| Marokkaanse jongeren, liefde en relaties Praat mee over hartzeer van Marokkaanse jongeren in Nederland. | Tot hoe ver ga jij met Eerwraak? 28-08-2008, 18:31 | #1 |  | | Love*Ya Existence is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 15-02-2005 Locatie: Some place you'll never find! MVC Premium Credits: 5 | Tot hoe ver ga jij met Eerwraak? Stel je vrouw gaat vreemd... of je hoort iets buiten en je denkt dat gaat over mijn vrouw. Jij als man moet jou naam hoog houden. Zou jij ook zo ver gaan??
Ik geloof dat veel mannen, al zeggen ze van niet daartoe in staat zijn.
Of dat een man zo geobsedeerd is door zijn vrouw dat hij woede aanvallen krijgt en bv. wanneer zij weg gaat hij in staat is om de vreselijkste dingen te doen.
(voorbeeld --> Hebben jullie vandaag Oprah gezien? Vrouw verbrand door haar ex.)
Ik geloof echt niet dat alle vrouwen zo slecht zijn zoals de mannen doen beweren die tot zulke vreselijke dingen in staat zijn...
Of lees bijvoorbeeld het boek; Dochter van Agadir.  | __________________________ | | | 28-08-2008, 18:32 | #2 |  | | Verbannen mohammmeddddd is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 15-01-2008 Reacties: 1.197 Credits: 0 | | | | 28-08-2008, 18:34 | #3 |  | | 03-06-2009 LaiiLaa is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 27-03-2007 Locatie: ergens wat jij niet hoeft te weten Reacties: 4.602  Credits: 5 | alleen turken doen aan eerwraak | | | 28-08-2008, 18:34 | #4 |  | | Love*Ya Existence is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 15-02-2005 Locatie: Some place you'll never find! MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door mohammmeddddd | Dat gaat niet over dit topic gekkerd... | __________________________ | | | 28-08-2008, 18:35 | #5 |  | | Verbannen Bneadem_ is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 12-05-2006 Locatie: De mooiste streek in het Marokkaans Berbers district waar dankbaarheid en gezonde trots in één plek samen komen: Ait Said... Credits: 0 | Noem jij dat mannen? Dat zijn niet eens honden, daar spuug, trap en vloek je op. Dat is niet de obsessie voor zijn vrouw die een man daartoe dwingt, maar het neigt meer naar een ziekelijke obsessie voor jezelf bewijzen als 'man'. Kots. | | | 28-08-2008, 18:36 | #6 |  | | Love*Ya Existence is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 15-02-2005 Locatie: Some place you'll never find! MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door LaiiLaa alleen turken doen aan eerwraak | Mijn broer zag eens zijn buurman zijn vrouw wurgen op het balkon en haar bedreigen dat hij haar van het balkon zou afgooien... Hij kwam geschokt bij mijn moeder langs.  Erg joh.
Wees een man en negeer haar gewoon of schob haar uit huis... maar niet zo.... | __________________________ | | | 28-08-2008, 18:36 | #7 |  | | Love*Ya Existence is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 15-02-2005 Locatie: Some place you'll never find! MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door Bneadem_ Noem jij dat mannen? Dat zijn niet eens honden, daar spuug, trap en vloek je op. Dat is niet de obsessie voor zijn vrouw die een man daartoe dwingt, maar het neigt meer naar een ziekelijke obsessie voor jezelf bewijzen als 'man'. Kots. |
Meer een combinatie van... | __________________________ | | | 18-02-2009, 18:44 | #8 |  | | rechtvoorje marokkaanse2009 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 16-02-2009 Reacties: 134 Credits: 0 | dat er zulke zieke mensen bestaan.......als je genoeg van elkaar hebt,
dan bestaat er iets zoals scheiden.......sjonge jonge waar gaat dit naartoe  | __________________________ If you can't win the game, you change the rules. | | | 18-02-2009, 18:46 | #9 |  | | 3x scheepsRecht! C.TheThurd is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 13-02-2009 Reacties: 2.129 Credits: 0 | Het gaat mij er niet zozeer om mijn naam hoog te houden, ik vind dat eerder gezegd een kul reden, neen ik zou als eerste de dader straffen de man dus en evt. mijn vrouw psychisch mishandelen, kinderen weghalen bij der en die leuke dingen... | | | 18-02-2009, 18:47 | #10 |  | | MVC Lid PG- is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-12-2008 Reacties: 366 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door LaiiLaa alleen turken doen aan eerwraak | Ja en een Marokkaanse man gaat lopen toekijken hoe zijn vrouwtje met een ander bezig is  .
Laatst stond hier nog een stukje over een Pakistaan die aan eerwraak deed, met je alleen Turken doen aan eerwraak.  | | | 18-02-2009, 18:53 | #11 |  | | 3x scheepsRecht! C.TheThurd is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 13-02-2009 Reacties: 2.129 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door PG- Ja en een Marokkaanse man gaat lopen toekijken hoe zijn vrouwtje met een ander bezig is  .
Laatst stond hier nog een stukje over een Pakistaan die aan eerwraak deed, met je alleen Turken doen aan eerwraak.  | Nee, Turkse, wollah ik vind dat echt goed van jullie!, jullie houden het tenminste bij elkaar, jullie hebben eer, check de marokkaanse ****.ren, geilen maar al te graag op andere rassen, ik ben voor eerwraak  | | | 18-02-2009, 18:54 | #12 |  | | VIP Anybody is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 14-02-2009 Reacties: 333 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door C.TheThurd Nee, Turkse, wollah ik vind dat echt goed van jullie!, jullie houden het tenminste bij elkaar, jullie hebben eer, check de marokkaanse ****.ren, geilen maar al te graag op andere rassen, ik ben voor eerwraak  | Jammer dat je een mietje bent  | | | 18-02-2009, 18:56 | #13 |  | | 3x scheepsRecht! C.TheThurd is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 13-02-2009 Reacties: 2.129 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Anybody Jammer dat je een mietje bent  | naah, meid ik ben zelfs mijn eigen dochter te doden, wanneer zoiets zou occuren. | | | 18-02-2009, 18:56 | #14 |  | | VIP Anybody is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 14-02-2009 Reacties: 333 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door C.TheThurd naah, meid ik ben zelfs mijn eigen dochter te doden, wanneer zoiets zou occuren. | Like I said, MIETJE!! | | | 18-02-2009, 18:57 | #15 |  | | MVC Lid PG- is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-12-2008 Reacties: 366 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door C.TheThurd Nee, Turkse, wollah ik vind dat echt goed van jullie!, jullie houden het tenminste bij elkaar, jullie hebben eer, check de marokkaanse ****.ren, geilen maar al te graag op andere rassen, ik ben voor eerwraak  | Ik zeg niet dat ik een voorstander ben van eerwraak helemaal niet maar sommige geiten hier moeten nietzoveel onzin praten. Alsof Marokkaanse mannen gaan lopen toekijken als hun vrouwtje bezig is met een ander. Als dat zo is dan zegt dat meer over de Marokkanen dan over de Turken.
Ze horen 2x op het nieuws dat een Turks meisje vermoord is omwille van de eer. Gelijk alle Turken doen aan eerwraak. Wat een bullshit. Ik bedoel als we de media moeten gaan geloven wat Marokkanen allemaal wel niet doen hey.. pfff
 | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:05. | |