| Marokkaanse jongeren, liefde en relaties Praat mee over hartzeer van Marokkaanse jongeren in Nederland. | Wie van de meiden wordt ook snel jaloers? 05-09-2008, 16:11 | #1 |  | | Kennis is macht anti-onrecht is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 26-08-2008 Reacties: 1.987 Credits: 0 | Wie van de meiden wordt ook snel jaloers? Mijn ex had het gister over een mooi meisje (mooi volgens zijn stijl (dit zei hij erbij), geen hoofddoek) die hij zag tijdens ons date heel lang geleden, en dat hij toen haar nummer wou vragen, maar dat hij haar toen met iemand die haar vader kon zijn zag.. daardoor durfde hij niet op haar af te stappen.
Ik reageer niet op haat reacties, gister had ik namelijk dit topic geopend en kreeg haatreacties.. had meteen geen zin meer om em nog langer te laten openen. Dus wees vriendelijk en reageer normaal. | | | 05-09-2008, 16:14 | #2 |  | | Internetgangster! ADHDtje is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 11-07-2008 Locatie: Het spijt mij dat iets in mij u ertoe noopt mij zo onheus te bejegenen Reacties: 13.835  Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door anti-onrecht Mijn ex had het gister over een mooi meisje (mooi volgens zijn stijl (dit zei hij erbij), geen hoofddoek) die hij zag tijdens ons date heel lang geleden, en dat hij toen haar nummer wou vragen, maar dat hij haar toen met iemand die haar vader kon zijn zag.. daardoor durfde hij niet op haar af te stappen.
Ik reageer niet op haat reacties, gister had ik namelijk dit topic geopend en kreeg haatreacties.. had meteen geen zin meer om em nog langer te laten openen. Dus wees vriendelijk en reageer normaal. | wat wil je hiermee zeggen schat? | __________________________ | | | 05-09-2008, 16:16 | #3 |  | | IK, tegen de rest. Miss_Elwafa is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 19-11-2005 Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door anti-onrecht Mijn ex had het gister over een mooi meisje (mooi volgens zijn stijl (dit zei hij erbij), geen hoofddoek) die hij zag tijdens ons date heel lang geleden, en dat hij toen haar nummer wou vragen, maar dat hij haar toen met iemand die haar vader kon zijn zag.. daardoor durfde hij niet op haar af te stappen.
Ik reageer niet op haat reacties, gister had ik namelijk dit topic geopend en kreeg haatreacties.. had meteen geen zin meer om em nog langer te laten openen. Dus wees vriendelijk en reageer normaal. | Ex? Ik zou hem niet eens mijn aandacht geven.  | __________________________ Anti-hedendaagse Marokkaanse gedachtegang.
27-12-1986//21-06-2009
Sound of missing you broerlief
The Old Fashioned. | | | 05-09-2008, 16:16 | #4 |  | | Kennis is macht anti-onrecht is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 26-08-2008 Reacties: 1.987 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door ADHDtje wat wil je hiermee zeggen schat? | Dat ik jaloers werd toen hij het zei. We waren van plan weer verder te gaan met elkaar, maar nu betwijfel ik dat. Ik hoef geen man die mij telkens probeert jaloers te maken en af en toe kleineert. Zoals hij dat in t verleden vaker deed. | | | 05-09-2008, 16:16 | #5 |  | | is back, so... Nawal_81 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 09-09-2005 Reacties: 658 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door ADHDtje wat wil je hiermee zeggen schat? |
yeh batata hoofd
| __________________________ a.k.a. un_stoppable & niet_te_stoppen
elhaj you're da man 
Waarom gaat er maar 10% van de mannen naar de hemel? => anders zou het een hel zijn
| | | 05-09-2008, 16:18 | #6 |  | | MVC Lid gabriel1890 is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 21-10-2005 Locatie: Tilburg - Alhoceima Reacties: 1.695  Credits: 0 | Als er een jongen/man praat over andere vrouwelijk geslachten terwijl hij in gezelschap is met een vrouwelijk geslacht. Is dat een ver-berging gevoel van de mannelijk geslacht.
Meestal is het dat hij haar wil. | | | 05-09-2008, 16:19 | #7 |  | | Kennis is macht anti-onrecht is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 26-08-2008 Reacties: 1.987 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Miss_Elwafa Ex? Ik zou hem niet eens mijn aandacht geven.  | Ik snap ook niet waarom ik hem een kans geef. Hij heeft mij in het verleden echt kapot gemaakt. Hij had allemaal eisen hoe ik mij moest kleden en gedragen. En uiteindelijk maakte hij het uit omdat ik niet aan zijn eisen voldeed. Hij heeft zelfs gezegd dat hij geen voorstander is van een hoofddoek. | | | 05-09-2008, 16:21 | #8 |  | | IK, tegen de rest. Miss_Elwafa is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 19-11-2005 Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door anti-onrecht Ik snap ook niet waarom ik hem een kans geef. Hij heeft mij in het verleden echt kapot gemaakt. Hij had allemaal eisen hoe ik mij moest kleden en gedragen. En uiteindelijk maakte hij het uit omdat ik niet aan zijn eisen voldeed. Hij heeft zelfs gezegd dat hij geen voorstander is van een hoofddoek. | Meid een dikke zou hem goed doen. Hij heeft je vast aan de kant gezet, omdat je een ja knikker bent. Mijn excuses, als het hard aankomt, maar zo denk ik erover als ik zo jouw reacties lees. | __________________________ Anti-hedendaagse Marokkaanse gedachtegang.
27-12-1986//21-06-2009
Sound of missing you broerlief
The Old Fashioned. | | | 05-09-2008, 16:21 | #9 |  | | het leven is hard chebbatamazight is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 31-10-2003 Reacties: 223 Credits: 0 | dumpen die handel. mannen zat meid.
heb ook een verleden gehad met mijn ex. | __________________________ :boogie: | | | 05-09-2008, 16:22 | #10 |  | | Kennis is macht anti-onrecht is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 26-08-2008 Reacties: 1.987 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Miss_Elwafa Meid een dikke zou hem goed doen. Hij heeft je vast aan de kant gezet, omdat je een ja knikker bent. Mijn excuses, als het hard aankomt, maar zo denk ik erover als ik zo jouw reacties lees. | Toen had hij mij aan de kant gezet ja. Hij wilt mij nu terug. | | | 05-09-2008, 16:23 | #11 |  | | deeply in love MannenMagneet is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 16-02-2008 Locatie: Je kijkt oh zo zuur, naar mn haute cauture, want mn haute cauture is ohh zo duur! Reacties: 992 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door anti-onrecht Mijn ex had het gister over een mooi meisje (mooi volgens zijn stijl (dit zei hij erbij), geen hoofddoek) die hij zag tijdens ons date heel lang geleden, en dat hij toen haar nummer wou vragen, maar dat hij haar toen met iemand die haar vader kon zijn zag.. daardoor durfde hij niet op haar af te stappen.
Ik reageer niet op haat reacties, gister had ik namelijk dit topic geopend en kreeg haatreacties.. had meteen geen zin meer om em nog langer te laten openen. Dus wees vriendelijk en reageer normaal. | Hij probeert je jaloers te maken. | | | 05-09-2008, 16:29 | #12 |  | | Kennis is macht anti-onrecht is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 26-08-2008 Reacties: 1.987 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door gabriel1890 Als er een jongen/man praat over andere vrouwelijk geslachten terwijl hij in gezelschap is met een vrouwelijk geslacht. Is dat een ver-berging gevoel van de mannelijk geslacht.
Meestal is het dat hij haar wil. | Ik vraag mij af wat hij ermee wil bereiken? Dat ik hem leuker ga vinden? Want ik ben echt op hem afgeknapt. Ik hoef em echt even niet meer te spreken, hij biedt maar zijn exuses als hij mij wilt spreken. Zoiets zeg je niet tegen een meisje als je iets serieus met haar wilt opbouwen. | | | 05-09-2008, 16:30 | #13 |  | | 50% Spaanse50%Maroc MAMACITA_22 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 19-04-2005 Locatie: Mijn ene vijftig procent uit spanje en de andere 50 procent uit meknes.. Reacties: 749 MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door chebbatamazight dumpen die handel. mannen zat meid.
heb ook een verleden gehad met mijn ex. | wat valt er te dumpen het is toch haar ex  | __________________________ | | | 05-09-2008, 16:31 | #14 |  | | Internetgangster! ADHDtje is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 11-07-2008 Locatie: Het spijt mij dat iets in mij u ertoe noopt mij zo onheus te bejegenen Reacties: 13.835  Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door anti-onrecht Dat ik jaloers werd toen hij het zei. We waren van plan weer verder te gaan met elkaar, maar nu betwijfel ik dat. Ik hoef geen man die mij telkens probeert jaloers te maken en af en toe kleineert. Zoals hij dat in t verleden vaker deed. |  mijn ex en ik gingen mensen altijd keuren en als we iemand zagen die er leuk uitzag dan zeiden we dat ook, en gaven we erover onze mening
maar kleineren!!!!  die verdient een schop tussen de benen! | __________________________ | | | 05-09-2008, 16:33 | #15 |  | | deeply in love MannenMagneet is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 16-02-2008 Locatie: Je kijkt oh zo zuur, naar mn haute cauture, want mn haute cauture is ohh zo duur! Reacties: 992 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door ADHDtje mijn ex en ik gingen mensen altijd keuren en als we iemand zagen die er leuk uitzag dan zeiden we dat ook, en gaven we erover onze mening
maar kleineren!!!!  die verdient een schop tussen de benen! |
Dus jij zei gewoon "Zo moet je die lekkere ass zien daar.." En zij weer wow check die lekkere gast daar!
Ik zou dat moeten durven bij mn vriend. Eentje op mn oog  | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:08. | |