1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.736
    23-01-2007

    Citaat Geplaatst door Mspanky20 Bekijk reactie
    nou ik reageer waneer ik wil hoor! als je daar problemen mee hebt. opkowed dan maar! makkelijk gewoon.
    Door oprecht naar Koranrecitaties te luisteren en Allah veel te gedenken zal je hart verlicht raken en tot rust komen. Want door het gedenken van Allah komen de harten tot rust.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.736
    23-01-2007

    Voor broeder islampower, Laimane en nog iemand op die andere topic wilde ik een speciaal stuk schrijven die antwoord geeft op jullie vraag "Ik bid, doe woedoe en smeekbedes, maar waarom is die djinn nog niet weg".

    Alleen helaas te veel mensen die individuele vragen hebben. Dit stuk zal jullie datgene duidelijk maken wat jullie nooit begrepen.

    Geef me een paar dagen en dan zal ik het insha Allah voor jullie plaatsen.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.736
    23-01-2007

    Citaat Geplaatst door Mspanky20 Bekijk reactie
    nee ik wil house muziek
    Is dat halal of haram?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.736
    23-01-2007

    Citaat Geplaatst door Mspanky20 Bekijk reactie
    uhmm ff gokken, zo moeilijke kwis joh. ik denk halal
    Bijna goed, je mag nog één keer raden en anders dan geef ik het antwoord zelf wel.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.349
    07-08-2008

    Citaat Geplaatst door Mspanky20 Bekijk reactie
    hij heeft in z'n verleden met de hekserij samen gewerkt, slechte ervaring mee gehad daarom deze topic
    Aha yek dat is het he. Ja want het is niet goed om je teveel met djins bezig te houden zo ver ik weet. Je kan ze beter met rust laten.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.736
    23-01-2007

    Citaat Geplaatst door Naughtygirly Bekijk reactie
    Aha yek dat is het he. Ja want het is niet goed om je teveel met djins bezig te houden zo ver ik weet. Je kan ze beter met rust laten.
    Dan ben je zeker verkeerd geinformeerd.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.349
    07-08-2008

    Citaat Geplaatst door weesbarmhartig Bekijk reactie
    Ik houd me veel bezig met dit onderwerp omdat ik tot op de dag van vandaag nog steeds verdrink in de pm's hierover. De topics is voor mij een alternatief om de vele pm's massaal te behandelen.
    Hoe bedoel je behandelen dan waar gaan de pm's ongeveer over dan en ze kunnen het toch zelf via het net opzoeken. Weet je wat ik ook zo raar vind hé van onze cultuur. Als iemand bv een psychische aandoening heeft word het vaak op bezetenheid gegooid, terwijl er gewoon een steekje los bij die persoon zit. Kan toch als de hersenen niet goed functioneren het hoeft toch niet bij defenitie te betekenen dat iemand bezeten is. Bij ons thuis worden over dit soort zaken zelden gesproken. Wat ik heb meegekregen van mij ma is dat je ze met rust moet laten en niet over hen (djins) moet praten en helemaal niet in de avond/nacht. Sommigen dingen moet je laten voor wat ze zijn en ze niet gaan oproepen. Ik ken ik ook iemand die helemaal geobsodeerd is door djins en alles wat er mee te maken heeft die is helemaal nu.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.349
    07-08-2008

    Citaat Geplaatst door weesbarmhartig Bekijk reactie
    Dan ben je zeker verkeerd geinformeerd.
    Hoezo verkeerd geïnformeerd dan ? Ik heb gewoon meegekregen om niet over ze te praten klaar. Ik weet dat ze bij de Islam horen en waar ze van zijn gemaakt enz. Maar waarom moet ik over ze praten dan wat schiet je daarmee op ? Ik bedoel als je continu je met djins bezighoudt dan wordt je toch zelf op een gegeven moment helemaal Dan roep je het toch over je heen of niet soms.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.736
    23-01-2007

    Citaat Geplaatst door Naughtygirly Bekijk reactie
    Hoe bedoel je behandelen dan waar gaan de pm's ongeveer over dan en ze kunnen het toch zelf via het net opzoeken. Weet je wat ik ook zo raar vind hé van onze cultuur. Als iemand bv een psychische aandoening heeft word het vaak op bezetenheid gegooid, terwijl er gewoon een steekje los bij die persoon zit. Kan toch als de hersenen niet goed functioneren het hoeft toch niet bij defenitie te betekenen dat iemand bezeten is. Bij ons thuis worden over dit soort zaken zelden gesproken. Wat ik heb meegekregen van mij ma is dat je ze met rust moet laten en niet over hen (djins) moet praten en helemaal niet in de avond/nacht. Sommigen dingen moet je laten voor wat ze zijn en ze niet gaan oproepen. Ik ken ik ook iemand die helemaal geobsodeerd is door djins en alles wat er mee te maken heeft die is helemaal nu.
    IN vijf minuten kom je erachter of er een steekje los zit bij iemand of dat iemand bezeten is door si7r of mass.

    Na vijf minuten komt tijdens de recitatie een djinn die de controle neemt over de persoon en zegt vervolgens " Ik ben een ongelovige en heet carriera".

    En vervolgens vraag je, wat is je doel, zegt de djinn " Ik maak haar kapot en ik ga ervoor zorgen dat ze zelfmoord gaat plegen'.

    Zit er dan ook een schroefje los of ga je dan zeggen dat al die mensen bij wie dit gebeurt hetzelfde toneelstukje spelen.

    Deze vraag aan jou?

    En wat je mama of papa zegt is algemeen, zo praten de gemiddelde ouders, alleen wil niet zeggen dat het correct is. Helaas weten onze ouders ook vaak heel weinig over de Islam, de cultuur kennen ze wel goed.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.349
    07-08-2008

    Citaat Geplaatst door Mspanky20 Bekijk reactie
    uhmm ff gokken, zo moeilijke kwis joh. ik denk halal
    Hahahahaha ja heel erg moeilijk ik moet echt brainwashen Halal of Haram wat zal het nou zijn toch

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.349
    07-08-2008

    Citaat Geplaatst door weesbarmhartig Bekijk reactie
    IN vijf minuten kom je erachter of er een steekje los zit bij iemand of dat iemand bezeten is door si7r of mass.

    Na vijf minuten komt tijdens de recitatie een djinn die de controle neemt over de persoon en zegt vervolgens " Ik ben een ongelovige en heet carriera".

    En vervolgens vraag je, wat is je doel, zegt de djinn " Ik maak haar kapot en ik ga ervoor zorgen dat ze zelfmoord gaat plegen'.

    Zit er dan ook een schroefje los of ga je dan zeggen dat al die mensen bij wie dit gebeurt hetzelfde toneelstukje spelen.

    Deze vraag aan jou?

    En wat je mama of papa zegt is algemeen, zo praten de gemiddelde ouders, alleen wil niet zeggen dat het correct is. Helaas weten onze ouders ook vaak heel weinig over de Islam, de cultuur kennen ze wel goed.
    Nou ja zeg dus iemand die zich niet met djins bezig houdt weet weinig over de Islam. Misschien heeft die persoon een meervoudige persoonlijkheidsstoornis. Ik zeg niet dat zulke personen een toneelstukje spelen vind het heel erg voor die mensen maar het hoeft niet per se bezetenheid te zijn. Want sommigen die naar een zogenaamde rifkie gaan worden alleen maar nog psychischer. Maar behandel jij zelf ook mensen ?

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    1.736
    23-01-2007

    Citaat Geplaatst door Naughtygirly Bekijk reactie
    Nou ja zeg dus iemand die zich niet met djins bezig houdt weet weinig over de Islam. Misschien heeft die persoon een meervoudige persoonlijkheidsstoornis. Ik zeg niet dat zulke personen een toneelstukje spelen vind het heel erg voor die mensen maar het hoeft niet per se bezetenheid te zijn. Want sommigen die naar een zogenaamde rifkie gaan worden alleen maar nog psychischer. Maar behandel jij zelf ook mensen ?
    JIj haalt hierboven twee dingen door elkaar.

    Ik heb niet gezegd wat jij zegt.

    En wat je zegt over meervoudige persoonlijkheidsstoornis is onzin, want dat zou niet toevallig naar boven komen als je Koran leest over iemand.

    Ik behandel mensen alleen in besloten kringen, dus alleen familie. En als er niets is, zeg ik ook er is niets. En de mensen zijn zelf getuigen van wat ze horen en zien.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.349
    07-08-2008

    Citaat Geplaatst door weesbarmhartig Bekijk reactie
    JIj haalt hierboven twee dingen door elkaar.

    Ik heb niet gezegd wat jij zegt.

    En wat je zegt over meervoudige persoonlijkheidsstoornis is onzin, want dat zou niet toevallig naar boven komen als je Koran leest over iemand.

    Ik behandel mensen alleen in besloten kringen, dus alleen familie. En als er niets is, zeg ik ook er is niets. En de mensen zijn zelf getuigen van wat ze horen en zien.
    Ja ewa bij mensen die die aandoening hebben weet je het maar nooit. En hoe weet jij dat iemand niets heeft dan ? Sommige rifkies slaan zhema die djin eruit Waar slaat dat op. Dat is pure mishandeling joh. Wat ik er van weet is dat je alleen maar de Koran mag citeren maar slaan toch niet. Ik vind het maar raare voodoo taferlen. Aha oke dacht het al. Vandaar dat je maar hier je eigen partijkje hebt opgericht, slim van je. Zat seiko's hier Nee maar als jij mensen met de goede intentie wilt helpen dan wens ik je er veel succes in

  14. #29
    Veni..Vidi..Vici

    Reacties
    329
    31-08-2008

    er zijn hier echte apen aan de gang! wesh gaan jullie weebarmhartig zijn ding laten doen of niet?
    hebbe jullie kk aandacht nodig, laat de man schrijven wat hij wil hij doet et voor mensen die er GEINTERESSEERD IN ZIJN en als jullie kk snotneuzent niet zijn stelletje honden laat hem dn met rust, hij heeft zn tijd wel beter te besteden, en zoals hij al zei als jullie het niet allemaal serieusnemen en gelovn ga een keer met een imam die die roqia enzo doet mee en dn zal je zelf zien

  15. #30
    Veni..Vidi..Vici

    Reacties
    329
    31-08-2008

    Citaat Geplaatst door Mspanky20 Bekijk reactie
    nou glim dan, snot neus
    en jij dan a hond,? noem jij hem een snotneus kijk naar jezelf niet eens respect voor je geloof a aap,

    tot je net als hem kan worden dan pas moet je praten