1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Hoe kom je het beste en snelste manier van een Koortslip af ?

    Citaat Geplaatst door Lamode
    Wat is de beste en snelste manier om van een Koortslip/blaar af te komen als je er al 1 hebt ?

    PS: Geen zovirax en dat ander spul want, als je het eenmaal al hebt gaat het niet over.
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    166
    17-12-2002

    Ama Me Fideliter! Fidem Meam Noto, De Corde Totaliter Et Ex Mente Tota, Sum Presentialiter Absens In Remota ... © Carmina Burana

    Is dit van de componist Carl Orff?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    31
    27-01-2004

    kus mij !!!!!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    15
    08-02-2004

    het snelste werkt tandpasta (ja echt), dat droogt het blaasje uit zodat er een korstje ontstaat, je kunt het het beste aanbrengen als je thuis komt (anders loop je er de hele dag mee) er een nachtje mee slapen en het de volgende dag voorzichtig weer verwijderen met een nat washandje (zodat je niet voor l*l loopt)

    zo nodig de behandeling herhalen, als er eenmaal een korstje is ontstaan kun je dat er af weken met (alweer) een nat washandje

    klinkt gek, maar is egt de beste methode!

    sterkte ermee

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.606
    09-11-2003

    Vooral niemand kussen.

  6. #6
    24 jaartjes jong

    Reacties
    2.220
    03-07-2003

    MVC Premium MVC Premium
    ik heb er ook vaak last en ja ik heb ook zovirax dat zalfje maar in marokko heb ik er ook zovirax pillen bij gekregen die kan je hier niet in de winkel kopen maar moet je bij je huisdokter aanvragen die zijn echt heel sterk maar helpen wel

  7. #7
    all 4 one & one 4 all

    Reacties
    582
    06-10-2002

    Hé, ik doe zodra ik de koortslip opvoel komen er ijs op, als je het er lang genoeg ophoudt komt de koortslip niet op. Je kunt ook ijs gebruiken als de koortslip al ontstaan is, want in principe moet het afgekoeld worden en meestal doet je lichaam dat pas na een paar dagen. Maar als je er dus ijs opdoet gaat het gegarandeerd sneller! Het wordt kleiner en het helpt ook tegen de zwelling die een koortslip bij sommigen bezorgt. Als het afgekoeld is en je haalt het ijs ervanaf smeer er dan wat zovirax op. En oja ook heel belangrijk, kom er niet met je handen aan als je zovirax wilt opbrengen of iets dergelijks gebruik dan een wattenstaafje.

    Dit werkt in ieder geval bij mij!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    4
    29-11-2002

    ik heb ook vaak een koorslip maar wat je dan moet gebruiken is koortslipcreme van de kruidvat. Dan moetje de huismerk kopen en dat heplt echt je voelt het ook je moet het wel regelmatig op smeren.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    94
    30-03-2003

    kortslip

    Er is op de markt geen enkel middel tegen kortslip.
    Zovirax etc... werken alleen ter voorkoming van kortslip.
    kortslip is een virus die nooit zal verdwijnen!
    rien

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    114
    29-12-2003

    Niet kussen en niet aanraken met je vingers

    Da moet je zeker doen!! ik meen het
    Don't let they playing with ur feelings, be hard enough to win the battle!

  11. #11
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium

    Re: kortslip

    Origineel gepost door youssefmaghrabi
    Er is op de markt geen enkel middel tegen kortslip.
    Zovirax etc... werken alleen ter voorkoming van kortslip.
    kortslip is een virus die nooit zal verdwijnen!
    dat is nou een tip . je komt er echt niet meer van af als je een maal die virus hebt en nou schijnt het heel gevaarlijk te zijn voor baby"s als je die zou zoenen op de mond en je hebt een koortslip kan het een dodelijk afloop worden voor die armen ziel.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    240
    26-06-2003

    Weet je wat ook kan helpen, klinkt raar maar het helpt echt, voordat je gaat slapen een beetje olijfolie erop smeren en de volgende dag is het al uitgedroogd en haast weg..tenminste bij was dat wel het geval
    succes

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    Bah een koortsblaar..Ben ik blij da ik da nooit heb gekregen..
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    43
    18-10-2003

    Je moet tea tree olie erop smeren, ie doodt de bacterieen.Dan is het zo weg.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    866
    22-04-2003

    Hier de mondhygienist:

    Zovirax helpt alleen in het beginstadium. Als het dus iets jeukt en er is verder niks te zien.

    Koorstblaren zijn zeer besmettelijk, dus probeer er zo hygienisch mogelijk mee om te gaan.
    Ik wens geen seksueel getinte berichten te ontvangen!