1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Mc Amagrabi

    Citaat Geplaatst door naima alhoceima
    DIT TOPIC GAAT ALLEN OVER ONS INTERSECTION

    IK BEN AMAGRABI IK WIL GRAAG REACTIES KRIJGEN OF HET POSETIEF IS OF NEGATIEF HET MAAKT NIET IUT.
    EN GRAAG OOK DE ONDERWERP DAT JULLIE GRAAG WILLEN HOREN.

    DAT WAS GROETJES MC AMAGRABI
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.769
    22-05-2002

    Re: Mc Amagrabi

    Origineel gepost door naima alhoceima
    DIT TOPIC GAAT ALLEN OVER ONS INTERSECTION

    IK BEN AMAGRABI IK WIL GRAAG REACTIES KRIJGEN OF HET POSETIEF IS OF NEGATIEF HET MAAKT NIET IUT.
    EN GRAAG OOK DE ONDERWERP DAT JULLIE GRAAG WILLEN HOREN.

    DAT WAS GROETJES MC AMAGRABI
    Waarom sta je hier dan za3ma undercover alsof je een vrouw bent? Of ben je wel een vrouw?

    [glow=black]

    Gatar fel Matar...

    Want ik ga naar QATAR!

    [/glow]


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    19
    25-09-2002

    nou mon........... ik heb je vaak gezien dit jaar in marokko
    klopt dat in al hoceima met een grijze golf!!!
    en doe niet net alsof je een meisje bent ook al heb je vlechtjes!!!!!!!(GRAPJE)

  4. #4
    Sweet Angel

    Reacties
    1.327
    13-07-2002

    uh....kd8 dat chyno vlechten had???kdenk dat je een ander voor je hebt...

    Maar jullie zijn tha Bomb en gewoon doorgaan met muziek,maar vergeet niet dat je naast muziek ook nog een leven hebt if U know what i mean,want kneem aan dat jullie later een leuk gezinnetje willen enz...dus denk ook aan het leven na de music...

    Go 4 it....
    -xxx-
    Miss Rapster...the only b*tch that knows what real live is.....
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    19
    25-09-2002

    ow sorry ik bedoelde ook chyno mon...

  6. #6
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    jullie zijn gewoon superruig mang......................en vooral dat liedje me and mu girlfriend........ik had m in februari van dit jaar via msn gerkegen maar wist nooit van wie die was pas afgelopen zomer kwam k erachter dat die van jullie was....ik zou zeggen ga zo door.....

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    19
    07-06-2002

    Ik vind ze niets!!!! Alleen MC amaghrebi vind ik wel ok!! Maar qua tekst en muziek valt het tegen. Vooral het muziek moet veel beter worden, ik meen dat de muziek steeds het zelfde is bij elke nummer van jullie album. Als jullie daar aan werken, komen jullie wel een eind verder. En die gast met dat rare vlechtjes, dat is toch geen style. Die moet een keer goed naar de kapper, en gewoon lekker opscheren. Enne....groetjes aan jullie broer Mo!


  8. #8
    Angel Of Mine

    Reacties
    770
    15-04-2002

    Origineel gepost door The_Sniper
    Ik vind ze niets!!!! Alleen MC amaghrebi vind ik wel ok!! Maar qua tekst en muziek valt het tegen. Vooral het muziek moet veel beter worden, ik meen dat de muziek steeds het zelfde is bij elke nummer van jullie album. Als jullie daar aan werken, komen jullie wel een eind verder. En die gast met dat rare vlechtjes, dat is toch geen style. Die moet een keer goed naar de kapper, en gewoon lekker opscheren. Enne....groetjes aan jullie broer Mo!

    Jaloers?? I bet he looks ten times beter than you!!!

    Groetjesssssss

  9. #9
    Too Odd To Describe

    Reacties
    207
    26-02-2002

    He mensen,
    Ik vind dat liedje echt vet!!! ik luister 'm non-stop...

    Maar ik heb een vraagje: Is het nou "Insecure" of "intersection" of "Alhoceima gilrzz" ofzooo

    En heten jullie nou als groep?

    Mijn broer zegt dat hij jullie kent, jullie zijn vrienden van hem ofzo, ze noemen hem ook Hosselaar....

    En zingen jullie ook die ene van"Hiphop sthmazight" ofzoo ik weet niet hoe die heet....

    Hopelijk kunnen jullie mijn vragen beantwoorden...

    Lil_Saida

  10. #10
    Qusad Einy...

    Reacties
    192
    05-03-2002

    Origineel gepost door ANGEL18
    Jaloers?? I bet he looks ten times beter than you!!!

    Groetjesssssss
    ANGEL18,

    Neem maar van mij aan, hij is niet mooi........, ik kan het zeggen!!!

    Maar de muziek is keigoed........ ewa Al Hoceima, dat zegt genoeg!

    Groetjes, Miss Al HoCeImA,

    Mickey blue eyes.

  11. #11
    Angel Of Mine

    Reacties
    770
    15-04-2002

    Origineel gepost door bent_Quemado
    ANGEL18,

    Neem maar van mij aan, hij is niet mooi........, ik kan het zeggen!!!

    Maar de muziek is keigoed........ ewa Al Hoceima, dat zegt genoeg!

    Groetjes, Miss Al HoCeImA,

    Mickey blue eyes.
    Ik kan het zelf ook zeggen. Ik ken hem al best lang en zijn goede vrienden. Ik vindt dat hij er goed uit ziet. Ook al heeft hij vlechtjes. Dat is toch zijn keuze om zijn haar zo te hebben. Het staat hem nog damn goed ook!! Maar ja...... smaken verschillen!!

    Groetjes van LOUBIA

  12. #12
    Qusad Einy...

    Reacties
    192
    05-03-2002

    Gedraag je alsjeblieft.....

    Origineel gepost door naima alhoceima
    hij ziet er miljoen keer beter uit dan je broers of je neven. niemand heeft zo"n style als mijn broer dus mensen ga je ..........vegen laters groetjes ikkie
    Allatif, ik dacht dat er nog iets bestond als vrij je mening mogen uiten, maar goed, dat bewijst weer eens iets van jou!!!

    Sorry lieverd maar ik vind jouw broer helemaal niet mooi, ik kan het ook niet helpen, enne ja, smaken verschillen...

    Enne Fouad, huppel haar niet achterna, want je kent mij erg goed, alleen weet je niet wie ik ben, dus betrek er nu geen kledingstukken bij en zeg geen dingen waar je niet achter staat.

    Beslama, Thalla,

    Mickey blue eyes. (hint)

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    17
    15-04-2002

    hey mc ik vind julie echt heel goed en wat ik wilde weten is wie wie nou eigenlijk is want ik mn vriendinnen vonden die blanke jongen die niet op een marokkaan lijkt wel het leukst maar we weten niet hoe hij heet , dus vandaar
    don't play me!

  14. #14
    Femme Fatale

    Reacties
    186
    28-08-2002

    Naaaaaa jaaaaaaa... Alhoceima Lover.. Alleen maar Alhoceima en omstreken>...En Meknes!!!! ya fouad (grappig... Hosselaar ahhaa) Zeg ik ben ook een trouwe luisteraar. Ik had muziek ook op msn gekregen..en wilde het op cd zetten. Ik had er vet ruzie mee man. Heb die brander bijna gesloopt alleen voor jullie muziek. Maar tis me uiteindelijk gelukt. Ik moet ffkes zeggen dat ik jullie veeeeeeeeeeeeeel beter vind dan NAG. NAG zingt liedjes die nergens op slaan. Ik hoor alleen maar f**k this and that. Ik kan het niet eens normaal thuis draaien man. Mn ouders verstaan het Engels ook. Iwa, mlih. Voor schut, zit ik daar naar zulke muziek te luisteren, terwijl je alleen maar vieze woorden hoort. Bij jullie is dat minder en hoor je dat niet zo gauw. Toen mijn moeder dat stukje hoorde, van dat Arabische gezang. Ze lag in een deuk... ze kwam niet meer bij van het lachen. Maar dat is positief bedoeld. Ik vind dat Berberse gezang echt goed klinken. Het gaat snel en jah... klinkt gewoon ahhaha...

    Maar beschouw deze fan ook een uuu fan.. Ook al kom ik uit Meknes... YAaaaaaa Fouaddd.. Alhoceima en omstreken ha... wa nesh? thu toetheje? Mijn vriendin zit hier ook... tetouzint en meissie uit Beni boe3ijash in the houseeeeeeeeeeeeeee.

    Ik ben loesoe... Thallawww...
    Wa ma3a salama... intersection. Goede muziek... Mail me als er nieuwe album uit is.. Laterzz
    "Niet het gebrek aan liefde, maar het gebrek aan vriendschap maakt ongelukkige huwelijken. "


  15. #15
    eye of the beholder

    Reacties
    1.104
    30-09-2001

    Kennen jullie Mc Donalds, dat is pas het lekkerste!!
    Sunny days wouldn't be special, if it wasn't for rain

    Joy wouldn't feel so good, if it wasn't for pain