1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    hoe is jou karakter?

    Citaat Geplaatst door mezelf
    vele mensen discusieren hier op het forum met elkaar.maar niemand kent elkaar echt goed.
    we hebben allemaal onze goeie en minder goeie eigenschappen..
    we hebben allemaal een sterke en een minder sterke kant.

    wat of wie vind je leuk,waaraan of aan wie irriteer je je of heb je echt een hekel?

    ben je koppig of juist niet.

    ben je geduldig of impulsief?

    ben je nuchter of heb je temperament?

    ben je egoistisch of juist altruidisch?

    heb je een vrolijk of juist een heel serieus karakter?

    ben je aftastend of juist niet?

    graag volwassen reacties..andere reacties verwijs ik naar mijn spreekuur op deze topic

    kortom laat het hier eens weten .........
    .

  2. #2
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Re: hoe is jou karakter?

    Origineel gepost door mezelf
    vele mensen discusieren hier op het forum met elkaar.maar niemand kent elkaar echt goed.
    we hebben allemaal onze goeie en minder goeie eigenschappen..
    we hebben allemaal een sterke en een minder sterke kant.

    wat of wie vind je leuk,waaraan of aan wie irriteer je je of heb je echt een hekel?

    ben je koppig of juist niet.

    ben je geduldig of impulsief?

    ben je nuchter of heb je temperament?

    ben je egoistisch of juist altruidisch?

    heb je een vrolijk of juist een heel serieus karakter?

    ben je aftastend of juist niet?

    kortom laat het hier eens weten .........
    Salaam mezelf...(ben je ook jezelf of heb je een alterego?)

    Van nature heb ik een opgeruimd karakter, altijd vrolijk en opgewekt, humor vind ik net zo belangrijk als eten, zonder beide kan je niet in leven blijven... maar als er serieuzere zaken besproken worden kan ik zakelijk en nuchter zijn...

    Geduld...oef..daar had ik wel iets meer van willen hebben, dat is niet mijn sterkste kant, vraag mijn kinderen maar...

    Ik heb goede sociale kontakten, maak graag met anderen een praatje, in de trein bijv. mag ik graag met iemand kletsen, dat gaat de tijd ook sneller en aangenamer voorbij...zo zat ik laatst met twee militairen van ned. afkomst te praten...over natuurlijk de oorlog...opeens begon hij over ''die molukkers'' die doen zus en zo...ik keek hem lachend aan en zei: zo ...(we zaten in de trein...) jij durft! ik ben moluks...oh..zei hij..sorry...(sukkel dacht ik nog!)

    Leergierig ben ik altijd geweest, ik mag graag iets leren, sinds ik zonder man leef heb ik de mannelijke klusjes zelf moeten doen, een kabeltje hier...een stopkontakt-je daar...als je maar goed gereedschap hebt, heb je geen man meer nodig...( in mijn geval met een trapje...)

    Naast ongeduldig heb ik nog een minder sterke kant, ik ben chaotisch...vooral in mijn hoofd, kan met duizend dingen tegelijk bezig zijn...voor mijn omgeving is het een ramp...voor mijzelf...ach, je leert er mee leven...

    Jaloezie en egoisme ken ik niet...(alhamdoelilah, en ik hoop dat het zo blijft..)

    Mijn karakter...ik ben niet 1 van de makkelijkste personen, prive kan ik koppig en dominant zijn..in een relatie met een man is dat heel moeilijk...

    En nu jij ...mezelf...beslama..Sahira..
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  3. #3
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  4. #4
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    en heel schattig

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  5. #5
    ME

    Reacties
    239
    04-08-2002

    Re: hoe is jou karakter?

    Origineel gepost door mezelf
    vele mensen discusieren hier op het forum met elkaar.maar niemand kent elkaar echt goed.
    we hebben allemaal onze goeie en minder goeie eigenschappen..
    we hebben allemaal een sterke en een minder sterke kant.

    wat of wie vind je leuk,waaraan of aan wie irriteer je je of heb je echt een hekel?

    ben je koppig of juist niet.

    ben je geduldig of impulsief?

    ben je nuchter of heb je temperament?

    ben je egoistisch of juist altruidisch?

    heb je een vrolijk of juist een heel serieus karakter?

    ben je aftastend of juist niet?

    graag volwassen reacties..andere reacties verwijs ik naar mijn spreekuur op deze topic

    kortom laat het hier eens weten .........
    ik ben koppig
    ik ben geduldig
    ik heb een temperament
    ik ben vrolijk....
    maar ook wel serieus....
    you just need all of THEM...
    Future depends on Present!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    12
    29-09-2002

    Salaam,

    Zo nu mijn karakter!!

    Ik ben rustig en kan goed met mensen omgaan. Ik ben een spontaan/vrolijk meid en daarnaast kan ik ook serieus zijn. Ik ben heel geduldig en heb een luisterend oor. Als ik te veel druk op me heb kan ik weleens prikkelbaar zijn, thuis!!!

    Ik ben een persoon die heel precies is en van netheid houdt, ben dus niet chaotisch. Daarnaast ben ik een doorzetster, als ik iets wil dan ga ik er ook echt voor.

    Mijn minder sterke kant is dat ik vaak dingen opstapel (als er niet juiste dingen verteld worden over mij bijvoorbeeld) in mezelf, ik zit ermee maar laat het vaak in mijn hart zitten, praat er dus met diegene over.

    Ik ben totaal geen egoistisch persoon, ik denk altijd aan de gevoelens van anderen mensen. Ik hou ervan om mens hulp te bieden met goede dingen, daar voel ik me altijd goed bij.

    Ik kan mensen snel vergeven voor hun fouten. Als ik een fout maak dan zit ik er vaak heel erg mee.

    Ik kan me echt irriteren aan mensen die roddelen en anderen zwart maken. Woow daar heb ik echt een hekel aan. O ja en ik kan er niet tegen als mensen smakken/boeren of echt op een gore manier spugen!!

    Ik hou ook van rust op z'n tijd!!! O ja en niet vergeten ik ben een nuchter persoon.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    21
    12-08-2002

    Ik ben nudist!!!!!! :verliefd:
    Shakespear : To be or not to be
    ibouwen: Beter Yene Yerrepel in uw Hand dan zes yerbeezkes op het Land

  8. #8
    de groeten!!

    Reacties
    4.348
    06-06-2002

    mijn karakter is rustig en kalm maar zodra iets me niet zint of beroerd zet ik mijn tanden erin en kom ik er niet makkelijk van los desnoods JIJ DOOD OF IK DOOD!!!!
    Maar mij krijgen ze niet klein!
    voor de rest lief en gezellig doegie
    ....en gehoorzaam niet degenen wiens hart Wij achteloos voor Onze Overdenking maken, degene die zijn eigen lusten volgt en wiens daden verloren zijn.
    (Qs Al-Kahf 18:28)

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    981
    15-04-2002

    Ik ben er zelf nog niet uit hoe ik ben... dus kan het jullie moeilijk vertellen..
    kusies noratoen