Marokko Community
31-07-2010 10:17:53
Adverteren op MAROKKO.nl

Ga terug   Marokko Community > Yasmina > De wereld van de Marokkaanse vrouw
De wereld van de Marokkaanse vrouw Praat mee over de wereld van de Marokkaanse vrouw anno 2010. Van werkvloer tot keukenvloer. Van kraambed tot opvoeding. Van huishoudtips tot gezellige onderonsjes.

Adverteren op MAROKKO.nl
voel me schuldig

Reageer

Opties
Oud 11-07-2008, 19:25   #1
tangia19
mama van 4 schatjes

tangia19 is Offline
Geslacht: Vrouw Vrouw
Reacties: 16.936
tangia19 is een zeldzame schelp in de grote oceaantangia19 is een zeldzame schelp in de grote oceaantangia19 is een zeldzame schelp in de grote oceaantangia19 is een zeldzame schelp in de grote oceaantangia19 is een zeldzame schelp in de grote oceaantangia19 is een zeldzame schelp in de grote oceaantangia19 is een zeldzame schelp in de grote oceaan
Credits: 5
voel me schuldig

mijn kids gaan nu met zomertijd gewoon rond 19:30 / 20:00 naar bed tenzij we weg zijn..dan zie ik nog kinderen van hun leeftijd buiten spelen enz en dan denk ik: wat ben jij streng zeg,het is vakantie ..maar aan de andere kant denk ik weer >> hou je bek,je hebt eindelijk het rijk voor jezelf

wie heeft dat ook,of ben ik te streng voor ze..want soms heb ik de neiging om ze al om 18:00 naar bed te brengen als ze stout worden (je kent het wel,rond die tijd is het spitsuur)

Naar boven Reageren met citaat

Oud 11-07-2008, 19:27   #2
LadyRabat
MVC Lid

LadyRabat is Offline
Reacties: 10.734
LadyRabat is een zeldzame schelp in de grote oceaanLadyRabat is een zeldzame schelp in de grote oceaanLadyRabat is een zeldzame schelp in de grote oceaanLadyRabat is een zeldzame schelp in de grote oceaanLadyRabat is een zeldzame schelp in de grote oceaanLadyRabat is een zeldzame schelp in de grote oceaanLadyRabat is een zeldzame schelp in de grote oceaan
Credits: 0
hoe kun je je nou schuldig voelen als je je kinderen regelmaat bij brengt ?

of is jouw intentie alleen maar om het rijk alleen te hebben

Oud 11-07-2008, 19:27   #3
-Bubbels-
ikbenNOA

-Bubbels- is Offline
Reacties: 13.940
-Bubbels- is de melodie van ons lievelingslied-Bubbels- is de melodie van ons lievelingslied-Bubbels- is de melodie van ons lievelingslied-Bubbels- is de melodie van ons lievelingslied-Bubbels- is de melodie van ons lievelingslied-Bubbels- is de melodie van ons lievelingslied-Bubbels- is de melodie van ons lievelingslied-Bubbels- is de melodie van ons lievelingslied-Bubbels- is de melodie van ons lievelingslied-Bubbels- is de melodie van ons lievelingslied-Bubbels- is de melodie van ons lievelingslied
MVC Premium MVC Premium
ritme is heel belangrijk... maar 1 uurtje later in de zomer kan toch geen kwaad

Oud 11-07-2008, 19:27   #4
tangia19
mama van 4 schatjes

tangia19 is Offline
tangia19 is een zeldzame schelp in de grote oceaantangia19 is een zeldzame schelp in de grote oceaantangia19 is een zeldzame schelp in de grote oceaantangia19 is een zeldzame schelp in de grote oceaantangia19 is een zeldzame schelp in de grote oceaantangia19 is een zeldzame schelp in de grote oceaantangia19 is een zeldzame schelp in de grote oceaan
Citaat:
Geplaatst door LadyRabat Bekijk reactie
hoe kun je je nou schuldig voelen als je je kinderen regelmaat bij brengt ?

of is jouw intentie alleen maar om het rijk alleen te hebben

vooral dat laatste

Oud 11-07-2008, 19:28   #5
tangia19
mama van 4 schatjes

tangia19 is Offline
Citaat:
Geplaatst door noä Bekijk reactie
ritme is heel belangrijk... maar 1 uurtje later in de zomer kan toch geen kwaad

in marokko mogen ze zich uitleven dat ze gaan smeken om rond 19:00 naarbed te mogen

Oud 11-07-2008, 19:29   #6
koffietante
hou van koffie

koffietante is Offline
Reacties: 893
koffietante maakt een goede startkoffietante maakt een goede start
ligt aan de leeftijd die ze hebben..!!!

Oud 11-07-2008, 19:31   #7
tangia19
mama van 4 schatjes

tangia19 is Offline
Citaat:
Geplaatst door koffietante Bekijk reactie
ligt aan de leeftijd die ze hebben..!!!

1 wordt over 1 maand 5

de ander wordt over 1 maand 4

en weer de ander is bijna anderhalf

Oud 11-07-2008, 19:31   #8
Miss_Magrebia
WZP!

Miss_Magrebia is Offline
Reacties: 21.043
Miss_Magrebia is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Magrebia is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Magrebia is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Magrebia is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Magrebia is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Magrebia is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Magrebia is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Magrebia is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Magrebia is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Magrebia is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Magrebia is de melodie van ons lievelingslied
Citaat:
Geplaatst door tangia19 Bekijk reactie

mijn kids gaan nu met zomertijd gewoon rond 19:30 / 20:00 naar bed tenzij we weg zijn..dan zie ik nog kinderen van hun leeftijd buiten spelen enz en dan denk ik: wat ben jij streng zeg,het is vakantie ..maar aan de andere kant denk ik weer >> hou je bek,je hebt eindelijk het rijk voor jezelf

wie heeft dat ook,of ben ik te streng voor ze..want soms heb ik de neiging om ze al om 18:00 naar bed te brengen als ze stout worden (je kent het wel,rond die tijd is het spitsuur)

Liever een moeder die stipt is dan een moeder die een kind van de OBS tot 23.00 uur buiten laat spelen!

Tujhe Dekha to Yeh Jaana Sanam!

Oud 11-07-2008, 19:36   #9
Bumbabeloe
Van ons!!Afblijven!!

Bumbabeloe is Offline
Reacties: 7.478
Bumbabeloe is een zeldzame schelp in de grote oceaanBumbabeloe is een zeldzame schelp in de grote oceaanBumbabeloe is een zeldzame schelp in de grote oceaanBumbabeloe is een zeldzame schelp in de grote oceaanBumbabeloe is een zeldzame schelp in de grote oceaanBumbabeloe is een zeldzame schelp in de grote oceaan
Als ik mijn zoon in bed stop om 18 uur dan kijkt hij door het raam hoe de kinderen nog buiten op het plein spelen. Hij kijkt dan zoo jaloers naar hen but no mercy

Oud 11-07-2008, 19:38   #10
tangia19
mama van 4 schatjes

tangia19 is Offline
Citaat:
Geplaatst door Miss_Magrebia Bekijk reactie
Liever een moeder die stipt is dan een moeder die een kind van de OBS tot 23.00 uur buiten laat spelen!

zo laat speelt zijn pa niet eens buiten

Oud 11-07-2008, 19:40   #11
Miss_Magrebia
WZP!

Miss_Magrebia is Offline
Reacties: 21.043
Miss_Magrebia is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Magrebia is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Magrebia is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Magrebia is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Magrebia is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Magrebia is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Magrebia is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Magrebia is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Magrebia is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Magrebia is de melodie van ons lievelingsliedMiss_Magrebia is de melodie van ons lievelingslied
Citaat:
zo laat speelt zijn pa niet eens buiten

EWa fhem! Kom een avondje bij mij! Je gaat echt schrikken! Ik lig op de bank de gapen en mijn man zegt: Trr Hlliek! Kijk de baby hier en de kinderen buiten!

Tujhe Dekha to Yeh Jaana Sanam!

Oud 11-07-2008, 19:41   #12
StreetChic
' Jerk by Nature '

StreetChic is Offline
Reacties: 9.642
StreetChic is een zeldzame schelp in de grote oceaanStreetChic is een zeldzame schelp in de grote oceaanStreetChic is een zeldzame schelp in de grote oceaanStreetChic is een zeldzame schelp in de grote oceaanStreetChic is een zeldzame schelp in de grote oceaanStreetChic is een zeldzame schelp in de grote oceaan
MVC Premium MVC Premium
Ik zie niet in waarom je het voor hun zou bemoeilyken door hun uit hun systeem te halen

ze zyn dat routine nu gewend & ik vind dat je helemaal niet streng bent ; het zyn slechts jouw principes & daar moeten zy zich aanhouden

19 Mei 2010 ; myn babytje kruipte voor het eerst vooruit

Oud 11-07-2008, 19:49   #13
dolfijn1977
Niemand is perfect

dolfijn1977 is Offline
Reacties: 4.918
dolfijn1977 maakt een goede startdolfijn1977 maakt een goede start
Citaat:
1 wordt over 1 maand 5

de ander wordt over 1 maand 4

en weer de ander is bijna anderhalf

En een baby ..

Oud 11-07-2008, 19:50   #14
dolfijn1977
Niemand is perfect

dolfijn1977 is Offline
Reacties: 4.918
dolfijn1977 maakt een goede startdolfijn1977 maakt een goede start
echt leuk zo groot gezin, Ik wil later ook 4 kinderen insa allah .. 2 meiden , 2 jongens .........

Oud 11-07-2008, 19:53   #15
hounaidatje
Mama van 2

hounaidatje is Offline
Reacties: 3.669
hounaidatje maakt een goede starthounaidatje maakt een goede starthounaidatje maakt een goede start
Nou, wanneer mijn kinderen in bed liggen en ik naar buiten kijk om 21 uur en die kinderen nog rond zie zwerven krijg ik ECHT GEEN schuldgevoel.

Ik ben dan juist trots.
Trots op de regelmaat die ze leren.
En trots dat mn kinderen niet zo verwaarloosd(want alleen die zie je rond die tijd buiten) en doelloos rondlopen.

Reageer

Opties

Berichtregels
Je mag niet nieuwe onderwerpen starten
Je mag niet reageren
Je mag niet bestanden bijvoegen
Je mag niet je reacties wijzigen

Smilies zijn aan
[IMG] Code is aan
HTML Code is uit

RSS-Feed 'Marokko Community' Feed voor alle RSS-Feeds 'Marokko Community' Feedburner voor 'Marokko Community'

De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:17.
Marokko Media & Doelgroepmarketing Powered by HIP/Media