1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    12
    29-09-2008

    Citaat Geplaatst door shab_lghatar Bekijk reactie
    ik droom heel vak dat ik bezeten ben en dat ik dat een aanval krijg ben meestal gelijk wakker als ik zo'n aanval heb.

    best raar, maar wat betkend dit?
    Hoeft niet iets slechts te zijn en de duivel niet zoveel macht geven door hem op te noemen.

    Ga goed na over dingen die je doet. Leef je op je ingeving? Bijvoorbeeld als je je huiswerk maakt en je maakt een afspraak met jezelf om het vandaag fa te maken. Iemand belt je op om te gaan shoppen, spring je dan op en laat je je huiswerk liggen. Niet huiswerk letterlijk. Mara het lijkt erop dat je dingen doet tegen je zin of de afspraak die je met jezelf maakt. Of je spreekt dingen uit die je niet had mogen zeggen. Niet eerlijk zijn of zweren of liegen. Het antwoordt licht soms dichter bij huis dan je denkt.

    Ga in ieder geval bidden en vaarg om hulp, ant dit is niet goed.

  2. #92
    Alhoceimi

    Reacties
    1.059
    19-11-2007

    Citaat Geplaatst door Shhda23 Bekijk reactie
    Hoeft niet iets slechts te zijn en de duivel niet zoveel macht geven door hem op te noemen.

    Ga goed na over dingen die je doet. Leef je op je ingeving? Bijvoorbeeld als je je huiswerk maakt en je maakt een afspraak met jezelf om het vandaag fa te maken. Iemand belt je op om te gaan shoppen, spring je dan op en laat je je huiswerk liggen. Niet huiswerk letterlijk. Mara het lijkt erop dat je dingen doet tegen je zin of de afspraak die je met jezelf maakt. Of je spreekt dingen uit die je niet had mogen zeggen. Niet eerlijk zijn of zweren of liegen. Het antwoordt licht soms dichter bij huis dan je denkt.

    Ga in ieder geval bidden en vaarg om hulp, ant dit is niet goed.
    ik bid naast de 5 verplichte gebeden zoveel ik kan.

    en mischien heeft het met mijn verleden te maken. ik wete het niet.
    maar dankje voor je bericht.

    nog een mbrouk elaid voru jouw, en iedereen

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    220
    09-08-2007

    Ik heb een dromenboek thuis. In mijn dromenboek staat dat tanden uitvallen betekent dat je een verandering doorgaat. Ik had dat vroeger ook gedroomd toen ik met een verandering bezig was, dat klopt dus.
    Ik weet niet wat graven betekent uit mijn hoofd. Ik ben op stage als ik naar huis ga straks ga ik kijken wat graven betekent en dan zet ik straks de betekenis van graven.

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    220
    09-08-2007

    Ik heb graven opgezocht in het dromenboek wat het betekent. Graven betekent als je begint aan het proces zelfkennis, dienen we delen van onszelf bloot te leggen die we verborgen hebben gehouden. Je krijgt toegang tot de specifieke eigenschappen van het onbewuste.

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    197
    24-10-2005

    lieve lieve mensen... als er een tand los zit, dan zul je pas rusten als die er uit is (het blijft irriteren, kortom een zorg). een tand verliezen is simpel weg zorgen verliezen. als je droomt dat je tanden verliest, dan zul je verlost worden van een zorg.

    iemand haalde al eerder aan dat er 3 soorten dromen bestaan. ik zal eerst kort uitleggen hoe dromen in hun werk gaan.

    op het moment dat je in slaap val, verlaat jouw ziel jouw lichaam door je neusgaten (slapen wordt de kleine dood genoemd) maar houdt toch contact met je lichaam. je kunt het vergelijken met een zonnestraal. (de zon is ver weg maar toch schijnt deze rechtstreeks op ons). zo ook met je ziel.

    als je een goede moslim bent met een zuivere intentie kan sitan je niet in de weg komen te staan en zodra je weer wakker bent, weet je precies wat je hebt gedroomd (een ware droom met een boodschap).

    een minder goede ziel of van een ongelovige is kwetsbaar en kan door de shitan lastig worden gevallen. op het moment dat jouw ziel weer terug wil keren naar jouw lichaam, komt hij shitan op de terug weg tegen, deze raakt in de war. door dat shitan je leugens verteld en hij doet je de boodschap vergeten, die ej zo juist hebt gekregen. (wazige dromen vervormd door de shitan je kunt niet meer de waarheid van de leugens onderscheidde.

    een 3de en laatste soort droom: je ziel dwaalt maar een beetje rond. en hoort de gesprekken van andere zielen. dit zijn dromen zonder betekenis.
    (Qor'aan 39:42)

    ik hoop dat ik jullie een beetje op weg heb kunnen helpen.

    Bid voor dat er om jou gebeden wordt.


  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    25
    21-04-2009

    saida2140 luister dan,,
    Wil je het niet heel de tijd over je vader hebben..
    want het kan zijn dat mensen hun vader zijn veloren.
    en jij blijft maar praten hoe islamitiche hij is enz.
    Dan moeten wij tog ook aan ons vaders denken?
    hou je daar geen rekening mee?

  7. #97
    Aitssaid!!

    Reacties
    1.795
    10-03-2006

    Citaat Geplaatst door Miss-Youssie Bekijk reactie
    saida2140 luister dan,,
    Wil je het niet heel de tijd over je vader hebben..
    want het kan zijn dat mensen hun vader zijn veloren.
    en jij blijft maar praten hoe islamitiche hij is enz.
    Dan moeten wij tog ook aan ons vaders denken?
    hou je daar geen rekening mee?

    Allah ie rahmoem

    Ayaat ul-koersie

    Allahoe la ilaha illahoe, al hayyoel kayyoem la ta’ ghoe-zoe-hoe sinatoen
    wa la nauwm. Lahoema fis-samawati wa ma fil ard. Manzal-lazie yasjfa’oe inda-hoe
    illa bi id-nih. Yaglamoe ma bayna aidi-hiem wa ma ghal-fa-hoem wa la
    yoehi-toena bi sjai-ien min-ilmihi illa bi ma sjaah. Wasia koer-si-yoehoes-sama-watie
    wal ard. Wa la ya’oe-doe-hoe hifzoe-hoema wa hoe-wal aliy-yoel aziem


  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    1.394
    24-10-2006

    UP droomde ook dat mijn kies eruit viel sobhanallah

  9. #99
    Kassita de gekste!

    Reacties
    35
    15-12-2006

    Dat graven zou weleens een aanwijzing kunnen zijn dat op die plek in je tuin sihr begraven is, wa allahou a3lam. Als je je nog kunt herinneren waar in je tuin die persoon stond te graven dan zou je daar eens kunnen kijken op die plek. Mogelijk vind je daar iets. mocht het een sihr zijn dan kan je het ongedaan maken inshallah.

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    137
    15-08-2011

    over welke ziana gaat het? ben benieuwd

  11. #101
    MVC Lid

    Reacties
    2
    22-12-2015

    Salamalekum allemaal.ik ben een nieuwe Muslim vol met vertrouwen aan Allah.Bismillah erahmin en Rahim.2 dagen geleden mijn man droomde over de tanden.verlies en krijgt hetzelfde dag slechte nieuws over een familielid. Niet dood maar een grote beproeving.Hambdullila wij worden gewaarschuwd voor de slechte nieuws en voorbereid.voor lekker dromen is genoeg een perfect ritueel wassing voor de slapen.gegarandeerd. De huis kan ook slechte jiin hebben maar laat elke.dag.de koran elBakara horen via you tube en je bent goed.beschermd van Alles.Herinneren, Hij stuurt de Goede en Hij stuurt de slechte. ..van ons reactie.hangt af onze plating in de.hiernamaals..liever kies ik voor de.paradise..Hij ziet alles en hoort alles en heeft voor.de.goede een mooi plan en voor de slechte..De opstapelars een vreselijk bestemming. ..Sbar. .geduld medemoslims. ..