1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    157
    23-09-2008

    Mensen die rauw vlees eten!

    Ik zie echt nederlanders vaak rauw vlees eten. Even in de pan met wat olie, maar ze laten het niet gaar doorbakken, maar dat is toch hartstikke slecht en dan gaan de bacteriën toch niet dood?

    Bijvoorbeeld filet américain dat is gewoon rauw en mensen eten het gewoon op brood.

  2. #2
    Freaky!!

    Reacties
    10.297
    05-12-2006

    Oh jaa biefstuk nog vol bloed, ik ken er wel een paar die dat zo eten. Maarja ik lust niet eens vlees, alleen af en toe een stukkie kip
    Whatever your past has been, you have a spotless future

  3. #3
    *Alisha*

    Reacties
    961
    20-08-2008

    ik snap t ook niet ,op tv zie je ook vaak als ze iets koken dat het vanbinnen nog bloedt en rauw is maar dat vinden ze lekker ofzo

    laatst ook iemnd die kalf op tafel had gezet bij smaken verschillen, dat was gewoon zowat rauw

  4. #4
    *Mama to be*

    Reacties
    353
    05-09-2008

    Helemaal mee eens.
    Ik begrijp het ook niet. Ik vind het zo smerig eruit zien, laat staan eten. Het is gewoon rood van binnen.

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    28.290
    13-03-2005

    zo vie she...in rest zeg ik altijd extr adoorbakken en alsnog zie ik bloed

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    05-03-2005

    Ik snap het ook niet.
    Op tv zeggen ze ook meestal 'te veel doorgebakken of te gaar'. We proeven het sappige 'bloed dus' niet. BAH.

  7. #7
    Zrakel3aynin....X

    Reacties
    1.051
    24-09-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Je bent wat je eet...zo was het toch?

  8. #8
    oum jawhara

    Reacties
    13.546
    11-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    iiueeeewwwww een tartaartje bijv. rauw gehakt met kruiden eten ze gewoon zo op
    good vibes here

  9. #9
    *Mama to be*

    Reacties
    353
    05-09-2008

    En als je ze 'goed aangebakken vlees' voorschoteld, zeggen ze 'het is wel wat taai hoor'.
    Beter als dat rode, wat bovendien ook flink ongezond lijkt mij. Wat dacht je van kippenpootjes, die 10 minuten zijn gebakken in olie of nog niet eens. Die zijn toch helemaal nog roze van binnen. Ya salmonella!

  10. #10
    *Alisha*

    Reacties
    961
    20-08-2008

    Citaat Geplaatst door Mamalicious09 Bekijk reactie
    En als je ze 'goed aangebakken vlees' voorschoteld, zeggen ze 'het is wel wat taai hoor'.
    Beter als dat rode, wat bovendien ook flink ongezond lijkt mij. Wat dacht je van kippenpootjes, die 10 minuten zijn gebakken in olie of nog niet eens. Die zijn toch helemaal nog roze van binnen. Ya salmonella!
    dat kook ik altijd eerst in water

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    157
    23-09-2008

    Citaat Geplaatst door ladyjamila007 Bekijk reactie
    iiueeeewwwww een tartaartje bijv. rauw gehakt met kruiden eten ze gewoon zo op

    Ik ga over mijn nek bah!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    157
    23-09-2008

    Citaat Geplaatst door Mamalicious09 Bekijk reactie
    En als je ze 'goed aangebakken vlees' voorschoteld, zeggen ze 'het is wel wat taai hoor'.
    Beter als dat rode, wat bovendien ook flink ongezond lijkt mij. Wat dacht je van kippenpootjes, die 10 minuten zijn gebakken in olie of nog niet eens. Die zijn toch helemaal nog roze van binnen. Ya salmonella!
    Ja, maar dit zouden ze toch moeten weten denk ik dan.

  13. #13
    *Mama to be*

    Reacties
    353
    05-09-2008

    Tuurlijk weten ze dat wel. Ze weten ook dat varkensvlees ontzettend ongezond is voor je lichaam, maar je kent Hollanders he. Al schotel je ze stront voor gaan ze het eten

  14. #14
    oum jawhara

    Reacties
    13.546
    11-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mamalicious09 Bekijk reactie
    Tuurlijk weten ze dat wel. Ze weten ook dat varkensvlees ontzettend ongezond is voor je lichaam, maar je kent Hollanders he. Al schotel je ze stront voor gaan ze het eten
    good vibes here

  15. #15
    *Alisha*

    Reacties
    961
    20-08-2008

    Citaat Geplaatst door Mamalicious09 Bekijk reactie
    Tuurlijk weten ze dat wel. Ze weten ook dat varkensvlees ontzettend ongezond is voor je lichaam, maar je kent Hollanders he. Al schotel je ze stront voor gaan ze het eten
    dit is niet netjes wat je zegt