1. #376
    Verbannen

    Reacties
    5.345
    16-11-2004

    Citaat Geplaatst door Kneusje Bekijk reactie
    Misschien kun je een AA voor marokko.nl junks openen en kijken hoe alle junks van hun verslaving af kunnen komen

    Je brengt me op ideeén en dan verbrand ik ze leven, want dan lok ik al me vijanden daar show, dank je wel Knous

  2. #377
    Verbannen

    Reacties
    5.345
    16-11-2004

    Citaat Geplaatst door Kneusje Bekijk reactie
    Filosfen zijn ingewikkelde personen met een multiplex aan persoonlijkheden

    Sorry maar dit begrijp ik effe niet, verklaar u nader

  3. #378
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Citaat Geplaatst door ZeeP@rel Bekijk reactie
    Je brengt me op ideeén en dan verbrand ik ze leven, want dan lok ik al me vijanden daar show, dank je wel Knous
    Vraag er ook geld voor en 80% gaat naar mij
    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''

  4. #379
    Verbannen

    Reacties
    5.345
    16-11-2004

    Citaat Geplaatst door Kneusje Bekijk reactie
    Vraag er ook geld voor en 80% gaat naar mij

    Is goed deal, dan word jij mij manager of producer, hoe heet zoiets

  5. #380
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Citaat Geplaatst door ZeeP@rel Bekijk reactie
    Sorry maar dit begrijp ik effe niet, verklaar u nader
    Filosofen zijn mensen die je moeilijk kunt volgen en begrijpen en meerdere persoonlijkheden hebben
    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''

  6. #381
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Citaat Geplaatst door ZeeP@rel Bekijk reactie
    Is goed deal, dan word jij mij manager of producer, hoe heet zoiets
    Ik heb de auteursrechten in handen
    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''

  7. #382
    Verbannen

    Reacties
    5.345
    16-11-2004

    Citaat Geplaatst door Kneusje Bekijk reactie
    Filosofen zijn mensen die je moeilijk kunt volgen en begrijpen en meerdere persoonlijkheden hebben

    O zo, ik ben wel van alle markten thuis daar niet van, maar ben geen schizofreen of zo, ben thank god always myself

    Soms ben ik wel een beetjuh vaag maar that's all

  8. #383
    Verbannen

    Reacties
    5.345
    16-11-2004

    Citaat Geplaatst door Kneusje Bekijk reactie
    Ik heb de auteursrechten in handen

    oke wanneer gaan we de papers betekenen

  9. #384
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Citaat Geplaatst door ZeeP@rel Bekijk reactie
    O zo, ik ben wel van alle markten thuis daar niet van, maar ben geen schizofreen of zo, ben thank god always myself

    Soms ben ik wel een beetjuh vaag maar that's all
    meervoudige persoonlijkheidsstoornis) of multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) is een psychische aandoening waarbij iemand afwisselend twee (of meer) van elkaar te onderscheiden persoonlijkheidstoestanden kan aannemen. Ten minste twee van deze persoonlijkheden nemen regelmatig het gedrag volledig over. Vaak heeft de patiënt 'gaten in het geheugen' die niet door vergeetachtigheid te verklaren zijn. Vaak weet de oorspronkelijke persoonlijkheid niets van de andere persoonlijkheden (ook wel alter ego's, alters of binnenmensen genoemd). De andere persoonlijkheden weten soms wel af van de oorspronkelijke identiteit en van elkaar. De alternatieve persoonlijkheden zijn in die zin volledig, dat ze een eigen karakter en verleden hebben en soms ook andere uiterlijke kenmerken (een ander stem- en taalgebruik). De alterego's kunnen allemaal een eigen naam hebben, maar het hoeft niet persé. Sommige mensen met DIS hebben geen namen voor hun alterego's, maar toch zijn het andere persoonlijkheden.

    Vaak wordt gedacht dat meervoudige persoonlijkheden een uiting van schizofrenie zijn, maar dit is onjuist.

    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''

  10. #385
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Citaat Geplaatst door ZeeP@rel Bekijk reactie
    oke wanneer gaan we de papers betekenen
    Kom maar eerst met een ondernemingsplan waarin je de 5 P's uitgebreid toelicht en daarna na goedkeuring zou ik een strak marketingplan willen zien waarin jij de kosten en baten in kaart brengt. Zodra dat is goed gekeurd kunnen we een contract opstellen die we kunnen ondertekenen
    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''

  11. #386
    Verbannen

    Reacties
    5.345
    16-11-2004

    Citaat Geplaatst door Kneusje Bekijk reactie
    meervoudige persoonlijkheidsstoornis) of multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) is een psychische aandoening waarbij iemand afwisselend twee (of meer) van elkaar te onderscheiden persoonlijkheidstoestanden kan aannemen. Ten minste twee van deze persoonlijkheden nemen regelmatig het gedrag volledig over. Vaak heeft de patiënt 'gaten in het geheugen' die niet door vergeetachtigheid te verklaren zijn. Vaak weet de oorspronkelijke persoonlijkheid niets van de andere persoonlijkheden (ook wel alter ego's, alters of binnenmensen genoemd). De andere persoonlijkheden weten soms wel af van de oorspronkelijke identiteit en van elkaar. De alternatieve persoonlijkheden zijn in die zin volledig, dat ze een eigen karakter en verleden hebben en soms ook andere uiterlijke kenmerken (een ander stem- en taalgebruik). De alterego's kunnen allemaal een eigen naam hebben, maar het hoeft niet persé. Sommige mensen met DIS hebben geen namen voor hun alterego's, maar toch zijn het andere persoonlijkheden.

    Vaak wordt gedacht dat meervoudige persoonlijkheden een uiting van schizofrenie zijn, maar dit is onjuist.


    Weet je soms wil ik dat echt hebben dat ik ontoereikend vatbaar ben en een gevaar voor deze maatschappij zijn

  12. #387
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Citaat Geplaatst door ZeeP@rel Bekijk reactie
    Weet je soms wil ik dat echt hebben dat ik ontoereikend vatbaar ben en een gevaar voor deze maatschappij zijn
    Dan kun je gelijk een bezoek brengen aan het Pieter Baan centrum

    Kun je een feestje vieren met Mohammed B en Volkert van de G
    Heb je gelijk een roepnaam Zee. P
    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''

  13. #388
    Verbannen

    Reacties
    5.345
    16-11-2004

    Citaat Geplaatst door Kneusje Bekijk reactie
    Kom maar eerst met een ondernemingsplan waarin je de 5 P's uitgebreid toelicht en daarna na goedkeuring zou ik een strak marketingplan willen zien waarin jij de kosten en baten in kaart brengt. Zodra dat is goed gekeurd kunnen we een contract opstellen die we kunnen ondertekenen
    Plaats
    Promotie
    Prijs
    Personeel
    Product

    Dit komt voor de bakker meneertje

    Maar wat betreft personeel hebben we niet nodig want we gaan met z'n tweetjes werken toch

  14. #389
    MVC Premium

    Reacties
    5.006
    18-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Kneusje Bekijk reactie
    Ik ben niet zo filosofisch ingesteld maar een voorbeeld kan zijn om zover tegaan om je leven te geven aan iemand die dierbaar voor je is. Tegelijktijd is diegene ook weer waard om voor te leven, dus het komt een beetje neer op de theorie die jij had beschreven
    Hhahah, toch niet zo'n Aristotelesfan =)
    Maar indd, komt op t zelfde neer

  15. #390
    Verbannen

    Reacties
    5.345
    16-11-2004

    Citaat Geplaatst door Kneusje Bekijk reactie
    Dan kun je gelijk een bezoek brengen aan het Pieter Baan centrum

    Kun je een feestje vieren met Mohammed B en Volkert van de G
    Heb je gelijk een roepnaam Zee. P

    Komen jij en Elmorro me dan opzoeken met een bosje bloemen