+ Reageer
1 tot 3 van 3
    Allaahoe Rabie

Reacties
    312
    24-07-2006

Werk!

Essalamoe 3alekoem,

Beste Broeders en Zusters (voornamelijk zusters),

Ik ben opzoek naar een werk(bijbaantje) ,wat natuurlijk de regels van de Islaam niet overschrijd.

Ik weet dat ik weinig kans heb op een gewoon normale werk in een winkel wegens mijn kleding,maar ik laat me niet weg slaan door een paar tegenslagen.

Daarom wil ik graag weten of er zusters zijn die een oppas nodig hebben of een geschikte werk voor mij hebben (al is het alleen een advies).

Ik heb het geld erg nodig vandaar deze oproep.

Moge Allah Jullie met het beste belonen,Ameen!

Waselemoe 3alekoem.

Maroccain toujours

Reacties
    3.029
    17-11-2006

Salaam alaikoum zuster,

Echt tof van je dat je wilt werken. Zo zie ik het graag. Heb je het al geprobeerd bij een callcentre (standaard Marokkaans)? Als oppas in familitaire kringen kan natuurlijk ook.

Ik hoop echt voor je dat je gauw wat vind, Insha'Allah

Ali

Vorige account: Shab_Djelhaa.

Allaahoe Rabie

Reacties
    312
    24-07-2006

Citaat Geplaatst door Dios_del_Amor Bekijk reactie
    Salaam alaikoum zuster,

Echt tof van je dat je wilt werken. Zo zie ik het graag. Heb je het al geprobeerd bij een callcentre (standaard Marokkaans)? Als oppas in familitaire kringen kan natuurlijk ook.

Ik hoop echt voor je dat je gauw wat vind, Insha'Allah
    Al7amdullilah,Ja ik heb gezocht naar call centers alleen eisen ze bijna allemaal een HBO diploma jammer genoeg en ik betwijfel eigenlijk of ik wel wordt aangenomen vanwege mijn kleding walakien Allahu e3lam.
    Oppas in mijn familiekring zal niet echt gaan,want die willen een oppas overdags en dan moet ik gewoon naar school.

Insaa Allah

Bedankt voor je moeite,Djazak Allah Ghair.

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport