1. #1
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Re: Acties tegen hoofddoek op 22-2-2004

    Origineel gepost door socialskilled
    Zoals je hier kunt zien zijn bepaalde krachten bezig met ludieke plannen.

    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven....html#comments

    Wat ik me afvroeg of er nog ergens anders wat minder ludieke plannen gesmeed worden?

    Klopt het dat je niet over Koran teksten mag lopen als die op de grond zijn geschreven ?
    Ik ben even op de site geweest, zijn die lui echt van plan om de demonstratie tegen te houden? Hier kan alleen maar rotzooi uit voort komen, maar eerlijk gezegd had ik dat wel verwacht. Op zondag geen vliegtuigje over de Dam? En verdund varkensbloed op de Dam gaan spuiten?

    Het was niet zo slim van je om dit hier te gaan melden, degenen die uit zijn op relletjes breng je maar op rare ideeën, terwijl de organisatoren hun best doen om het juist allemaal in goede banen te willen leiden, dus geen relletjes.

    Maar...als men Koranteksten op de Dam gaat leggen, is dat het sein voor relletjes, dat is provocerend en niet acceptabel.
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    6.593
    09-02-2003

    Re: Re: Acties tegen hoofddoek op 22-2-2004

    Origineel gepost door sahira
    Ik ben even op de site geweest, zijn die lui echt van plan om de demonstratie tegen te houden? Hier kan alleen maar rotzooi uit voort komen, maar eerlijk gezegd had ik dat wel verwacht. Op zondag geen vliegtuigje over de Dam? En verdund varkensbloed op de Dam gaan spuiten?

    Het was niet zo slim van je om dit hier te gaan melden, degenen die uit zijn op relletjes breng je maar op rare ideeën, terwijl de organisatoren hun best doen om het juist allemaal in goede banen te willen leiden, dus geen relletjes.

    Maar...als men Koranteksten op de Dam gaat leggen, is dat het sein voor relletjes, dat is provocerend en niet acceptabel.
    Die Hollanders kunnen ons NIKSSSSSSSSS maken, allemaal watjes laat ze komen ze zijn welkom 1 allochtoon kan 10 hollanders aan, yeah losers ze durven achter de schermen maar in real oehhhhhh wat een watjes.

  3. #3
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Re: Re: Re: Acties tegen hoofddoek op 22-2-2004

    Origineel gepost door socialskilled
    Of het slim/intelligent/verstandig is om het hier te posten of niet laat ik in het midden. Heb al eerder hier gepost omtrent wat je bij andere sites over het onderwerp kan vinden. Maar nooit een serieuze reactie op gehad.

    Maar als iemand met zijn kindertjes vredig in een demostratie gaat lopen wil hij wel graag dat het vredig blijft.

    In Belgie zijn AEL demostraties nooit vredig verlopen, AEL roept dan wel dat het raddraaiers zijn, maar het is wel de volk die zij aantrekken.

    Als in Amsterdam niet Moslim-gezinden raddraaiers AEL-gezinde raddraaiers treffen kan demostratie escaleren en om de verkeerde reden in het nieuws komen, daar wil je toch niemand met zijn kindertjes tussen zien lopen ?

    Het zou aanleiding moeten zijn voor AEL om aangifte te doen tegen Geenstijl om zo een bron van mogelijke ellende weg te nemen.

    Als AEL dit niet blijkt te hebben gedaan kan men de conclusie trekken dat AEL zelf ook gebaat is bij escalatie/confrontaties....

    Foute mensen zitten in alle kampen.
    Helaas heb je overal foute mensen. Ik heb vaker demonstraties mee gelopen en relletjes zijn bijna niet te vermijden. Dat er deze keer veel vrouwen met kinderen aanwezig zullen zijn is logisch, het gaat uiteindelijk over de hoofddoek. Ik hoop met heel mijn hart dan men het hoofd koel houdt, zowel van de voorstanders als van de tegenstanders.

    Nu jij deze site op het net hebt gezet (die andere topic's heb ik blijkbaar niet gelezen) kan een AEL-lid die tevens hier lid is, het lezen, aan hen of ze het willen aangeven of niet. Ik ga ervan uit dat de AEL geen escalaties wil en dus confrontaties uit de weg gaat, of in ieder geval die dag zorgen dat hun eigen orde-dienst zijn werk goed doet.
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  4. #4
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Re: Re: Re: Acties tegen hoofddoek op 22-2-2004

    Origineel gepost door Masriya
    Die Hollanders kunnen ons NIKSSSSSSSSS maken, allemaal watjes laat ze komen ze zijn welkom 1 allochtoon kan 10 hollanders aan, yeah losers ze durven achter de schermen maar in real oehhhhhh wat een watjes.
    Meid, je vergeet voor het gemak dat er inmiddels ook nederlandse moslims zijn, met of zonder hoofddoek.

    Wees verstandig en laat je niet gek maken door bijv. mensen van Geenstijl, dat is nou precies wat ze willen, relletjes en dan is het weer heel snel het vingertje naar ons, moslims. Dat maakt het allemaal alleen maar erger, en dan heeft Wilders zijn zin, nl. alles wat met moslims te maken heeft verbieden.

    Het hoofd koel houden en de demonstratie waardig uitlopen, we strijden voor een goede zaak en laat zien dat we als waardige mede-burgers ons ongenoegen op een waardige manier kunnen laten zien.

    Insha Allah.
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  5. #5
    Memento mori

    Reacties
    7.256
    04-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Nou, de AEL is een bende van provocateurs. Zij zijn uit op confrontatie. Wellicht hebben zij al afgesproken wie er een steen gooit of een ruit inslaat zodat het tot vechten met de politie komt. En dan zeggen zij: "Zie je wel, niemand houdt van de AEL!"

    Demonstreren? Fijn, in de Flevopolder.

    Wat moet die AEL hier eigenlijk, laat ze blijven waar ze horen.

    Scottie.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.530
    24-02-2003

    Origineel gepost door Scottie
    Nou, de AEL is een bende van provocateurs. Zij zijn uit op confrontatie. Wellicht hebben zij al afgesproken wie er een steen gooit of een ruit inslaat zodat het tot vechten met de politie komt. En dan zeggen zij: "Zie je wel, niemand houdt van de AEL!"

    Demonstreren? Fijn, in de Flevopolder.

    Wat moet die AEL hier eigenlijk, laat ze blijven waar ze horen.

    Scottie.
    en met geen woord rept hij over geenstijl.nl
    Mshit Fiha

  7. #7
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Origineel gepost door roebla
    en met geen woord rept hij over geenstijl.nl
    Nee, maar jij anders ook niet, valt me toch tegen.

    Ben ik de enige dan die zich er zorgen over maakt?
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  8. #8
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Origineel gepost door Scottie
    Nou, de AEL is een bende van provocateurs. Zij zijn uit op confrontatie. Wellicht hebben zij al afgesproken wie er een steen gooit of een ruit inslaat zodat het tot vechten met de politie komt. En dan zeggen zij: "Zie je wel, niemand houdt van de AEL!"

    Demonstreren? Fijn, in de Flevopolder.

    Wat moet die AEL hier eigenlijk, laat ze blijven waar ze horen.

    Scottie.
    Zegt de grootste provocateur van Marokko.nl...lid van geenstijl.nl misschien?
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  9. #9
    Engel...Duivel..?

    Reacties
    1.570
    05-12-2002

    en dan vraagt snottie om respect...dream on SNOTTIE>>> en laat ze maar komen.....pff en laat ze dromen......
    ya habibi laaaaa, trouh ba3eed enta nasseely wa fi alby el waheed enta illy fi alby wallah tefdal el dinya killa!!!........

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    8.045
    27-06-2003

    Te triest voor woorden..zo'n bek maar laat ze maar komen..
    stelletje lafaards..