wat voor moslims zijn wij wanneer we de ongelovigen onder het mom van integratie toelaten onze vrouwen en dochters te bekeren tot hun ongeloof? Het is onze plicht te strijden en ze te beschermen tegen de perversie van de fundamentalistische seculieren. Het land van liberté, egalité et fraternité heeft al genoeg aangetoond wat een farce de 'vrije' westerse democratie is. Als het aan mij ligt beginnen we in de grote steden, waar we al in grote getale aanwezig zijn, alhamdulillah.
    Wees gerust Ertan, ze komen je vrouw, dochters, zusters, moeders bevrijden zodat ze in volle vrijheid kunnen genieten en vooral meedraaien in de Westerse maatschappij.

    Gegroet
    Wheen, wheen, wheen,
    Wheen al malajien, cha3b al a3rabie wheen, gadab al a3rabie wheen, dam al a3rabie wheen, charaf al ar3bie wheen.

    Allah m3ana, akwa oe Akbar min banie sahioen, yechrie, yektiel, yetfien, yektoel, ardie ma bet hoen. Dam iel ahmar, rawil agdar fie ta3miel laymoen. Nahna men iterien. Akwa min jibaal, aktar min riemaal.

  6. #6
    Memento mori

    Reacties
    7.256
    04-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Nou, wie zijn"ze"?

    "Dat zo'n vent het woord voor zijn vrouw voert. zegt mij al genoeg"

    En wat wil Ertan dan gaan doen in die grote steden? En als het hem hier niet bevalt, waarom gaat hij dan niet in een land wonen waar het al islamitisch is?

    Toch raar, naar de maan gaan, die proberen om te toveren tot een aarde, terwijl die maan niet geschikt is als aarde en er al een aarde is. De meeste moslims zijn naar Nederland gekomen omdat ze in het thuisland geen vrede hadden, geen vrijheid en geen welvaart. Nu willen sommigen Nederland waar ze alles hebben slachten opdat Nederland op het thuisland gaat lijken. Vreemd, heel vreemd, het blijven toch vreemde mensen, zo'n Ertan.

    Hoeveel moeders heeft Ertan eigenlijk?

    Als ik naar Australie emigreer en ik erger me aan het feit dat ze niet bereid zijn Nederlands als hoofdtaal in te voeren en een Aboriginal als burgemeester hebben, dan ga ik terug naar Nederland. Ik ga die mensen daar niet aan hun kop zitten te zeuren dat ik die kangeroos niet moet, dat hun taal niet deugt, dat het een eiland is en dat ik Aboriginals haat.

    "Oost west, thuis best".

    www.ertan.nl

    Scottie, thuis best.

  7. #7
    Fantastic Mr. Fox

    Reacties
    827
    27-07-2003

    Ertan.... Leuk dat je hier iets post. Ik heb je een jaar of twee geleden een wijle zitten volgen... Ik weet nog dat je er toen van beschuldigd werd nooit op de reacties op je stukjes te reageren.
    Ook werd je toen bedreigd en dergelijke.... Goh... Leuk je hier eens te zien. Maak je borst maar nat.... Er lopen nogal wat cyberzionisten rond hier. En dan is er vikker, een necrofiele islamhater... Je zult hem nog wel zien verschijnen.

    Zita, oude bekende.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    06-05-2003

    Re: Re: Slavinnetje

    Origineel gepost door Multikul
    Als het je niet bevalt dan sodemieter je toch op. Ga lekker dan in afrika je islam dingetje doen waar het thuishoort. Waarom zou ik mij in godsnaam aan jou aanpassen.
    De enige aanpassing die je zult moeten doen, Multikul, is accepteren dat er moslims wonen Nederland, ook hun land, en dat ze mee het beleid van de regering willen bepalen...Niet meer dan normaal in een democratie, denk je ook niet, Multikul?

    Jij mag gerust je laten bepotelen, of meer, door jan en alleman op het strand van Bredene, daar zal geen enkele moslim heibel rond maken....zolang je je maar houdt aan de fundamentele rechten van ieder individu op Nederlandse bodem, inclusief de rechten van het islamitische individu die hier zijn leven wil leiden.

    MELILLENSE
    "DALE LIMOSNA, MUJER, QUE NO HAY EN LA VIDA NADA COMO LA PENA DE SER CIEGO EN GRANADA" - ALHAMBRA

    Todo correo electrónico privado que constituye un insulto o amenaza, se publicará en este foro sin previo aviso.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    06-05-2003

    Origineel gepost door wolfowitz
    Dat zo'n vent het woord voor zijn vrouw voert. zegt mij al genoeg!
    Niet elke vent laat zijn vrouw gebruiken door andere venten, onder zijn toeziend oog....komt nogal over als het gedrag van een varken die zijn zeug laat dekken door andere beren, terwijl hijzelf verder wroet in de achtergelaten smurrie van diezelfde beren.

    Nu ja, voor menig ongelovige is het ook een dier waarmee men zich graag vergelijkt....ook een onmivoor en een gevoelsdier.

    MELILLENSE
    "DALE LIMOSNA, MUJER, QUE NO HAY EN LA VIDA NADA COMO LA PENA DE SER CIEGO EN GRANADA" - ALHAMBRA

    Todo correo electrónico privado que constituye un insulto o amenaza, se publicará en este foro sin previo aviso.

  10. #10
    Realist

    Reacties
    349
    15-08-2003

    Ertan, broeder, je hebt een gevoelige snaar bij de haters geraakt. Ziehier hun reacties..

    Insh'Allah broeder!
    St. Augustine tells the story of a pirate captured by Alexander the Great, who asked him "how he dares molest the sea." "How dare you molest the whole world?" the pirate replied: "because I do it with a little ship only, I am called a thief; you, doing it with a great navy, are called an Emperor."

  11. #11
    Memento mori

    Reacties
    7.256
    04-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Nou, maar wat wil Ertan dan? Hij geeft aan wat hij niet wil, van zijn vrouw weten we dat niet, want zij heeft blijkbaar geen internet, maar wat wil hij dan en hoe?

    Waarom woont hij hier, als hij het hier zo naar vindt?

    Of wil hij alleen maar stoken en is hij lid van de Grijze Wolven?

    In pace.

    Scottie, in Deo.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    8.045
    27-06-2003

    Re: Re: Re: Re: Slavinnetje

    Origineel gepost door Multikul
    Noem mij hardnekkig, maar ik geloof nog steeds dat Antwerpen in Belgie ligt.




  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    14
    05-11-2003

    Weet je wat echt haat is Scottie? Mensen niet in hun waarde laten en hun keuzevrijheid inperken. Denk jij werkelijk dat wij ons laten onderdrukken? Ik zal strijden tot het bittere eind voor mijn broeders en mijn zusters in de islam opdat de haat jegens ons wordt uitgeroeid en er eindelijk vrede zal zijn.

  14. #14
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik zal strijden tot het bittere eind voor mijn broeders en mijn zusters in de islam opdat de haat jegens ons wordt uitgeroeid en er eindelijk vrede zal zijn.
    Strijden voor vrede klinkt toch ietwat tegenstrijdig.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    14
    05-11-2003

    Origineel gepost door Peej
    Zorg jij er dan voor dat bij jou broeders de haat tegen joden en andere "ongelovigen' wordt uitgeroeid?
    Dus jij adviseert om de onderdrukker (kuffar) zijn gang te laten en wij maar passief toekijken? Het is aan de onderdrukker om op te houden met de onderdrukking, zolang dat uitblijft zal de haat nooit stoppen.
    Verbeter de wereld, en begin bij je zelf.
    Geloof in alle vrijheid wat je wilt. maar probeer het niet aan anderen op te dringen.
    Prima, sta ik achter, maar waarom houden jullie je zelf er niet aan? Waarom dringen jullie jullie levenswijze op aan ons?
    Origineel gepost door tonk
    Strijden voor vrede klinkt toch ietwat tegenstrijdig.
    Je moet de agressor (kuffar) eerst bestrijden voordat er vrede kan komen. Lijkt me duidelijk.