1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    58
    20-09-2006

    Marokkaanse rekening openen waar kan dat?

    kan je in nederland een rekening openen voor in marokko of moet je eerst naar marokko gaan. en kan je ook 2 rekeningen openen? een voor de man en een voor de vrouw bijv. en kan je bij verschillende banken een rekening openen.

  2. #2
    love mine aitsaidje

    Reacties
    7.277
    29-05-2005

    tuurlijk kan je twee rekeningen openen bij de marokkaanse bank. Je kunt dit doen in belgie.. brussel
    16-04-2013 officieel getrouwd Alhamdoulilah 19-04-2014 trouwfeest alhamdoulilah!!!
    Love........in LOve...... Insha allah gauw samen tos3ied&aitsaid forever..love mine spierbundeltje xxx ik hou van mijn schatje, hij die mijn leven compleet maakt, love him so much , I am in loveeee

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    354
    30-06-2007

    Ik ga insallah dit jaar ook een bankrekening openen in maroc. Maar mijn vraag is nu. Kan je via internetbankieren geld overmaken na je rekening in maroc?

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    919
    07-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Missjustice Bekijk reactie
    kan je in nederland een rekening openen voor in marokko of moet je eerst naar marokko gaan. en kan je ook 2 rekeningen openen? een voor de man en een voor de vrouw bijv. en kan je bij verschillende banken een rekening openen.
    je moet wel werken en een loonfiche kunnen voorleggen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    354
    30-06-2007

    kost dat geld via internetbankieren? Extra kosten?

  6. #6
    .........

    Reacties
    5.667
    11-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door hassans85 Bekijk reactie
    voor 1000 euro sturen betaal je volgens mij 15 euro

    tazz gewoon cash thuis, straks ziet de belasting ofzo

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    58
    20-09-2006

    Citaat Geplaatst door hassans85 Bekijk reactie
    hier in nl kun je bij credit du maroc op de kanaalstraat/utrecht een rekenning opennen met internet bankerien kun je geld op je marokaanse rekenning storten je moet wel de bic of iban nummer van je marokaanse bank weten met een iban of bic nummer ben je verzekert dat het geld naar je bankrekenning gaat zonder dit nummer heb je het risico dat er fouten kunnen ontstaan en het geld naar een andere nummer gaat zo is bijvoorbeeld de bic nummer van banque chaabi (BCPOMAMC)
    moet je dan gelijk geld storten? mag je dat niet later doen in marokko bijv.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    105
    01-03-2008

    je kan overal en altijd geld storten op je marokkaanse rekening.
    wij hebben dit via antwerpen gedaan, bank el wafae.

    Nadeel is dat je alleen in Marokko geld uit je Marokkaanse bankrekening kunt halen.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    12
    14-06-2008

    Als je slim bent wissel je de euro´s in Marokko voor dirhams en stort je ze vervolgens op je Marokkaanse rekening.

    Anders loop je een hoop geld mis aangezien de wisselkoers van de banken lager is dan b.v. een bazaar in Marokko.

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    1.527
    25-09-2001

    Citaat Geplaatst door W_ft_C Bekijk reactie
    Als je slim bent wissel je de euro´s in Marokko voor dirhams en stort je ze vervolgens op je Marokkaanse rekening.

    Anders loop je een hoop geld mis aangezien de wisselkoers van de banken lager is dan b.v. een bazaar in Marokko.
    wat een onzin het enige verschil tussen de bank en de ''bazaar'' is dat de 'bazaar'' geen stortings kosten rekent als je het geld via een nl bank stort

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    12
    14-06-2008

    Citaat Geplaatst door mv500 Bekijk reactie
    wat een onzin het enige verschil tussen de bank en de ''bazaar'' is dat de 'bazaar'' geen stortings kosten rekent als je het geld via een nl bank stort

    Hey slimmerd,

    Vergelijk even de wisselkoers van b.v. de Wafa bank en die van een bazaar in Marokko (daar kun je achter te komen door een neef of oom van je te bellen)



    En dan zie ik je reactie graag tegemoet.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    26
    11-06-2007

    Citaat Geplaatst door mv500 Bekijk reactie
    wat een onzin het enige verschil tussen de bank en de ''bazaar'' is dat de 'bazaar'' geen stortings kosten rekent als je het geld via een nl bank stort
    Ik vind het een hele domme opmerking van je. Vooral de toon die je meegeeft. Jij valt mensen aan met je onwetendheid.

    Ik heb een test voor je. Wissel 100 euro in bij de eerste de beste goudwinkel in marokko, en dan nogmaals bij de eerste de beste bank. Wie niet horen wil moet voelen

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    84
    02-02-2007

    Hallo mensen,

    Ik heb gisteren gehoord dat bank chaabi van joden is????
    Klopt dit?
    En ik hoorde ook dat bank tigari wafae beter is dan bank chaabi???
    Is dit ook waar