1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    1.746
    07-01-2004

    Thumbs up Afrika Cup: Marokko en Nigeria rondje verder

    4/2/2004 20:01

    Marokko is na de 1-1 tegen Zuid-Afrika als winnaar van groep D uit de bus gekomen. Een plaats in de kwartfinale van de Afrika Cup is de beloning. Marokko had het niet gemakkelijk tegen Zuid-Afrika. Na een blunder van doelman Khalid Fouhami kwam Bafana Bafana via Patrick Mayo na een half uur op voorsprong. Binnen tien minuten repareerden de Marokkanen de achterstand. Youssef Safri bleef koel vanaf de strafschopstip en verschalkt Andre Arendse. In de resterende vijftig minuten bleef het daarbij.
    Ook Nigeria plaatste zich voor de kwartfinale. De Supereagles wisten vooraf dat winst zeker een plek bij de laatste acht zou opleveren en voldeden tegen Benin aan de opdracht. Garba Lawal opende na ruim een half uur de score. De vooormalige linkspoot van Roda JC nam de bal op de borst aan en scoorde eenvoudig. Toen John Utaka een kwartier voor tijd profiteert van domme dribbel in eigen verdediging van Anicet Adjamossi, was de strijd gestreden. De eretreffer van Moussa Latoundji (90ste minuut) kwam te laat, al was het Benins eerste goal op het toernooi.

    In de kwartfinale staat Nigeria nu tegenover Kameroen. Marokko treft Algerije.Yes


    I LoVe MoRoCcO

    Maea Assalama

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    654
    22-10-2003

    GOOOO GOOOO MAROCCOOOO!!!!!!!!!!
    aiii marokko is door!!
    en nu krijgen ze het makkelijk , door deze 2 rondes kunnen ze makkelijk doorheen.. alleen ze moeten het niet verpesten.

    (en van mij mag ZAIRI voor een hele wedstrijd aan de kant blijven hoor inpl van CHAMAKH van hij gaat een beetje te ver met zn acties)

    CiAOoOoO!!

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    1.746
    07-01-2004

    Assalamoe Alykoem RabatPrins,

    ZAIRI ,is echt wel een goeie ,wallah.misschien wel de beste in anvaller.
    ie man heeft goede toekomst insha Allah.goeie acties in huis.


    Mohim Allah maekoem ou maea jamie Almoslimin.

    Maea Assalama.

  4. #4
    Hometown Glory

    Reacties
    4.758
    06-09-2002

    Jawad Zairi is niet alleen een goede voetbalspeler...maar een hele leuke man om te zien




    Nawal, verliefd

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    1.746
    07-01-2004

    Nawal, Abessahetak,Maar hee vanwaar ie foto?


    Yak ma,hmhm,Ewa niet te veel dromen.


    Adios.

  6. #6
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    [GLOW=seagreen]whoepieeeeeeeeeeeeeeeee [/GLOW]

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  7. #7
    't plezantste meiske

    Reacties
    120
    05-01-2004

    Marokko

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.576
    01-03-2003

    :boogie: op naar de finale

  9. #9
    Ayat el Kursie

    Reacties
    4.156
    23-02-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Goed man !!!!!!!!


    A'uzu billahi minashaitanir rajim
    Bismillahir Rahmanir Rahim Allahoe Laa ielaaha iellaa hoewa, Al hayyoe Al qayyoem. Laa ta'khodoho sienatoen walaa nawm. Lahoe maafie ssamaaawaatie wa maa fiel ard. Men dhe elladhie yashfa3oe 3iendahoe iella bie'iednieh. Ya3lamoe maa bayna aydiehiem wamaa khalfahoem. Walaa yoe7ietoena bieshay'ien mien 3ielmiehie iella biemaa shaa'. Wassie3a korsieyyoehoe assamaawaatie wal ard, walaa ya'oedoehoe 7ifdoehoema, wa hoewa al 3aliyyoe al 3adhiem

    'Alhamdulilah.'

  10. #10
    AFCA

    Reacties
    4.811
    27-01-2004

    marokko is door,. heel goed gedaan. voor het toernooi had ik niet kunnen denken dat marokko deze groep zou doorkomen,,laat staan 1e worden. jammer van dat tegen doelpunt. dat was helemaal niet nodig geweest. tgen algerije hebben we de betere papieren. maar we mogen ze zeker niet onderschatten.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.868
    08-02-2003

    Ze bakte er gister helemaal niets van, Boukhari en El Khattabi zijn op zekers beter dan die Zairi en Hajdi, want die speelden echt slecht, en verloren steeds de bal, was echt niet om aan te zien.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.868
    08-02-2003

    Origineel gepost door Chamsedin
    GOaltjes scoren tegen Nec en al die andere rotzooi hier in Nederland is makkelijker dan een zuid afrikaanse verdediging of de Premier division in Frankrijk.

    Maar ik vergeef je blijkbare slechte kennis van voetbal
    Neem me niet kwalijk,meneer de deskundige.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    408
    21-08-2003

    Tbarkellah alla moutaghab djalna,


    Ik kan mij ogen niet geloven wat ze nu laten zien. Een wederopstanding van de marokkaanse voetbal.

    Met zulke jonge pikkies, en al zo goed ingespeeld waarbij ze elkaar bijna blindelings kunnen vinden. Een waterdichte verdeging, technische en grettige aanvallers en niet te vergeten, weer eens een normale keepers.
    In deze team zit nog toekomst, en ik voorspel jullie dat wij de africa cup zullen winnen, inchalla.

    Dat zal in iedergeval een goede reclame zijn voor onze land. En wellicht kan onze team versterkt met de overige europese talenten zoals, boukhari, ramzi sektioi, elkattabi, sinouh etc. dan hebben we een grote kans in 2006 en kunnen we onze titel verdegen in 2010 in onze eigen land

    Nu nog alleen de organisatie van de wk2010 binnenslepen. En dan kan de feest beginnen, :letsparty :letsparty :boogie:

  14. #14
    Hometown Glory

    Reacties
    4.758
    06-09-2002

    Origineel gepost door Jamal_fes
    Nawal, Abessahetak,Maar hee vanwaar ie foto?


    Yak ma,hmhm,Ewa niet te veel dromen.


    Adios.
    Die foto heb ik een x genomen toen ik hem had gezien

    Nee ik blijf met beide beentjes op de grond, we gaan alleen maar trouwen


  15. #15
    Hometown Glory

    Reacties
    4.758
    06-09-2002

    Origineel gepost door Chamsedin
    En ik heb al kaarten richting tunisie klaar staan als Marokko de halve finale haalt
    Skoen behellek