1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    13
    29-01-2002

    Vreemdeling...

    Ik ben een vreemdeling
    Ik ben apart
    Elk ding
    zwelt tot klam gezicht
    Ik tors het licht

    Het is stijf als een drenkeling
    Ik ben alleen
    Mijn moegerekte hart

    staat steil gericht
    een meterhoge klarinet

    Maar geen geluid haalt grond in het
    star zwijgen om mij heen

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    58
    27-11-2001

    Je hoef je niet, zo te voelen ik ben bij jouog: og: og: og: og: :verliefd:

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    58
    27-11-2001

    .................................................. .
    .................................................. .
    ik denk aan jou

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    58
    27-11-2001

    Je bent altijd .......je hebt mijn nr. bel me...je weet niet wat je mist!!!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    58
    27-11-2001

    waaaaaaaaaaaaaaar ben je..waaaaaaaar zijn je texten

  6. #6
    Afedjah Boethghenant

    Reacties
    3.319
    30-11-2004

    Citaat Geplaatst door JAABIR Bekijk reactie
    Ik heb netjes op jouw vorige reacties gereageerd, maar nu ontdek ik dat jij dat niet waard was. Waarom moet jij nou een account gebruiken die jij 5 maanden geleden niet gebruikt hebt? Was de stap zo moeilijk onder je normale account? Of ken ik jou van ergens op Islam & ik soms?

    Vrouwen? Jij weet niet eens wat dat woordje betekent jong. Jij kent geen vrouwen. Jij hebt ze nooit gekend. Jij bent zo geïndoctrineerd om rapaille te verwarren met De Vrouw. Dat is niet zo. Neem vakantie en ga naar een Arabische land een jaartje ofzo om van die ziekte te genezen!

    Ik hoop dat jij volgende keer Mans genoeg bent en gewoon durft te reageren onder je normale account.
    Citaat Geplaatst door fietswiel Bekijk reactie
    Komt dit echt uit de vingers van een persoon die meerder accounts nodig is en gebruikt om zijn visie te moeten weergeven. Over echte mannen gesproken, die zouden zich niet hoeven te schuilen achter een scherm met een verzonnen naam en op forums snuffelen waar enkel vrouwen te vinden zijn.

    Ondanks gebruik te maken van vriendelijkheid, overwint de trots van het geweten bij de meeste Marokkaanse mannen en trappen, daarmee hun vrouwelijke landgenoten nog verder de afgrond in ipv ze te reden en daarmee ons nageslacht.

    Dat het iemands dochter, nicht, moeder of zus is meer dan voldoende voor mij.

    Dus wees een Man ipv je achter een scherm te verschuilen en plaats je Naw gegevens en ik verzeker je, dat je een hele fijne tijd tegemoet gaat.
    Dit kan je gewoonweg niet menen!!? Of je bent smoordronken, of jij bent simpel van geest. Ik veronderstel dat jij - in beide gevallen - zelf toch ook wel flink gelachen hebt toen jij dat typte?

    Niettemin zou ik heel graag deze kans met beide handen aangegrepen hebben indien jij dit niet via een nood-account aangeboden hebt.

    PS, Ik meen ooit eens ergens reacties gelezen te hebben van een lid die ook fietswiel als nicknaam had. Maar dat was een vrouw. Zij was actief op Theelounge. Ben jij het, fietswiel?

    PSS, Ik kom terug op de rest van jouw bericht hierboven, indien jij eropuit bent om toch verder onder een account (speciaal voor mij dus) te blijven reageren.

    Nota bene. Akhie Fietswiel! Aangezien jij, hoe dan ook, mijn broertje (of zusje) In De Islam bent, zie ik mij genoodzaakt om jou een raad te geven die van groot belang is voor de uitmonding van jouw endeldarm ---> Bied nooit aan een onbekende zoiets virtueel aan! Het kan zijn dat jij straks te maken hebt met een gevangen die al jaren niet intiem is geweest... nou ja, ik kan het je plechtig beloven dat hij jou, met alle plezier en genoegen, zijn gegevens zal doorgeven om van jou zijn intiem-bezoeker te mogen maken en (wie weet) desnoods zijn celmaatje.
    Nooit meer doen, dus! Safi, beloofd? Nooit meer!