Marokko Community
09-09-2010 16:04:29
Adverteren op MAROKKO.nl

Ga terug   Marokko Community > Yasmina > De wereld van de Marokkaanse vrouw
De wereld van de Marokkaanse vrouw Praat mee over de wereld van de Marokkaanse vrouw anno 2010. Van werkvloer tot keukenvloer. Van kraambed tot opvoeding. Van huishoudtips tot gezellige onderonsjes.

Adverteren op MAROKKO.nl
voel me schuldig

Reageer

Opties
Oud 11-07-2008, 22:33   #31
tangia19
mama van 4 schatjes

tangia19 is Offline
Geslacht: Vrouw Vrouw
Reacties: 16.892
tangia19 is een zeldzame schelp in de grote oceaantangia19 is een zeldzame schelp in de grote oceaantangia19 is een zeldzame schelp in de grote oceaantangia19 is een zeldzame schelp in de grote oceaantangia19 is een zeldzame schelp in de grote oceaantangia19 is een zeldzame schelp in de grote oceaantangia19 is een zeldzame schelp in de grote oceaan
Credits: 5
dankjullie wel voor de tips en lieve woorden

kvoelde me schuldig omdat ze zo vroeg in de vakantie naar bed moeten en niet omdat ze niet meer buiten kunnen spelen,en ze gingen echt ook huilen enz vandaar die schuldgevoelens..ach ja..nog een paar dagen en dan mogen ze opblijven totdat ze erbij neervallen

Naar boven Reageren met citaat

Oud 11-07-2008, 22:50   #32
moslima_111
Getrouwd

moslima_111 is Offline
Geslacht: Vrouw Vrouw
Reacties: 221
moslima_111 komt net kijken
Credits: 0
Citaat:
Geplaatst door tangia19 Bekijk reactie
dankjullie wel voor de tips en lieve woorden

kvoelde me schuldig omdat ze zo vroeg in de vakantie naar bed moeten en niet omdat ze niet meer buiten kunnen spelen,en ze gingen echt ook huilen enz vandaar die schuldgevoelens..ach ja..nog een paar dagen en dan mogen ze opblijven totdat ze erbij neervallen

Je doet het goed hoor! blijf nog ff zo. Want ik zo raken ze hun ritme ook niet kwijt.

Naar boven Reageren met citaat

Reageer

Opties

Berichtregels
Je mag niet nieuwe onderwerpen starten
Je mag niet reageren
Je mag niet bestanden bijvoegen
Je mag niet je reacties wijzigen

Smilies zijn aan
[IMG] Code is aan
HTML Code is uit

RSS-Feed 'Marokko Community' Feed voor alle RSS-Feeds 'Marokko Community' Feedburner voor 'Marokko Community'

De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 16:04.
Marokko Media & Doelgroepmarketing Powered by HIP/Media