1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    25.794
    26-09-2002

    Vlam in de pan deel II

    Beste keukenprinsesjes en kokkinetjes,

    Wat heb jij vandaag gekookt, gemaakt, voorbereid?

    Tijd voor een nieuwe topic maar niet zomaar. De vorige topic werd verpest door een aantal leden met gekibbel en gescheld. Het is niet de bedoeling van deze topics om elkaar te gaan treiteren en te gaan schelden.

    Laat ieder in zijn eigen waarden en respecteer elkaar maar ga vooral door met het plaatsen van heerlijke gerechten en de mooie kleurige foto's.

    Hoop dat we in vrede kunnen doorgaan.

    P.s: wie deze topic verpest kan een permanente ban verwachten.
    Vragen graag via pm zodat deze topic schoon blijft.


  2. #2
    Mijn Liefste, M.

    Reacties
    205
    22-09-2008

    Goed zo meid, veel beter.

  3. #3
    hasbi Allah

    Reacties
    6.311
    23-10-2007

    Talking

    Maar waar ik die groen smilie

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    17.690
    01-08-2007

    Ik hoop dat de link er snel komt aangezien ik een heleboel recepten nog moet noteren

  5. #5
    Mamavan2schatjes!

    Reacties
    3.319
    23-09-2007

    Goedzo er zitten helaas altijd verpesters tussen, zelfs in ramadan kunnen mensen zich niet gedragen Nou hopelijk word dit weer een vrolijke leuke topic !!
    in marokko..

  6. #6
    Mijn Liefste, M.

    Reacties
    205
    22-09-2008

    Iedereen hou op over hoe beter het is blabla, ik wil donuts maken van dina alleen geen deegroller boehhhh maar ik wil het graag maken, kan het ook zonder deegrollen en wat kan ik er anders voor gebruiken

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    17.690
    01-08-2007

    Trouwens het is al deel 5 ofzo hoor met je deel 2

  8. #8
    Mijn Liefste, M.

    Reacties
    205
    22-09-2008

    Citaat Geplaatst door _Ought_Aicha_ Bekijk reactie


    Ik had toch van je verwacht dat je sneller zou zijn

    Confitteria, gebruik een schoongewassen plastic fles (van sevenup ofzo). Wel eerst heeeeeeeel goed afwassen!!!
    met inhoud of zonder



  9. #9
    yassir`s mamaatjuhhh

    Reacties
    613
    21-11-2005

    kan deze topic wat meer herkenbaarheid krijgen, zoals die groene smiley, was wel zo makkelijk om gelijk door te klikken

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    17.690
    01-08-2007

    Citaat Geplaatst door _Ought_Aicha_ Bekijk reactie


    Ik had toch van je verwacht dat je sneller zou zijn

    Confitteria, gebruik een schoongewassen plastic fles (van sevenup ofzo). Wel eerst heeeeeeeel goed afwassen!!!
    Iwa ja ik werk ernaast hoor

  11. #11
    Love my girl

    Reacties
    6.458
    30-12-2002

    Citaat Geplaatst door MissLoulou Bekijk reactie
    Trouwens het is al deel 5 ofzo hoor met je deel 2

    Toen heette het "wat eet jij vandaag" i.p.v. "vlam in de pan" Trouwens rare titel

  12. #12
    Mama!

    Reacties
    11.294
    21-05-2002

    Mooi!

    Mijn msemen deeg is gekneed, harira is bijna klaar, visbestilla vulling is ook klaar.
    Moet alleen de dorade nog marineren, en kom er net achter dat ik geen tomaten meer heb voor in de tajine...

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    8.388
    25-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door een_Rotterdamse Bekijk reactie
    Beste keukenprinsesjes en kokkinetjes,


    Tijd voor een nieuwe topic maar niet zomaar. De vorige topic werd verpest door een aantal leden met gekibbel en gescheld. Het is niet de bedoeling van deze topics om elkaar te gaan treiteren en te gaan schelden.

    Laat ieder in zijn eigen waarden en respecteer elkaar maar ga vooral door met het plaatsen van heerlijke gerechten en de mooie kleurige foto's.

    Verder gaat de vlam in de pan topic vandaag tijdelijk verdwijnen zodat ie opgeschoond kan worden en daarna komt er weer een link van de topic hier te staan.
    Hoop dat we in vrede kunnen doorgaan.

    P.s: wie deze topic verpest kan een permanente ban verwachten.
    Vragen graag via pm zodat deze topic schoon blijft.


    Mogen we hem wel eerst even doornemen voor ie verdwijnd???
    Allah swt zegt”Wie Mij een handbreedte nadert, nader Ik een armlengte; en wie Mij een armlengte nadert, nader ik de ruimte tussen twee uitgestrekte armen. Als een dienaar van Mij, Mij lopend nadert, ren Ik hem tegemoet”

  14. #14
    WZP!

    Reacties
    20.976
    17-01-2003

    Vandaag op het menu:

    Mergez
    Harrira ( die uit een pak! , eens uitproberen! )
    Aardappel / Courgette / Wortelkoekjes
    Belegde broodjes!

    "Moroccan Next Top H’robia"


  15. #15
    Mama!

    Reacties
    11.294
    21-05-2002

    Citaat Geplaatst door serenity Bekijk reactie
    Mooi!

    Mijn msemen deeg is gekneed, harira is bijna klaar, visbestilla vulling is ook klaar.
    Moet alleen de dorade nog marineren, en kom er net achter dat ik geen tomaten meer heb voor in de tajine...
    Heb de oplossing al, heb schoonmoeder gebeld en die stuurt een paar tomaten..