Marokko Community
31-07-2010 10:08:17
Adverteren op MAROKKO.nl

Ga terug   Marokko Community > Poetry > Verdriet
Verdriet Liefdesverdriet?... iets op je hart?... iemand verloren?... hier de ruimte om je hart te luchten en te zuchten.

Adverteren op MAROKKO.nl
me vader opzoeken ?????

Reageer

Opties
Oud 02-10-2008, 16:05   #1
nadorprinses
Just Me And My BoY's

nadorprinses is Offline
Geslacht: Vrouw Vrouw
Reacties: 405
nadorprinses komt net kijken
Credits: 0
me vader opzoeken ?????

hoi hoi mensen ik zit met iets heel erg in mij maag ik ben vroeger toen ik 5 jaar was door mijn vader in de steek gelaten hij heeft ons allemaal gedumpt en is er vandoor gegaan met een vrouw uit onze famielie en we woonden in de zelfde stadt ik ben hem 2 keer tegen gekomen in me leven 1 keer in de moskee liep hij me gewoon voorbij en 1 keer in de supermarkt met zijn nieuwe vrouw en toen sprak ik hem aan dat ik dat niet normaal vond en het deedt hem niets hij trok me niet eens naar hem toe niets nu ben ik 21 jaar ben getrouwd en heb een kindje van ander half jaartje en nu wil hij heel graag contact met me ik weet het niet echt en wil mijn moeder en mij broers en zus niet terleur in stellen daarin want die zijn daar fel tegen maar het is ook moeilijk om hem op te zoeken het is notebene iemand uit mijn famielie en is er mee getrouwd ik kan er met niemand over praten omdat ik doe alsof het me niets doet terwijl het nu heel zeer doet omdat ik ouder wordt en kinderen krijg voel ik me zo eenzaam terwijl mij man een schat van een vader heeft enzo voel ik me zo stom dat ik het niet heb en heel droevig

Laatst gewijzigd door nadorprinses: 02-10-2008 om 16:07. Reden: iets vergeten

Naar boven Reageren met citaat

Oud 03-10-2008, 17:39   #2
hafsa-f
Liebert

hafsa-f is Offline
Reacties: 17
hafsa-f komt net kijken
Daar ben ik het ook meeeens
sta er gwn open voor Meid..

Oud 03-10-2008, 18:50   #3
Eyes_Never_Dry
MVC Lid

Eyes_Never_Dry is Offline
Reacties: 44
Eyes_Never_Dry komt net kijken
Heey meid, ik begrijp best hoe je je voelt. Mijn vader is ook hertrouwd toen ik ong. 11 was. En hij is ook iemand die niet echt naar zijn kinderen vraagt. Maar ik ga zelf wel achter hem aan, bel hem bijvoorbeeld zo nu en dan. En net als jij misschien, heb ik dat soort van gemis ook pas sinds een jaartje ongeveer. Het is raar, maar hoe ouder ik wordt hoe meer ik achter hem aan ga. Zijn vrouw mag ik echter totaal niet. Als ik jou was zou ik niet naar zijn huis gaan, maar hem uitnodigen bij jou thuis. Geef hem een kans, het is immers je vader. En wat de rest van de familie betreft, vind ik dat ze meer begrip moeten tonen. Probeer ze te laten begrijpen, dat ondanks zijn fouten, hij je vader is en blijft. Ik denk dat als je hem juist geen kans geeft, je misschien later spijt gaat krijgen en dat is pas pijnlijk. Je hoeft hem niet te beschouwen als iemand waar je veel vertrouwen in kunt hebben en waar je steun in kan vinden, maar gewoon je vader die een plekje heeft in je leven...Ik wens je veel succes en hoop dat alles goed komt. En vertrouw op Allah die jou inchaalah zal belonen voor het vergeven van je vader en hem alsnog te betrekken in je leven!

Oud 03-10-2008, 19:06   #4
nadorprinses
Just Me And My BoY's

nadorprinses is Offline
Reacties: 405
nadorprinses komt net kijken
Citaat:
Geplaatst door Eyes_Never_Dry Bekijk reactie
Heey meid, ik begrijp best hoe je je voelt. Mijn vader is ook hertrouwd toen ik ong. 11 was. En hij is ook iemand die niet echt naar zijn kinderen vraagt. Maar ik ga zelf wel achter hem aan, bel hem bijvoorbeeld zo nu en dan. En net als jij misschien, heb ik dat soort van gemis ook pas sinds een jaartje ongeveer. Het is raar, maar hoe ouder ik wordt hoe meer ik achter hem aan ga. Zijn vrouw mag ik echter totaal niet. Als ik jou was zou ik niet naar zijn huis gaan, maar hem uitnodigen bij jou thuis. Geef hem een kans, het is immers je vader. En wat de rest van de familie betreft, vind ik dat ze meer begrip moeten tonen. Probeer ze te laten begrijpen, dat ondanks zijn fouten, hij je vader is en blijft. Ik denk dat als je hem juist geen kans geeft, je misschien later spijt gaat krijgen en dat is pas pijnlijk. Je hoeft hem niet te beschouwen als iemand waar je veel vertrouwen in kunt hebben en waar je steun in kan vinden, maar gewoon je vader die een plekje heeft in je leven...Ik wens je veel succes en hoop dat alles goed komt. En vertrouw op Allah die jou inchaalah zal belonen voor het vergeven van je vader en hem alsnog te betrekken in je leven!

jah en als ik echt heel eerlijk ben wil ik hem alleen om vergefenis vragen ik ben bang dat het moet snap je dat allah mij dat niet vergeeft ik wil daar niet mee doodt gaan

Oud 04-10-2008, 19:03   #5
Eyes_Never_Dry
MVC Lid

Eyes_Never_Dry is Offline
Reacties: 44
Eyes_Never_Dry komt net kijken
Citaat:
Geplaatst door nadorprinses Bekijk reactie
jah en als ik echt heel eerlijk ben wil ik hem alleen om vergefenis vragen ik ben bang dat het moet snap je dat allah mij dat niet vergeeft ik wil daar niet mee doodt gaan

Ja, dat begrijp ik. Ik ben ook bang dat ik later gestraft wordt of niet vergeven als ik mijn vader links laat liggen. Maar ik ben eerlijk gezegd meer bang dat ik spijt krijg als hij overlijdt...

Reageer

Opties

Berichtregels
Je mag niet nieuwe onderwerpen starten
Je mag niet reageren
Je mag niet bestanden bijvoegen
Je mag niet je reacties wijzigen

Smilies zijn aan
[IMG] Code is aan
HTML Code is uit

RSS-Feed 'Marokko Community' Feed voor alle RSS-Feeds 'Marokko Community' Feedburner voor 'Marokko Community'

De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:08.
Marokko Media & Doelgroepmarketing Powered by HIP/Media