| Marokkaanse jongeren, liefde en relaties Praat mee over hartzeer van Marokkaanse jongeren in Nederland. | Sociale druk... 04-10-2008, 19:57 | #1 |  | | Beuhhh NuTTelOoS_WezEn is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 15-09-2008 Reacties: 853 Credits: 0 | Sociale druk... [ Heb gemerkt dat het vooral bij de keuze van partners voorkomt (personen die er dan mee rekening houden of ze al dan niet shiki kunnen doen bij hun vrienden omdat ze mooie, intelligente vrouw/ man hebben)
Je moet je bedenken: aan een echtgenoot zit ik voor de rest van mijn leven vast, maar hoelang aan je omgeving? Zul je die mensen na 20 jaar nog kennen? Waarschijnlijk zal het antwoord dan negatief zijn , dus
ALS JE EEN KEUZE WILT MAKEN.... DOE HET OMWILLE VAN JEZELF EN NIET OMWILLE VAN WAT DE MENSEN ZULLEN DENKEN ! ] | __________________________
Coco: Een dag nodig om van te houden , een eeuwigheid om te vergeten  | | | 04-10-2008, 20:02 | #2 |  | | Testa Dura CoCo_ is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 21-08-2007 Reacties: 3.140 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door NuTTelOoS_WezEn [ Klein advies aan de mensen die nogal bang zijn over hetgene andere over je zullen denken... Dit komt vooral voor bij partnerkeuze, want ben er haast zeker van dat er velen -misschien wel onbewust- een goede partij laten schieten, omdat ze bang zijn dat de omgeving hem/haar te min zou vinden terwijl ze/hij wel perfect voor jou is (of omdat hij niet "wauw" genoeg is om de ogen bij je vrienden uit te steken)!!
Je moet je bedenken: aan een echtgenoot zit ik voor de rest van mijn leven vast, maar hoelang aan je omgeving? Zul je die mensen na 20 jaar nog kennen? Waarschijnlijk zal het antwoord dan negatief zijn , dus
ALS JE EEN KEUZE WILT MAKEN.... DOE HET OMWILLE VAN JEZELF EN NIET OMWILLE VAN WAT DE MENSEN ZULLEN DENKEN ! ] |
Dat wat ervoor staat vond ik te verwarrend  | __________________________ Who’s not crazy? Look around!
Everyone’s drinking, smoking, shooting up… shooting each other, or just plain screwing their brains out cause they don’t want ‘m anymore.
And I’m crazy? Honey, I’m the original one-eyed chicklet in the kingdom of the blind.
Cause at least I admit the world makes me nuts. | | | 04-10-2008, 20:02 | #3 |  | | I'm ugly to the face Safieraa is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 01-04-2007 Reacties: 200 MVC Premium Credits: 5 | Wollahila! | __________________________ | | | 04-10-2008, 20:03 | #4 |  | | Beuhhh NuTTelOoS_WezEn is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 15-09-2008 Reacties: 853 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door CoCo_
Dat wat ervoor staat vond ik te verwarrend  |  Heb het aangepast  | __________________________
Coco: Een dag nodig om van te houden , een eeuwigheid om te vergeten  | | | 04-10-2008, 20:04 | #5 |  | | Beuhhh NuTTelOoS_WezEn is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 15-09-2008 Reacties: 853 Credits: 0 | Verdient een hoop groene puntjes , nie?  | __________________________
Coco: Een dag nodig om van te houden , een eeuwigheid om te vergeten  | | | 04-10-2008, 20:04 | #6 |  | | Testa Dura CoCo_ is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 21-08-2007 Reacties: 3.140 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door NuTTelOoS_WezEn  Heb het aangepast  | Ah, ik zie het.  | __________________________ Who’s not crazy? Look around!
Everyone’s drinking, smoking, shooting up… shooting each other, or just plain screwing their brains out cause they don’t want ‘m anymore.
And I’m crazy? Honey, I’m the original one-eyed chicklet in the kingdom of the blind.
Cause at least I admit the world makes me nuts. | | | 04-10-2008, 20:07 | #7 |  | | Beuhhh NuTTelOoS_WezEn is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 15-09-2008 Reacties: 853 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door CoCo_ Ah, ik zie het.  | Hoor vaker dat ik een hoop brabbel  | __________________________
Coco: Een dag nodig om van te houden , een eeuwigheid om te vergeten  | | | 04-10-2008, 20:08 | #8 |  | | Testa Dura CoCo_ is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 21-08-2007 Reacties: 3.140 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door NuTTelOoS_WezEn Hoor vaker dat ik een hoop brabbel  | Haha nee hoor, ik vind van niet. | __________________________ Who’s not crazy? Look around!
Cause at least I admit the world makes me nuts. | | | 04-10-2008, 21:38 | #9 |  | | Beuhhh NuTTelOoS_WezEn is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 15-09-2008 Reacties: 853 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door CoCo_ Haha nee hoor, ik vind van niet. |
Zoo lief  | __________________________
Coco: Een dag nodig om van te houden , een eeuwigheid om te vergeten  | | | 05-10-2008, 13:30 | #10 |  | | Testa Dura CoCo_ is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 21-08-2007 Reacties: 3.140 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door NuTTelOoS_WezEn Zoo lief  |  | __________________________ Who’s not crazy? Look around!
Cause at least I admit the world makes me nuts. | | | 05-10-2008, 20:04 | #11 |  | | Beuhhh NuTTelOoS_WezEn is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 15-09-2008 Reacties: 853 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door CoCo_ | We keep on upping  | __________________________
Coco: Een dag nodig om van te houden , een eeuwigheid om te vergeten  | | | 05-10-2008, 21:27 | #12 |  | | Testa Dura CoCo_ is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 21-08-2007 Reacties: 3.140 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door NuTTelOoS_WezEn We keep on upping  | Oh really???
 | __________________________ Who’s not crazy? Look around!
Cause at least I admit the world makes me nuts. | | | 05-10-2008, 22:42 | #13 |  | | Beuhhh NuTTelOoS_WezEn is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 15-09-2008 Reacties: 853 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door CoCo_ Oh really???
 | tjahhh  | __________________________
Coco: Een dag nodig om van te houden , een eeuwigheid om te vergeten  | | | 05-10-2008, 22:52 | #14 |  | | MVC Lid diamondlady84 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 18-11-2005 Credits: 0 | Haal dat 20 jaar maar weg'; bij Marokkanen kan de zogenaamde vriendschap na één dag huwelijk al nietig verklaard zijn. | __________________________ "Men voedt een kind niet op met de kennis die men bezit, maar met zijn karakter." | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:07. | |