Marokko Community
31-07-2010 10:08:59
Adverteren op MAROKKO.nl

Ga terug   Marokko Community > Yasmina > Marokkaanse jongeren, liefde en relaties
Marokkaanse jongeren, liefde en relaties Praat mee over hartzeer van Marokkaanse jongeren in Nederland.

Adverteren op MAROKKO.nl
Wie van de meiden wordt ook snel jaloers?

Reageer

Opties
Oud 05-09-2008, 16:11   #1
anti-onrecht
Kennis is macht

anti-onrecht is Offline
Geslacht: Vrouw Vrouw
Reacties: 1.987
anti-onrecht komt net kijken
Credits: 0
Wie van de meiden wordt ook snel jaloers?

Mijn ex had het gister over een mooi meisje (mooi volgens zijn stijl (dit zei hij erbij), geen hoofddoek) die hij zag tijdens ons date heel lang geleden, en dat hij toen haar nummer wou vragen, maar dat hij haar toen met iemand die haar vader kon zijn zag.. daardoor durfde hij niet op haar af te stappen.

Ik reageer niet op haat reacties, gister had ik namelijk dit topic geopend en kreeg haatreacties.. had meteen geen zin meer om em nog langer te laten openen. Dus wees vriendelijk en reageer normaal.

Naar boven Reageren met citaat

Oud 05-09-2008, 16:14   #2
ADHDtje
Internetgangster!

ADHDtje is Offline
Geslacht: Man Man
Locatie: Het spijt mij dat iets in mij u ertoe noopt mij zo onheus te bejegenen
Reacties: 13.835
ADHDtje maakt een goede startADHDtje maakt een goede start
Citaat:
Geplaatst door anti-onrecht Bekijk reactie
Mijn ex had het gister over een mooi meisje (mooi volgens zijn stijl (dit zei hij erbij), geen hoofddoek) die hij zag tijdens ons date heel lang geleden, en dat hij toen haar nummer wou vragen, maar dat hij haar toen met iemand die haar vader kon zijn zag.. daardoor durfde hij niet op haar af te stappen.

Ik reageer niet op haat reacties, gister had ik namelijk dit topic geopend en kreeg haatreacties.. had meteen geen zin meer om em nog langer te laten openen. Dus wees vriendelijk en reageer normaal.
wat wil je hiermee zeggen schat?

Oud 05-09-2008, 16:16   #3
Miss_Elwafa
IK, tegen de rest.

Miss_Elwafa is Offline
Reacties: 12.353
Miss_Elwafa is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Elwafa is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Elwafa is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Elwafa is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Elwafa is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Elwafa is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Elwafa is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Elwafa is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Elwafa is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Elwafa is de melodie van ons lievelingslied
Credits: 5
Citaat:

Ex? Ik zou hem niet eens mijn aandacht geven.

27-12-1986//21-06-2009
Sound of missing you broerlief

The Old Fashioned.

Oud 05-09-2008, 16:16   #4
anti-onrecht
Kennis is macht

anti-onrecht is Offline
Citaat:
Geplaatst door ADHDtje Bekijk reactie
Dat ik jaloers werd toen hij het zei. We waren van plan weer verder te gaan met elkaar, maar nu betwijfel ik dat. Ik hoef geen man die mij telkens probeert jaloers te maken en af en toe kleineert. Zoals hij dat in t verleden vaker deed.

Oud 05-09-2008, 16:16   #5
Nawal_81
is back, so...

Nawal_81 is Offline
Reacties: 658
Nawal_81 komt net kijken
Citaat:

yeh batata hoofd

Oud 05-09-2008, 16:18   #6
gabriel1890
MVC Lid

gabriel1890 is Offline
Reacties: 1.695
gabriel1890 maakt een goede startgabriel1890 maakt een goede start
Als er een jongen/man praat over andere vrouwelijk geslachten terwijl hij in gezelschap is met een vrouwelijk geslacht. Is dat een ver-berging gevoel van de mannelijk geslacht.
Meestal is het dat hij haar wil.

Oud 05-09-2008, 16:19   #7
anti-onrecht
Kennis is macht

anti-onrecht is Offline
Citaat:
Geplaatst door Miss_Elwafa Bekijk reactie
Ex? Ik zou hem niet eens mijn aandacht geven.
Ik snap ook niet waarom ik hem een kans geef. Hij heeft mij in het verleden echt kapot gemaakt. Hij had allemaal eisen hoe ik mij moest kleden en gedragen. En uiteindelijk maakte hij het uit omdat ik niet aan zijn eisen voldeed. Hij heeft zelfs gezegd dat hij geen voorstander is van een hoofddoek.

Oud 05-09-2008, 16:21   #8
Miss_Elwafa
IK, tegen de rest.

Miss_Elwafa is Offline
Reacties: 12.353
Miss_Elwafa is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Elwafa is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Elwafa is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Elwafa is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Elwafa is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Elwafa is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Elwafa is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Elwafa is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Elwafa is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Elwafa is de melodie van ons lievelingslied
Citaat:
Ik snap ook niet waarom ik hem een kans geef. Hij heeft mij in het verleden echt kapot gemaakt. Hij had allemaal eisen hoe ik mij moest kleden en gedragen. En uiteindelijk maakte hij het uit omdat ik niet aan zijn eisen voldeed. Hij heeft zelfs gezegd dat hij geen voorstander is van een hoofddoek.
Meid een dikke zou hem goed doen. Hij heeft je vast aan de kant gezet, omdat je een ja knikker bent. Mijn excuses, als het hard aankomt, maar zo denk ik erover als ik zo jouw reacties lees.

27-12-1986//21-06-2009
Sound of missing you broerlief

The Old Fashioned.

Oud 05-09-2008, 16:21   #9
chebbatamazight
het leven is hard

chebbatamazight is Offline
Reacties: 223
chebbatamazight komt net kijken
dumpen die handel. mannen zat meid.
heb ook een verleden gehad met mijn ex.

Oud 05-09-2008, 16:22   #10
anti-onrecht
Kennis is macht

anti-onrecht is Offline
Citaat:
Geplaatst door Miss_Elwafa Bekijk reactie
Meid een dikke zou hem goed doen. Hij heeft je vast aan de kant gezet, omdat je een ja knikker bent. Mijn excuses, als het hard aankomt, maar zo denk ik erover als ik zo jouw reacties lees.
Toen had hij mij aan de kant gezet ja. Hij wilt mij nu terug.

Oud 05-09-2008, 16:23   #11
MannenMagneet
deeply in love

MannenMagneet is Offline
Locatie: Je kijkt oh zo zuur, naar mn haute cauture, want mn haute cauture is ohh zo duur!
Reacties: 992
MannenMagneet komt net kijken
Citaat:

Hij probeert je jaloers te maken.

Oud 05-09-2008, 16:29   #12
anti-onrecht
Kennis is macht

anti-onrecht is Offline
Citaat:
Geplaatst door gabriel1890 Bekijk reactie
Als er een jongen/man praat over andere vrouwelijk geslachten terwijl hij in gezelschap is met een vrouwelijk geslacht. Is dat een ver-berging gevoel van de mannelijk geslacht.
Meestal is het dat hij haar wil.
Ik vraag mij af wat hij ermee wil bereiken? Dat ik hem leuker ga vinden? Want ik ben echt op hem afgeknapt. Ik hoef em echt even niet meer te spreken, hij biedt maar zijn exuses als hij mij wilt spreken. Zoiets zeg je niet tegen een meisje als je iets serieus met haar wilt opbouwen.

Oud 05-09-2008, 16:30   #13
MAMACITA_22
50% Spaanse50%Maroc

MAMACITA_22 is Offline
Locatie: Mijn ene vijftig procent uit spanje en de andere 50 procent uit meknes..
Reacties: 749
MAMACITA_22 komt net kijken
MVC Premium MVC Premium
Citaat:
Geplaatst door chebbatamazight Bekijk reactie
dumpen die handel. mannen zat meid.
heb ook een verleden gehad met mijn ex.
wat valt er te dumpen het is toch haar ex

Oud 05-09-2008, 16:31   #14
ADHDtje
Internetgangster!

ADHDtje is Offline
Locatie: Het spijt mij dat iets in mij u ertoe noopt mij zo onheus te bejegenen
Reacties: 13.835
ADHDtje maakt een goede startADHDtje maakt een goede start
Citaat:
Dat ik jaloers werd toen hij het zei. We waren van plan weer verder te gaan met elkaar, maar nu betwijfel ik dat. Ik hoef geen man die mij telkens probeert jaloers te maken en af en toe kleineert. Zoals hij dat in t verleden vaker deed.
mijn ex en ik gingen mensen altijd keuren en als we iemand zagen die er leuk uitzag dan zeiden we dat ook, en gaven we erover onze mening

maar kleineren!!!! die verdient een schop tussen de benen!

Oud 05-09-2008, 16:33   #15
MannenMagneet
deeply in love

MannenMagneet is Offline
Locatie: Je kijkt oh zo zuur, naar mn haute cauture, want mn haute cauture is ohh zo duur!
Reacties: 992
MannenMagneet komt net kijken
Citaat:
mijn ex en ik gingen mensen altijd keuren en als we iemand zagen die er leuk uitzag dan zeiden we dat ook, en gaven we erover onze mening

maar kleineren!!!! die verdient een schop tussen de benen!

Dus jij zei gewoon "Zo moet je die lekkere ass zien daar.." En zij weer wow check die lekkere gast daar!

Ik zou dat moeten durven bij mn vriend. Eentje op mn oog

Reageer

Opties

Berichtregels
Je mag niet nieuwe onderwerpen starten
Je mag niet reageren
Je mag niet bestanden bijvoegen
Je mag niet je reacties wijzigen

Smilies zijn aan
[IMG] Code is aan
HTML Code is uit

RSS-Feed 'Marokko Community' Feed voor alle RSS-Feeds 'Marokko Community' Feedburner voor 'Marokko Community'

De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:08.
Marokko Media & Doelgroepmarketing Powered by HIP/Media