Marokko Community
31-07-2010 10:05:10
Adverteren op MAROKKO.nl

Ga terug   Marokko Community > Yasmina > Marokkaanse jongeren, Islam en seksualiteit
Marokkaanse jongeren, Islam en seksualiteit Alles wat je maar wilt weten over seks en seksualiteit in de Islam. Heb jij vragen over dit onderwerp, of zijn er dingen die jij met de rest wilt delen dan kun jij die hier kwijt.

Adverteren op MAROKKO.nl
Vrouw is besneden

Reageer

Opties
Oud 18-07-2008, 23:23   #1
3Birds
Russia

3Birds is Offline
Geslacht: Vrouw Vrouw
Reacties: 626
3Birds komt net kijken
Credits: 0
Vrouw is besneden

Een goede vriendin van mij (Egyptische) is op haar 10de leeftijd besneden. Een deel van haar clitoris is weggehaald. Ik had het toevallig met haar over vrouwenbesnijdenis, omdat ik daar een boek over gelezen heb en we hadden het over het gevolg van deze verminking voor vrouwen.

Dat ze besneden was had ze me al eens verteld, maar toen ik het boek had uitgelezen besefte ik me pas wat voor vreselijks haar is aangedaan & de manier waarop is nog verbazingwekkender.

We hadden het ook over de Islam m.b.t. vrouwenbesnijdenis. Er staat nergens in de Koran dat het verplicht is, dus het is gewoon cultuurgebonden. In 27 Afrikaanse landen word dit toegepast.

Mijn vriendin gaat binnekort trouwen en ze is vreselijk bang dat de 'eerste keer' pijn gaat doen. Ik heb haar geadviseerd om met een therapeut te praten, omdat ze al haar gevoelens eigenlijk haar hele leven lang heeft weggepropt. Ook is ze bang dat ze nooit van sex kan genieten, omdat ze geen clitoris of althans 'een deel' van de clitoris niet heeft.

Ik vind het heel sneu voor haar, omdat ze hier al maanden mee kampt.
Heeft één van jullie dit meegemaakt of kennen jullie mensen die dit meegemaakt hebben? Misschien kan mijn vriendin in contact komen met dames die hier het één en al over weten en haar steun kunnen bieden.

Now fuck off, dickheads!

Naar boven Reageren met citaat

Oud 18-07-2008, 23:28   #2
Sweet__love
Mtiwiaaa

Sweet__love is Offline
Reacties: 1.127
Sweet__love komt net kijken
Citaat:
Geplaatst door 3Birds Bekijk reactie
Een goede vriendin van mij (Egyptische) is op haar 10de leeftijd besneden. Een deel van haar clitoris is weggehaald. Ik had het toevallig met haar over vrouwenbesnijdenis, omdat ik daar een boek over gelezen heb en we hadden het over het gevolg van deze verminking voor vrouwen.

Dat ze besneden was had ze me al eens verteld, maar toen ik het boek had uitgelezen besefte ik me pas wat voor vreselijks haar is aangedaan & de manier waarop is nog verbazingwekkender.

We hadden het ook over de Islam m.b.t. vrouwenbesnijdenis. Het staat nergens in de Koran dat het verplicht is, dus het is gewoon cultuurgebonden. In 27 Afrikaanse landen word dit toegepast.

Mijn vriendin gaat binnekort trouwen en ze is vreselijk bang dat de 'eerste keer' pijn gaat doen. Ik heb haar geadviseerd om met een therapeut te praten, omdat ze al haar gevoelens eigenlijk haar hele leven lang heeft weggepropt. Ook is ze bang dat ze nooit van sex kan genieten, omdat ze geen clitoris of althans 'een deel' van de clitoris niet heeft.

Heeft één van jullie dit meegemaakt of kennen jullie mensen die dit meegemaakt hebben? Misschien kan mijn vriendin in contact komen met dames die hier het één en al over weten en haar steun kunnen bieden.
Dit is niet waar omdat ze alleen het bovenste deel van de clitoris hebben weggehaald en die bestaat uit een grotere deel binnenin dus ze kan nog wel van de sex genieten, maar goed kan me voorstellen dat ze bang is, is ze een moslima trouwens??

Oud 18-07-2008, 23:34   #3
3Birds
Russia

3Birds is Offline
3Birds komt net kijken
Citaat:
Geplaatst door Sweet__love Bekijk reactie
Dit is niet waar omdat ze alleen het bovenste deel van de clitoris hebben weggehaald en die bestaat uit een grotere deel binnenin dus ze kan nog wel van de sex genieten, maar goed kan me voorstellen dat ze bang is, is ze een moslima trouwens??

Ja ze is een moslima.
Dit dacht ik inderdaad ook, want haar binnenste en buitenste schaamlippen zijn nog in tact. Dus de ergste vorm van besnijdenis heeft ze gelukkig niet ondergaan.

Now fuck off, dickheads!

Oud 18-07-2008, 23:48   #4
Sweet__love
Mtiwiaaa

Sweet__love is Offline
Reacties: 1.127
Sweet__love komt net kijken
Citaat:
Ja ze is een moslima.
Dit dacht ik inderdaad ook, want haar binnenste en buitenste schaamlippen zijn nog in tact. Dus de ergste vorm van besnijdenis heeft ze gelukkig niet ondergaan.
Oke hmdl ja ik weet niet wat ik moet zeggen lijkt me echt erg om dat te hebben moeten meemaken Ik wens haar in iedergeval een fijne bruidloft

Oud 19-07-2008, 10:37   #5
ottomocro
MVC Lid

ottomocro is Offline
Geslacht: Man Man
Reacties: 958
ottomocro komt net kijken
kan ze geen operatie onder gaan offzo
dat ze dat weer fixe

Oud 19-07-2008, 12:22   #6
Jou_wil_ik
shakeeeeeeee it

Jou_wil_ik is Offline
Locatie: Hunt or be Hunted , cook or be cooked and KiLL or be Killed
Reacties: 2.382
Jou_wil_ik is een zeldzame schelp in de grote oceaanJou_wil_ik is een zeldzame schelp in de grote oceaanJou_wil_ik is een zeldzame schelp in de grote oceaanJou_wil_ik is een zeldzame schelp in de grote oceaanJou_wil_ik is een zeldzame schelp in de grote oceaanJou_wil_ik is een zeldzame schelp in de grote oceaan
MVC Premium MVC Premium
Credits: 5
Citaat:

We hadden het ook over de Islam m.b.t. vrouwenbesnijdenis. Er staat nergens in de Koran dat het verplicht is, dus het is gewoon cultuurgebonden. In 27 Afrikaanse landen word dit toegepast.

Ik vind het inderdaad heel erg dat je vriendin dat moet meemaken , en vind het ook zo laag van de mensen die dat nog bij meisjes doen . ik heb ooit ergens gelezen dat ze dat doen om meisjes niet et laten genieten als ze seks hebben voor hun huwelijk en dat het dus alleen gebeurd als er een penetratie plaats vind .
in de koran staat er ook niks over (naar wat ik weet) maar de sounnah wel , alleen veel geleerden de ene zegt het is iets wat aangeraden is de andere zegt het moet , ik ben nu zelfs aan het lezen en kom allemaal dingen tegen die tegenstrijdig zijn (tussen geleerden zelf) dus vandaar dat ik maar geen hadith en uitleg plaats .

Wat ik wel weet is voor de man is het een SOUNA MOU2AKKAA (een verplichte SOUNNA) .

wallaho a3lam

Oud 19-07-2008, 12:42   #7
Sayno
-Leven

Sayno is Offline
Reacties: 509
Sayno komt net kijken
Wat een foking zieke mensen op deze wereld.

dat meisje moet haar bek houden en gwn sexen met haar man.
niet bang zijn gewoon doen.!

Oud 19-07-2008, 13:02   #8
mouchenkouk
MVC Lid

mouchenkouk is Offline
Reacties: 3.609
mouchenkouk maakt een goede startmouchenkouk maakt een goede start
misschien is dit interessant om te lezen

http://www.flwi.ugent.be/cie/bogaert/bogaert21.htm

allah ihfed

Oud 19-07-2008, 13:48   #9
mrtestosteron6
Verbannen

mrtestosteron6 is Offline
Reacties: 1.393
mrtestosteron6 komt net kijken
Citaat:

therapeut mu ass. Als je in die circuit van therapeuten en psychologen terecht komt, kom je er niet meer uit. Het zijn vaak prutsers. De 1 zegt A en de ander zegt B. Dus het toeval bepaalt bij wie jij terecht komt, en daarmee dus ook een heel soort advies.

Ze zal niet meer of minder pijn hebben dan andere vrouwen, en ze zal net zo goed genieten als andere vrouwen. Daar heeft ze geen thera-shit voor nodig

Oud 19-07-2008, 23:10   #10
3Birds
Russia

3Birds is Offline
3Birds komt net kijken
Citaat:
Geplaatst door mrtestosteron6 Bekijk reactie
therapeut mu ass. Als je in die circuit van therapeuten en psychologen terecht komt, kom je er niet meer uit. Het zijn vaak prutsers. De 1 zegt A en de ander zegt B. Dus het toeval bepaalt bij wie jij terecht komt, en daarmee dus ook een heel soort advies.

Ze zal niet meer of minder pijn hebben dan andere vrouwen, en ze zal net zo goed genieten als andere vrouwen. Daar heeft ze geen thera-shit voor nodig

Ik heb het niet alleen over de besnijdenis, maar ook over de andere problemen waar ze tegen aanloopt. Het is handig dat ze dan bijv. met een maatschappelijk werkster of iets in die richting praat.

Met haar verloofde erover praten gaat ook niet echt, hij begrijpt het probleem niet zo....
Natuurlijk heeft ze ook haar vriendinnen, maar daar kan ze niet altijd bij terecht en sommigen begrijpen haar niet.

Now fuck off, dickheads!

Oud 19-07-2008, 23:26   #11
Muslima-Bomb
Islam is peace

Muslima-Bomb is Offline
Locatie: Je rijdt rechtdoor, dan kom je bij een deur. Via de deur kom je de gang in. Loop rechtdoor. Open de deur naar de woonkamer. Daar zie je mij achter de pc. Rarara..wat ben ik aan het doen.
Reacties: 622
Muslima-Bomb komt net kijken
Citaat:
Geplaatst door mrtestosteron6 Bekijk reactie

vaste klant van psycholoog zeker ?

Oud 19-07-2008, 23:29   #12
mrtestosteron6
Verbannen

mrtestosteron6 is Offline
Reacties: 1.393
mrtestosteron6 komt net kijken
Citaat:
Ik heb het niet alleen over de besnijdenis, maar ook over de andere problemen waar ze tegen aanloopt. Het is handig dat ze dan bijv. met een maatschappelijk werkster of iets in die richting praat.

Met haar verloofde erover praten gaat ook niet echt, hij begrijpt het probleem niet zo....
Natuurlijk heeft ze ook haar vriendinnen, maar daar kan ze niet altijd bij terecht en sommigen begrijpen haar niet.
er zijn dus andere problemen. Jij zeikt alleen maar over die "besnijdenis". Dus laten we het daarop houden. Daar heeft ze geen therapeut voor nodig.
En hoe weet je dat haar vriendinnen haar niet snappen ? je bent toch 1 van die vriendinnen, en jij snapt haar toch ?

Oud 19-07-2008, 23:32   #13
Muslima-Bomb
Islam is peace

Muslima-Bomb is Offline
Locatie: Je rijdt rechtdoor, dan kom je bij een deur. Via de deur kom je de gang in. Loop rechtdoor. Open de deur naar de woonkamer. Daar zie je mij achter de pc. Rarara..wat ben ik aan het doen.
Reacties: 622
Muslima-Bomb komt net kijken
Citaat:
Geplaatst door Sweet__love Bekijk reactie
ik krijg buikpijn van het lezen van dit stukje

Oud 19-07-2008, 23:59   #14
MVP
Young Money Maker

MVP is Offline
Reacties: 1.172
MVP komt net kijken
Waarom snijden ze haar clitoris eraf?

Wat is het nut daarvan?

Oud 20-07-2008, 00:10   #15
mocroboy112
MVC Lid

mocroboy112 is Offline
Reacties: 32
mocroboy112 komt net kijken
een besneden vrouw is lekkerder dan een onbesneden tijdens het vrijen voelt de man meer smaak er is een hadith over

Reageer

Opties

Berichtregels
Je mag niet nieuwe onderwerpen starten
Je mag niet reageren
Je mag niet bestanden bijvoegen
Je mag niet je reacties wijzigen

Smilies zijn aan
[IMG] Code is aan
HTML Code is uit

RSS-Feed 'Marokko Community' Feed voor alle RSS-Feeds 'Marokko Community' Feedburner voor 'Marokko Community'

De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:05.
Marokko Media & Doelgroepmarketing Powered by HIP/Media