1. #6181
    MVC Lid

    Reacties
    21.195
    30-08-2004

    Citaat Geplaatst door Valeria_2011 Bekijk reactie
    Hoi meid kan je deel 2 naar mij sturen?
    Hoe kan ik het naar je sturen meid ik heb het gewoon hier gelezen vanaf ...blz 114 denk ik .....
    Satan zei: "Ik vraag me af hoe mensen beweren te houden van Allah en ongehoorzaam zijn aan hem, en beweren dat ze me haten maar ze gehoorzamen mij!

  2. #6182
    JDN

    Reacties
    670
    05-06-2009

    Ik lees hem 6 jaar erna zie ik je kind zal nu 9 zijn maar ik vind het een prachtig verhaal..!! Ik hoop dat je nu gelukkig bent met je kind.. En alles goed gaat

  3. #6183
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    2.609
    12-05-2011

    Eindlelijk deel 2 gevonde Maar is dit echt waargebeurd lijkt net een film
    En appie vind hem onvolwassen man en kinderachtig Ik ben bang dat hij je weer teleurstel Want dat is hij gewend]
    Hoop inshAllah dat je gelukkig word
    :

  4. #6184
    MVC Lid

    Reacties
    53
    20-12-2013

    prachtig geschreven ik ben nu bij blz 9

  5. #6185
    MVC Lid

    Reacties
    9
    15-06-2013

    Hee meiden ik wil graag dit verhaal lezen op word wie heeft link?
    Tawayegtch zi Al hoceima

  6. #6186
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    2.609
    12-05-2011

    Citaat Geplaatst door Catseyes. Bekijk reactie
    Hee meiden ik wil graag dit verhaal lezen op word wie heeft link?
    ]

    http://www.speedyshare.com/qrsQJ/Ik-...dachtes-2.docx
    :

  7. #6187
    Anti-plakband.

    Reacties
    879
    17-12-2009

    Wauw. Dit is ongelofelijk. Ik heb vaak pogingen gedaan om verhalen te lezen maar na een paar vervolgjes haak ik af. Dit verhaal hield me gewoon vast. Ik heb gehuild, gelachen en ng veel meer. Ik ben blij dat je uiteindelijk weer met hem was geƫindigd. Bij sommige stukjes had ik wel van 'Hmm is dit wel waargebeurd.
    Is wel toevallig allemaal.'
    Maar ach, in het algemeen geloof ik wel dat het waargebeurd is. Ik vind het erg knap hoe eerlijk je over je gevoelens bent in je verhaal.

    Ik keek net naar wanneer dit verhaal is geschreven en het is nou best een tijd terug.
    Fikri zal al veel ouder zijn haha. Ben benieuwd hoe het nu met jullie gaat en jouw schoonmoeder etc.

    Kortom, het was een topverhaal. Aan de ander kant wel jammer dat je dit allemaal moest meemaken.
    Ook al weet ik dat je dit nu vast niet zal lezen, maar; Moge Allah je alle geluk schenken Inshaa Allaah. Want respect hoe jij je staande hebt gehouden bij al die gebeurtenissen.
    Pro-Tilburg.

  8. #6188
    MVC Premium

    Reacties
    112
    04-03-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Mooi verhaal!!

  9. #6189
    MVC Lid

    Reacties
    15
    15-11-2006

    Salima, dikkekus van mij aan jou & je kleine. Ik kan mijn verhalen echt vinden in die van jouw.
    Je hebt moeten knokken voor het geen wat jou te wachten stond.
    Als Allaah niet van je hield, stond je hier niet & schreef je geen verhaal om de ummah doen te realiseren waar ze mee bezig waren of zzijn. Allaah houdt van je, vandaar deze beproevingen & de kado die je hebt gekregen van Allaah, en dat is namenlijk Fikri.
    Ik zou je graag willen lerenkennen, ik zie aan je profielnaam dat je uit Den Haag komt? Ik vindt het logisch als je denkt '' What thu Hell, ik ken haar niet'' .. Het is enkel en alleen omdat ik mijn verhalen goed kan vinden in die van jouw.

    You go girl! Zorg goed voor de kleine. Het was een mooi verhaal vol tegenslagen & gunsten van Allaah.


    Xjes N.

  10. #6190
    MVC Lid

    Reacties
    266
    17-09-2003

    salaam salima ik hoop dat het goed gaat met jouw en je schatjes. Ik had hier echt geen woorden voor je verhaal ben er nog steeds niet goed van. ik hoop dat het ondertussen heel heel heel goed met je gaat en dat allah je betere tijden schenkt. inshallah
    De ogen die tranen laten uit liefde voor AllAH zijn de ogen die het paradijs zullen zien.

  11. #6191
    MVC Lid

    Reacties
    2
    09-11-2014

    Wooow prachtig verhaal , respect dat je je leven weer hebt kunnen oppakken

  12. #6192
    MVC Lid

    Reacties
    420
    29-08-2014

    Heb je verhaal aan 1 stuk door gelezen.
    Ook al ken ik je niet persoonlijk, ik ben trots op je dat je een knop omgezet hebt en je leven bent gaan lijden.
    Iedere keer als ik las dat je hem opzocht dacht ik wat een dom zwak meisje, maar dat zijn wij vrouwen allemaal. Jammer dat daar misbruik van word gemaakt.

    Ik wens jou en jou kleine wonder een prachtige toekomst toe.
    En bedankt voor het plaatsen van jou verhaal.

    Pfff het is half vier in de nacht en ik ben klaar wakker.
    Xxxxx

  13. #6193
    MVC Lid

    Reacties
    2
    19-02-2015

    Aangrijpend verhaal.
    ik hoop dat jij en uw zoontje het goed stellen.
    Er zijn namelijk jaren voorbij gevlogen.

    Wens je het allerbeste toe meid.

    kus kus

  14. #6194
    OudLid.

    Reacties
    42
    27-04-2011

    Wauw..
    Dit verhaal heeft me echt geraakt.
    En dit is het eerste verhaal op mnl die ik afgelezen heb.
    Subhanalah hoeveel sabr je wel niet hebt gehad.
    Moge Allah jou een prachtigeman schenken die jou Deen compleet maakt.
    Ameen
    Wat kijk je

  15. #6195
    MVC Lid

    Reacties
    40
    13-12-2015

    Oh wauw.. Dit verhaal is prachtig! Het heeft me zo erg geraakt. Heb zoveel tranen laten vallen! Ik hoop dat er een deel 3 komt.. Insha Allah! Ik wil zoveel zeggen, maar weet niet wat ik precies moet zeggen.. Het is prachtig, hoe je voor de liefde van je leven hebt gestreden. Net een echte strijder! Hou de band met je broer sterk, want hij heeft heel veel voor je gedaan en je moet 'm daarvoor echt heel erg dankbaar voor zijn, want een broer als de jouwe is heel zeldzaam. Niet alleen voor jou ook voor je zoon. Jammer genoeg bestaan er zulke schoonmoeders als de jouwe, maar goed jullie liefde is daarvoor te sterk en jullie zijn echt bestemd voor! Ik hoop dat het goed met je gaat en met je familie/man/kinderen insha Allah! Deel 3 insha Allah!!