1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    9
    11-05-2023

    hulp nodig van iemand van justitie in marokko

    ik ben net terug van marokko en er is een famillie die mij al 12 jaar terroriseert
    ik heb vorige week aangifte gedaan daar maar ik hoor niks terug van iemand.meerdere chikaya gedaan
    ik weet ook de juiste wegen niet.kan iemand mij aub helpen

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.567
    11-05-2020

    Wat bedoel je met terroriseert?

    Een Chikaya of aangifte alleen helpt helaas niet altijd. Je moet er echt achter aan zitten met advocaten en contacten. Want als de tegenpartij een paar honderd euro aan de gendarmerie of politie betaalt gaat je dossier onderaan de stapel.

    Ik zou beginnen met je aangifte indienen bij de wakil al Malik/ vergelijkbaar met een officier van Justitie. Zo iemand krijgt de veiligheidsdiensten wel aan het werk met je dossier..

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    9
    11-05-2023

    Citaat Geplaatst door Mocrostacks Bekijk reactie
    Wat bedoel je met terroriseert?

    Een Chikaya of aangifte alleen helpt helaas niet altijd. Je moet er echt achter aan zitten met advocaten en contacten. Want als de tegenpartij een paar honderd euro aan de gendarmerie of politie betaalt gaat je dossier onderaan de stapel.

    Ik zou beginnen met je aangifte indienen bij de wakil al Malik/ vergelijkbaar met een officier van Justitie. Zo iemand krijgt de veiligheidsdiensten wel aan het werk met je dossier..
    daar ben ik ook geweest maar ik hoor maar niks,wat kan ik verder nog doen
    Het zijn oudere mensen en we verdedigen onszelf alleen maar. Ze slaan met stokken met lmanzel met glas,stenen.wie is er hoger dan wakil malik

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.567
    11-05-2020

    Citaat Geplaatst door fabicasa Bekijk reactie
    daar ben ik ook geweest maar ik hoor maar niks,wat kan ik verder nog doen
    Het zijn oudere mensen en we verdedigen onszelf alleen maar. Ze slaan met stokken met lmanzel met glas,stenen.wie is er hoger dan wakil malik
    Heb je een advocaat ingeschakeld? Ik weet dat wakil al Malik dingen gedaan krijgt. Wellicht dit keer aangifte doen met behulp van een advocaat?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.567
    11-05-2020

    Wel apart dat ze jullie aanvallen. Vooral als ze al oud zijn. Gaat het om grond/vastgoed?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    9
    11-05-2023

    Ik heb met een advocaat gepraat en hij zou eerst mijn dossier opvragen zegtie.ik vertrouw dat ook niet helemaal.ben er zo moe van.wat kan ik nog meer doen.het is ook allemaal vriendjespolitiek denk ik

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    9
    11-05-2023

    Ze hebben mij een stukje verkocht en sindsdien kom ik niet meer van ze af.ze willen gewoon soms geld en kadootjes enz.omdat ik dat weiger komen ze elke keer mdt een smoes

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.567
    11-05-2020

    Is het geen optie om te verkopen? Of je moet gewoon kei moeilijk gaan doen bij de autoriteiten en je niet zomaar laten wegsturen..

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    9
    11-05-2023

    De autoriteiten boeit het niet zo merk ik.het is ook maar een paar meter valt dus niks te verkopen.ik wil gehoord worden door de autoriteiten maar is kansloos vrees ik. Ik voel me echt gediscrimineerd juist omdat ik niet in marokko woon

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.567
    11-05-2020

    Haha heeft niets met discriminatie te maken. Het systeem is gewoon verrot daar.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    9
    11-05-2023

    Ja dat heb ik ook gemerkt, gendarmerie hebben ze opgehaald en gesproken en ze mochten weg.ik heb videos en foto's en getuigen en nog gebeurt er niks,ongelooflijk!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.567
    11-05-2020

    Ze zullen ze zeker wat hebben gegeven. Ik zou gewoon volhardend hierin blijven. Je kan er zelfs voor kiezen om ook wat te betalen. In welke omgeving is dat?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    9
    11-05-2023

    Vlakbij mazagan el jadida,ik heb op advies ook iets kleins gegeven maar heeft niet gewerkt. Ik wil echt waking malik bellen maar weet niet hoe ik die kan vinden

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.567
    11-05-2020

    Geloof me iets kleins gaat niet meer helpen. Ook die tarieven zijn omhoog gegaan

    Volgens mij hebben ze gewoon een kantoor. Waarschijnlijk bij de rechtbank. Ik zou eens rondkijken waar je hem kan vinden en google gebruiken voor een telefoon nummer...

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    9
    11-05-2023

    Ga ik doen,dank je wel voor je advies!