1. #31
    ..........

    Reacties
    462
    05-10-2003

    Origineel gepost door grendel
    Nou moet je effe goed luisteren, meiske (ja, ik leer het al )
    Trouwens, je bent goed "geassimileerd" in de Brabantse taal.

    IK HOEF niet geaccepteerd te worden door niemand die mij niet accepteert zoals ik ben, eruit zie, or whatever.

    Het is mij een raadsel hoe je aan die ziekelijke drang van je komt om maar steeds te benadrukken dat ik nooit geaccepteerd zal worden door Nederlanders (Ik denk dat ik dat beter kan beoordelen aangezien ik hier al woon toen jij nog niet eens bestond)
    Je kunt datzelfde zeggen over "je Marokkaanse omgeving".
    Ben je daar door iedereen 100 % "geaccepteerd" ??
    Dat zul je nooit weten, meiske

    Oh, toch wel, je hebt zo een magische kristallen bol



    PS Wil je niet meer liegen svp.
    Dat is HARAM

    Muts ik hoef door niemand geaccepteerd te worden en helemaal nie door de NL'ers....Trouwens heb tot op de dag van vandaag in mn dagelijks leven geweldige contacten met Nederlandse mensen, alleen merk ik op dit forum dat de gemiddelde NL'er nogal schijnheilig is, in het dagelijks leven voeren ze misschien een toneelstukje op, maar als men anoniem zn denkwijze kwijt kan, dan maakt men daar gretig gebruik van....Dat heeft mij doen beseffen dat veel Nederlanders vaak nep tegen je doen, maar vooralsnog heb ik nooit problemen ondervonden met Nederlanders, en kan ik in het dagelijks leven goed met ze opschieten, sommige zijn stik vriendelijk tegen mij dat komt omdat ik ook vriendelijk tegen ze ben, in het dagelijks leven dan te verstaan he .....


    Maar jij bent denk ik bang om niet geaccepteerd te worden door de NL'ers, je hebt er nachtmerries over denk ik ( ja ja heb ff die glazenbol gepakt ) je bent bang afgewezen te worden, en dat beangstigt je ....


    Liegen?....Dan weet jij meer als ik .....

  2. #32
    4 4 4 4

    Reacties
    11.901
    10-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Corrie
    Deze is de world press photo 2003 van de kinderjury geworden.



    De Kinderjury van World Press Photo heeft een foto van de Amerikaan Patrick Andrade tot winnaar gekozen. Op de foto staan twee Afghaanse jongens die onder een vrachtwagen stukjes steenkool bij elkaar sprokkelen.


    Groetjes,
    Corrie

    p.s.
    Kan dat offtopic gedoe eens ophouden!!!!!!!!!!!!


    Carolyn Cole,
    USA, Los Angeles Times
    Inside the Church of Nativity, Bethlehem, May


  3. #33
    ..........

    Reacties
    462
    05-10-2003

    Origineel gepost door Dave202
    trouwens wat is er mis mee als grendel zich nederlands gedraagd. hij zal het gewoon makkelijker hebben omdat hij de nederlanders begrijpt. trouwens als je je zo irriteert aan de nederlands cultuur waarom ben je hier dan komen wonen midden in de nederlandse cultuur

    Hoezo had ik keus dan?....Ik vertoef hier al 24 jaar, dus had weinig in te brengen, dus rest me niks anders dan hier blijven en mn eigen cultuur en godsdienst te volgen en overbrengen op mn kids inchallah,en zal nooit zoals Grendel worden; een geassimileerde Marokkaanse!.....


    Doeg....

  4. #34
    ..........

    Reacties
    462
    05-10-2003

    Trouwens Corrie je hebt gelijk meid, ophouden met dit gedoe....Maar toch blijf ik Grendel een geassimileerde Marokkaan vinden....Maar ja, ben er vandoor....

  5. #35
    4 4 4 4

    Reacties
    11.901
    10-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Nawera
    Muts ik hoef door niemand geaccepteerd te worden en helemaal nie door de NL'ers....Trouwens heb tot op de dag van vandaag in mn dagelijks leven geweldige contacten met Nederlandse mensen, alleen merk ik op dit forum dat de gemiddelde NL'er nogal schijnheilig is, in het dagelijks leven voeren ze misschien een toneelstukje op, maar als men anoniem zn denkwijze kwijt kan, dan maakt men daar gretig gebruik van....Dat heeft mij doen beseffen dat veel Nederlanders vaak nep tegen je doen, maar vooralsnog heb ik nooit problemen ondervonden met Nederlanders, en kan ik in het dagelijks leven goed met ze opschieten, sommige zijn stik vriendelijk tegen mij dat komt omdat ik ook vriendelijk tegen ze ben, in het dagelijks leven dan te verstaan he .....


    Maar jij bent denk ik bang om niet geaccepteerd te worden door de NL'ers, je hebt er nachtmerries over denk ik ( ja ja heb ff die glazenbol gepakt ) je bent bang afgewezen te worden, en dat beangstigt je ....


    Liegen?....Dan weet jij meer als ik .....


    Ja, dat klopt helemaal. Ik heb dagelijks, nee, bijna om het uur nachtmerries over mijn assimilatie en inteGRAtie-problemen.
    Tijd om gewoon te leven hou ik niet meer over

    Het is verschrikkelijk.
    Zal ik maar weer terug gaan naar Marokko

    By the way, kun je geen mooie foto posten. Zoals Corrie reeds eerder terecht opmerkte..............stick to the topic

  6. #36
    4 4 4 4

    Reacties
    11.901
    10-10-2002

    MVC Premium MVC Premium




    Tomasz Gudzowaty
    & Robert Boguslawski. Polen.
    Shaolin Temple monks.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    3.306
    24-02-2002

    Corrie thnx voor de links

    Zeker indrukwekkende foto's
    Echt een aanrader Tjek de site!

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    2.293
    22-10-2001

    Origineel gepost door Dave202
    nawera als jij ooit uit de islam stapt zal je bloed eigen familie je laten vallen als een baksteen, sterker nog ze zullen waarschijnlijk nooit meer iets met je te maken willen hebben. jij bent dus niet geaccepteerd jij bent geassimileerd.
    dat jij geaccepteerd bent is een leugen. je lijkt geaccepteerd maar je bent het niet. je bent geaccepteerd zolang je meegaat met al hun ideeën, zij bepalen jou levensstijl. en je koran waarin staat dat als jij ook maar iets afwijkt van die levenstijl je zal branden in de hel voor eeuwig. jou levensstijl is niet jou manier van leven. jou levensstijl is gebasseerd op angst. niet door acceptatie, door dat je geassimileerd ben door angst.
    Zei de intellectuele Marokkaan van Marokko.nl

    Gegroet,
    Wheen, wheen, wheen,
    Wheen al malajien, cha3b al a3rabie wheen, gadab al a3rabie wheen, dam al a3rabie wheen, charaf al ar3bie wheen.

    Allah m3ana, akwa oe Akbar min banie sahioen, yechrie, yektiel, yetfien, yektoel, ardie ma bet hoen. Dam iel ahmar, rawil agdar fie ta3miel laymoen. Nahna men iterien. Akwa min jibaal, aktar min riemaal.

  9. #39
    Realist

    Reacties
    349
    15-08-2003

    Origineel gepost door Corrie
    Zijn er hier wel moderators eigenlijk, en zo ja, waarom doen ze hun werk niet om topics ontopic te houden en dit soort offtopic gezwets tegen te houden???????
    Goede vraag Corrie!! Moderators, doen jullie uberhaubt wel iets?

    En die foto's...huiveringwekkend!
    St. Augustine tells the story of a pirate captured by Alexander the Great, who asked him "how he dares molest the sea." "How dare you molest the whole world?" the pirate replied: "because I do it with a little ship only, I am called a thief; you, doing it with a great navy, are called an Emperor."

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    1.171
    01-01-2004

    Wat een hoop ellende bijmekaar...
    Succes is the best revenge..

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    1.576
    01-03-2003

    Origineel gepost door grendel
    Jij moet niet over "lijden" beginnen, meisje