1. #1
    Simpel,direct&rebels

    Reacties
    11.000
    25-05-2005

    Politieagenten in Marokko

    [Zijn enigzins toch wel grappig

    Ik lag gewoon in een deuk...


    Een vriend was onderweg naar Tanger en op een gegeven moment werd hij aangehouden door een politieagent. Op de vraag waarom hij werd aangehouden, was het omdat hij volgens de agent door rood is gereden...

    En raad eens waar het stoplicht stond? Achter een boom

    En de agent die meters van het stoplicht stond, kon zien dat ie op rood stond...

    Je komt dan toch niet bij van het lachen!!

    Uiteindelijk kwam de aap uit de mouw, hij wou gewoon koffie]

    En zo zijn er nog meer van zulke verhalen, geweldig gewoon

    [GLOW=deeppink]Kennis bezitten geeft twee voordelen: men oordeelt minder en men oordeelt beter

    Religions divide people, belief in something unites them
    [/GLOW]

  2. #2
    -

    Reacties
    5.050
    29-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Weet je wat mijn broer altijd deed bij hun?

    Als we in de auto zaten riep hij naar ze en zei: 'Ewa 3allal, labas 3ik?'
    Dat was zo lachen he, en hun gaan er dan echt op in. Gaan ze terugzwaaien en lachen.

  3. #3
    DarElKabdani (L)

    Reacties
    2.367
    22-10-2006

    Whahahaaha.

    Die polities van Marokko kan je gewoon omkopen.
    De profeet (vzmh) zei: Godvrezendheid en een goed karakter zijn de belangrijkste zaken die leiden tot het paradijs.GEEN PM'S VAN BROEDERS S.V.P

  4. #4
    BE

    Reacties
    8.338
    17-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    jah klopt echt rotzakken, rij je 200 op de snelweg van tanger naar asilah dan vertellen ze je dat je 150 reed

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.831
    17-02-2006

    Kapot grappig.

    Wij waren in Rabat, met m'n vader. en opeens kwam er een politie agent. Hij zo ja je reed door rood. Mijn vader zo néé, ik reed niet door rood. En toen kwam er zo'n italiaan(Wij kende hem niet eens) hij werd ook aangehouden. En die politieagent zei zo: Ja nta ou sahbek. M'n vader zo? A bnadem hij komt uit italie en wij uit Nederland hoezo shabi? (Ashmen ena oushabi Houwa men italia ou ena men hollanda) Dus m'n vader's rijbewijs ingenomen omdat hij niet wou betalen. Mijn tante belt m'n oom hij is hoog commisaris in Rabat dus hij is hoger dan die lui daar allemaal. Hij kwam ons helpen, m'n tante(zijn vrouw) helemaal flippen.

    geeeeeeeeeweldig!

    En het leukste die italiaan reed weg zonder rijbewijs hij flippen en wij gingen weer shoppen.

    Alles zie ik in je ogen, pijn, wanhoop en verdriet. Ik wou dat ik kon helpen, alleen spiegels praten niet..


  6. #6
    *~*Tachelhiet*~*

    Reacties
    1.334
    23-05-2006

    Ze hadden me door laten rijden omdat k geen arabisch sprak..maar verstond donders goed wat ze zeiden..volgens hun had k moeten stoppen..grote bla want k stop altijd als k die klote bord van ze zie...

  7. #7
    -

    Reacties
    5.050
    29-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    We waren een keer onderweg naar Casa en mijn broer reed te hard. Dus we moesten stoppen.
    Die politieagent zegt dus van je rijdt te hard zus enzo. Je krijgt een boete van 400 dirham. Mijn broer dus helemaal verbaasd, hele discussie.
    Op een gegeven moment zei hij: 'Of je geeft mij 100 dirham en je kunt gaan.'
    Echt een shwatn die chadarmia!

  8. #8
    Simpel,direct&rebels

    Reacties
    11.000
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door MightyMo Bekijk reactie
    jah klopt echt rotzakken, rij je 200 op de snelweg van tanger naar asilah dan vertellen ze je dat je 150 reed


    Op die weg weet ik nu precies waar ze staan... wat ik dit jaar opvallend vond, was dat ze veel Marokkaanse auto's aanhielden. Ben geen 1 keer aangehouden

    [GLOW=deeppink]Kennis bezitten geeft twee voordelen: men oordeelt minder en men oordeelt beter

    Religions divide people, belief in something unites them
    [/GLOW]

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    7.717
    12-05-2006

    Wij stonden in Nador, vlakvoor Melilia bij de boot, voor een stoplicht. Hartstikke druk.
    Stoplicht staat op rood, en opeens begint een agent naar pa te zwaaien, 'je mag doorrijden'. Mijn pa kijkt omhoog, ziet stoplicht nog steeds op rood staan, dus blijft staan. Agent wordt boos en komt op ons af.
    Hij zegt weer 'doorrijden'. Mijn pa uitleggen. Uiteindelijk was hij uit op een euro briefje.


  10. #10
    BE

    Reacties
    8.338
    17-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 3ir_ana Bekijk reactie
    Op die weg weet ik nu precies waar ze staan... wat ik dit jaar opvallend vond, was dat ze veel Marokkaanse auto's aanhielden. Ben geen 1 keer aangehouden
    haha juist jah, ze staan altijd op dezelfde plek, net voor de afslag naar asilah toe, zeg eerlijk op die baan kun je lekker gas geven he

  11. #11
    Andalucia du Tlemcen

    Reacties
    4.111
    14-01-2005

    Ze willen geld voor koffie en wat snoepjes uit elgarishj en dan zijn ze blij !

    Geweldige acties,ze laten je stoppen voor niets.

  12. #12
    Halfbloedje

    Reacties
    252
    09-05-2004

    Vorig jaar heb ik 1x gereden en gelijk werd ik aangehouden in Tanger, omdat er een stop(=qif)bord stond die ik niet had gezien die bord was 2 meter terug vanwaar ik werd aangehouden ik dus discussieren met die agent hij zegt nee die bord staat er ik zeg waar dan waar dan dit dat dus die agent loopt met mij mee terug die bord stond helemaal scheef met de letters naar de bosjes niemand zag hem wollah heb niks betaald kom nou
    Ben GEEN Fadoua en ook Geen Montana
    Dit is niet mijn account, maar ben er wel altijd op.

    Gewoon Sihem 50% Maroc 50% NL

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.831
    17-02-2006

    Citaat Geplaatst door Bneadem_ Bekijk reactie
    Wij stonden in Nador, vlakvoor Melilia bij de boot, voor een stoplicht. Hartstikke druk.
    Stoplicht staat op rood, en opeens begint een agent naar pa te zwaaien, 'je mag doorrijden'. Mijn pa kijkt omhoog, ziet stoplicht nog steeds op rood staan, dus blijft staan. Agent wordt boos en komt op ons af.
    Hij zegt weer 'doorrijden'. Mijn pa uitleggen. Uiteindelijk was hij uit op een euro briefje.

    We gingen terug met de boot van Al-Hoceima. En ze hebben onze hele auto overhoop gehaald en naar beneden gehaald. Elke auto daar werd onderzocht. M;n moeder zo kijk uit voor m'n glazen voor mn borden je kent vrouwen.(Zelfs onze reserve band werd eruit gehaald en bij een transporter zit hij wel erg ver!) Opeens zegt die man, dood leuk Bgith rqa7wa. Mijn vader zo: Gza mindey tgith 3ath touseth rqa7wa? en reed weg. M';n arabisch is niet goed dus zei ik het maar in het berbers.

    Alles zie ik in je ogen, pijn, wanhoop en verdriet. Ik wou dat ik kon helpen, alleen spiegels praten niet..


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    124
    01-02-2008

    Citaat Geplaatst door 3ir_ana Bekijk reactie
    [Zijn enigzins toch wel grappig

    Ik lag gewoon in een deuk...


    Een vriend was onderweg naar Tanger en op een gegeven moment werd hij aangehouden door een politieagent. Op de vraag waarom hij werd aangehouden, was het omdat hij volgens de agent door rood is gereden...

    En raad eens waar het stoplicht stond? Achter een boom

    En de agent die meters van het stoplicht stond, kon zien dat ie op rood stond...

    Je komt dan toch niet bij van het lachen!!

    Uiteindelijk kwam de aap uit de mouw, hij wou gewoon koffie]

    En zo zijn er nog meer van zulke verhalen, geweldig gewoon
    Die is oud!

    Is mij overkomen een paar jaar geleden. Stoplicht stond achter een boom idd, en de agent was ook verstopt. Dat doen ze bewust om meer centjes te verdienen! Ik heb het zelfde verhaal nog eens tig keer van kenissen en vrienden gehoord, zij maakte hetzelfde mee

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    7.717
    12-05-2006

    Citaat Geplaatst door Chaim Bekijk reactie
    We gingen terug met de boot van Al-Hoceima. En ze hebben onze hele auto overhoop gehaald en naar beneden gehaald. Elke auto daar werd onderzocht. M;n moeder zo kijk uit voor m'n glazen voor mn borden je kent vrouwen.(Zelfs onze reserve band werd eruit gehaald en bij een transporter zit hij wel erg ver!) Opeens zegt die man, dood leuk Bgith rqa7wa. Mijn vader zo: Gza mindey tgith 3ath touseth rqa7wa? en reed weg. M';n arabisch is niet goed dus zei ik het maar in het berbers.


    Ons hebben ze gelukkig gespaard met het uitpakken. Ik zag mensen mseken, alles werd er uit gehaald. Mijn vader drukte hem 20 euro in de hand en toen mochten we door.