1. #1
    Ik Modder Aan

    Reacties
    704
    06-05-2002

    Kelly en het sms'je ...

    Het was drie dagen geleden dat ik voor het eerst een berichtje kreeg van dit meisje. Ik had haar ontmoet tijdens het uitoefenen van mijn werk. Ze had problemen met het parkeren van haar eendje (bouwjaar 1979 dus belastingvrij) en hierdoor blokkeerde ze de weg, waardoor ik met mijn vuilniswagen d'r niet langs kon. Voor me op het troitoir, zag ik ongeveer 20 uitpuilende bakken die hoognodig geleegd moesten worden. Mijn hoofd begon te tintelen bij het heugelijke vooruitblik om deze leeg te schudden.

    Ik voelde me langzaam aan boos worden op die klungelige meisje. Ik met mijn reuzebak had de gekste manouvres uitgehaald: in z'n achteruit had ik zelfs ooit over een fietspad gereden die kronkelde alsof ik een slokje teveel op had. Gelukkig overleefde een fietser een voorvalletje waarbij hij onder de truck belande. Sja hij was verstijfd van angst deelde die me achteraf mee, nou vraag ik je: dan ben je toch niet 100.

    Maar goed uit woede stapte ik uit en liep naar dit afschuwelijke mens die geen kaas van autorijden had gegeten. Het raampje ging open en een paniekerige meisje begon tegen me te praten. "Sorry echt waar het spijt me, ik heb pas gisteren mijn rijbewijs gehaald dus het is effe behelpen", zei ze. "O dat geeft helemaal niets hoor, ik dacht mischien heb je hulp nodig", zei ik op mijn schijnheiligst. "Stap maar uit dan zal ik je laten zien hoe een echte man deze beestje parkeert", gooide ik er nog achterna. Ze stapte uit en net op het moment dat ik de deur met mijn hand aanraakte viel die eraf. Een echte mgarbah actie. Ze begon te gillen en ik trooste haar met de gedachte dat ik alle schade zou vergoeden. De Marokkaanse buren waren allemaal al uitgelopen, en in de verte zag ik al een knuppel in de lucht zwaaien (volgens mij haar vader). Ik gaf mijn nummer snel en rende als een gek weg.

    Drie dagen geleden kreeg ik een sms'je met "hey klootzak, wacht maar als mijn broer je pakt ..."

  2. #2
    Ik Modder Aan

    Reacties
    704
    06-05-2002

    Origineel gepost door samsha
    HAHAHAHAHAAAAAAAAA

    SERIEUS????????????
    Je denkt toch niet dat ik dit uit mijn duimpje heb lopen zuigen. Sjonge waar gaat het heen met de wereld. Kijk ik ben op dit moment voortvluchtig maar dat maakt me nog geen leugenaar. Ik heb ook een hart en ben ook gemaakt van hetzelfde vlees en bloed als jij, alhoewel hetzelfde is iets teveel van het goede, doe maar niet o ja en ik heb ook een klein beetje gevoelens

    Maar ach wat zou jij doen in mijn geval, shen 200 euro betalen voor iets wat je eigenlijk niet hebt gedaan of gewoon een nieuwe nummer nemen

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    89
    11-09-2002

    hahhahahaahhah hahahahhaahaha he voortvluchtige je hebt stank voor dank gekregen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    INA LILAHI WA INALILAHI RAJI3UN

  4. #4
    Ik Modder Aan

    Reacties
    704
    06-05-2002

    Okeey okeey ik moet iets bekennen (mede mogelijk gemaakt door Kelly) ...

    Het was geen eend, maar een Peugeot 205

    Ps. Momi heeft last van maagklachten, dus niet te hard voor haar zijn mensen .

    Pss. wie de bal kaatst die kan em terugverwachten behalve als hij of zij niet kan kaatsen dan houdt hij of zij daar een bult aan over.

    Psss. tzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz for Momi bey her own recept

  5. #5
    Tandenborstel-freak

    Reacties
    985
    28-05-2005

    MVC Premium MVC Premium
    hahahahahahahaha die was grappig