1. #61
    Hollandist

    Reacties
    1.784
    27-01-2003

    Origineel gepost door Elberfeld
    Ik zie in dat klonbyz gelijk heeft; Verkrachters zien vrouwen louter als lustobject, loverboys zien ze daarnaast ook als handelswaar.
    Loverboys verkrachten niet,maar misleiden.

    Trouwens wat ook leuk is,is om eens te kijken op de website van justitie.Daar kan je hele informatieve rapporten bekijken over de zogenaamde pedo-toeristen...ook Nederland heeft een plaatsje bemachtigd in de top 5

  2. #62
    MVSICA DONVM DEI

    Reacties
    4.192
    03-07-2003

    Klonbyz doet nu alsof loverboys een soort onschuldige encyclopedie-verkopers zijn. Voor een moraalridder, strijdend tegen verval van de Nederlandse normen en waarden, doet klonbyz wel ineens erg vergoeilijkend. Misschien dat Klonbyz een verkeerd idee heeft van het begrip ‘loverboy’.

    Even een verhaaltje, voor de verduidelijking.

    Tijdens haar studie SPW op een mbo-school ging Sanne regelmatig uit met een klasgenote,
    haar vriend en nog een andere jongen. De jongens reden in een dure auto, gebruikten drugs en handelden erin, en
    gaven Sanne dure cadeaus.

    Argwaan kreeg ze niet. 'In de puberteit vond ik dingen al snel normaal. Maar misschien,
    als iemand mij erop had geattendeerd, was ik me gaan afvragen hoe ze aan zo'n dure bak van een auto kwamen.
    Achteraf begreep ik ook dat het de bedoeling was dat ik op die tweede jongen verliefd zou worden.'

    Toen dat op zich liet wachten, werd Sanne met geweld ontvoerd en drie weken vastgehouden en tot prostitutie gedwongen. Ze had geluk dat haar ouders zo doortastend waren haar terug te kidnappen. 'Ikzelf had het idee dat ik er niet meer uit zou komen'.


    (Didaktief & School
    Jrg. 33, nr. 10 (dec. 2003)

    Persoonlijk zie ik niet in waarom verkrachting erger is dan iemand met geweld kidnappen en de prostitutie in dwingen.
    1 Todo está ya en su punto, y el ser persona en el mayor. 2 Más se requiere hoy para un sabio que antiguamente para siete; 3 y más es menester para tratar con un solo hombre en estos tiempos que con todo un pueblo en los pasados