1. #6166
    Zirgytje

    Reacties
    369
    11-11-2012

    hahahaha wat lief...

    “Wees geduldig, voorwaar, de Belofte van Allah is waarachtig. En laat je niet provoceren door degenen die niet overtuigd zijn.”

    (Soerat ar-Roem: 60)


  2. #6167
    Zirgytje

    Reacties
    369
    11-11-2012

    Citaat Geplaatst door Haageneesz Bekijk reactie
    ik was onderweg terug naar huis naar mijn plaatje waar niemand me nog wat kon maken, mijn tranen rolde over mijn wangen en ik was helemaal overstuur, hoe kon hij zoiets doen, het was niet rechtvaardig en niet eerlijk het was gemeen.
    fikri was ook overstuur hij lag nog altijd op de achterbank aan het krijsen zijn gehuil drong door in mijn hersens waarvan ik knettergek werd, ik stopte bij een tankstation en haalde hem uit de auto en ging op de moterkap zitten en wiegde hem heen en weer, na een paar minuten werd hij stil, hij keek me met zijn groene ogen aan en lachte naar me, mijn kleine wonder door hem had ik een rede om te leven..
    huilend zette ik hem weer terug op zijn plaats, ik trok een sigaret tevoorschijn en mijn eerste trek kwam zo heerlijk aan,
    ik zat huilend op de moterkap en nu wist ik dat een leven met appie onmogelijk zou zijn, hij was verloofd zijn familie haten mij en ik en appie werden verleden tijd, na mijn sigaret stapte ik terug de auto in, terug naar mijn huisje waar het zo veilig aanvoelde,
    ik keek achterom en zag de kleine naar me staren, hij liet me een kleine glimlach zien en begon met zijn handjes te spelen, ik kietelde hem en gaf hem een kus op zijn neusje en reed vervolgens weer verder, ik kon het nog altijd niet hervatten wat er daarnet was gebeurt, het was oneerlijk.
    thuis aangekomen voelde het hoe het hoorde te voelen, dit was mijn huisje en hier voelde ik mij veilig en thuis,
    ik polfte neer op de bank en nam fikri op mijn schoot, ik heb veel moeten meemaken maar vanaf vandaag ga ik het heel anders aanpakken.
    ik liep naar boven en trok mijn andere pyama aan, liep vervolgens terug naar de keuken en maakte wat te eten voor mezelf.
    ik zag hoe fikri naar me keek hij was trots dat ik zijn moeder was en ik was trots dat ik zijn moeder mocht zijn,
    ik nam plaats op aan de grote tafel en at terwijl mijn ogen gericht waren op fikri en mijn gedachten afdwaalde naar appie, ik kon het nog altijd niet hervatte wat er daarnet was gebeurt maar ik wist nu zeker dat een toekomst met hem onmogelijk zou zijn het deed pijn in mijn hart als ik eraan dacht dat ik de marokkaanse scheiding ook moest ondertekenen, dat betekende dat het voorbij was, echt voorbij
    ik stond op en nam de kleine mee naar boven, ik deed de was en vouwde mijn kleren en die van fikri op en ging vervolgens in bed liggen met de dekens over ons heen, ik kon hem horen lachen, hij had wat weg van me broer en ook wel weer wat van appie.
    hoe kon hij nou afstand van ons nemen, wij waren een onderdeel van zijn leven, ik was een stuk van zijn hart en fikri was zijn vlees en zijn bloed.
    ik trok fikri dicht tegen me aan ik kon zijn ademhaling horen, het deed zijn oogjes dicht en viel in slaap.
    Dit was de reden dat ik nog leefde.





    ik zal me even voorstellen ik ben salima en ik ben momenteel 23jaar ik wordt binnenkort 24 jaar en heb een zoontje van 3 genaamd fikri hij werd vernoemd na mijn oudere broer die beide een speciale plekje in mijn hart kregen,
    ik ben uit eindelijk gescheiden van appie en de gehele voodij heb ik gelukkig gewonnen, ik ben een alleen staande moeder van een kind van 3 jaar.
    hij is mij alles en mijn kleine luchtpuntje in het leven, ik heb fouten gemaakt en zondes ondergaan maar allah vergeeft heb ik gelezen in zijn boeken,
    ik heb berouw getoond en ben gaan leven naar de regels van de islam, ik ben niet sterker geworden door wat ik heb moeten meemaken maar ik ben sterker gemaakt door de islam, ik draag alhamdoelilah mijn hijab, op werk hoef ik hem gelukkig niet uit te doen,
    ik ben gestopt met roken en ben verhuist naar een flatje met 2 kamers, appie is uiteindelijk getrouwd met zijn nicht en onze wegen zijn gescheiden, ik heb er nog veel moeite mee had gehad maar ik heb het eindelijk een plaatje in mijn hart kunnen geven,
    mijn zus is zwanger van een tweeling en is dolgelukkig met haar man, mijn broer is mijn alles mijn steun en toeverlaat,
    hij krijgt de voogdij over het kind als ik er niet meer ben of plotesling niet meer voor hem kan zorgen,
    mijn ouders maken het alhamdoelilah allebei goed, mijn moeder is een sterke vrouw die af en toe nog wel eens tranen laat om het feit dat ik alleen voor fikri moet zorgen, zij doet elke dag een dou3a voor mij dat het inschallah helemaal goed komt,
    mijn vader heeft vrede gesloten met de vader van appie en hun boden hun excuses aan hem om het feit dat ze mij als vuil hebben behandelt,
    appie heeft voor zijn bruiloft nog contact met mij proberen op te nemen via mijn broer maar ik weigerde om nog ooit in contact met hem te komen, hij schreef mij een brief die hij via me broer aan mij gaf, ik heb er dagen over gedaan voordat ik de brief echt werkelijk kon openen maar ik nam alle moed en opende hem en begon met lezen

    ''Lieve salima''
    ik heb je proberen te zoeken maar helaas zonder resultaat, ik heb gevraagd naar je nummer en woonadres maar die werd mij helaas niet gegeven dus ik probeer het via deze manier, ik wil je leven niet komen verstoren en ik wil je absoluut niet kwetsen,
    ik wil alleen een paar dingen aan je kwijt zodat ik ook met een gerust hart kan verder gaan zoals jij het hebt gedaan,
    we hebben samen veel meegemaakt en jij was mijn eerste echte liefde je bent nog altijd het enige meisje die mij zo knettergek heeft gemaakt, je zat diep in mijn hart en dat zul je ook altijd blijven, ik weet dat ik in onze huwelijk veel ben verandert ik was iemand geworden die ik niet wilde zijn, maar ik kon er niets aan doen ik werd zo en ik ben nu zo geworden ik kan niet meer veranderen hoe graag ik het ook wil.
    fikri is een deel van mij en hij zal altijd een deel van mij zijn, je hebt hem meegenomen en afgepakt wat ik je helaas nooit zou kunnen vergeven,
    Maar we worden later allemaal gestraft voor de dingen die we hebben uitgespookt en gedaan op deze wereld,
    je bent verder gegaan met je leven en ik neem het je niet kwalijk je hebt je keuze gemaakt,
    ik bedank je voor alles wat je voor mij hebt gedaan, ik bedank je voor het wonder die jij op de wereld in je eentje bracht.
    ik bedank je voor het feit dat je een goede moeder was en een goede vrouw, daar valt niet over te discusseren want dat was je nu èènmaal, we hebben beide getekend voor de scheidings formulier en we hebben elkaar losgelaten,
    het is beter zo, kijk in de toekomst en kijk nooit meer achteruit.
    zorg a.u.b goed voor de kleine en zorg goed voor jezelf, ik heb het contact met je helemaal verbroken ik heb onze foto's verscheurd en verbrand.
    je hoort nu ook bij mij in de verleden, ik ben nu getrouwd en ik hou van mij vrouw zoals ik van haar hoor te houden,
    maar zij zal jou plek nooit in kunnen nemen dat is èèn ding wat zeker is, ze is nu zwanger van een meisje, maar ze zal nooit mijn fikri kunnen baren dat heb jij alleen maar kunnen doen.
    terwijl ik dit schrijf maakt mijn hart vage sprongetjes mijn handen trillen en mijn vingers doen het werk maar mijn hart spreekt
    ik wil je verder niet afhouden vanwaar je mee bezig was, ik wens je een fijne leven toe.
    Het spijt me voor alles, het spijt me voor me moeder en het spijt me voor het gene wat ik je heb aangedaan.
    ik hou van je en geef om je en dat zal nooit maar dan ook nooit meer weg kunnen varen.
    Pas goed op jezelf.

    afz appie



    Ik heb deze verhaal op marokko .nl geplaats in de hoop dat veel meiden van mijn fouten kunnen leren,
    liefde overwint namelijk niet alles, aan alleen liefde heb je niets.
    het zit namelijk in je hart en je denkt met je verstand en niet met je hart.
    het gaat nu elhamdoelilah goed met mij en ook met mij kleine wonder, alles wat mij is overkomen was gebeurt met een reden,
    ik heb een kind op de wereld gebracht die mij gezelschap houd en door hem voel ik me gelukkig nooit meer eenzaam.
    ik heb nog altijd moeite om naar de stad te gaan waar mij moeder woon omdat het niet ver is van waar appie woont, ik heb hem sinds de rechtzaak niet meer gezien, hij was er kapot van en ik kon het zien,
    ik heb nadat ik van hem vandaan kwam aangifte gedaan tegen mishandeling, voor zowel voor hem als zijn moeder,
    dat kwam goed uit voor mijn rechtzaak, zijn moeder kreeg een taakstraf die ze moest uitvoeren, ik heb er geen spijt van dat ik het had gedaan,
    het was immers haar verdiende loon,
    ik ben nu wijzer geworden over het gebied liefde, ik had alles gegeven wat hij van mij verlande ik heb me bloot gegeven letterlijk en figuurlijk
    ik heb alles een plaatje in mijn hart gegeven en nu dat ik het aan onbekende mensen ook heb verteld heb ik het van me losgelaten
    ik ben salima een vrouw van 23jaar en ik verzorg mijn kindje alleen.
    ik ben gelukkig en gezond en ik mag niet klagen, ik ben bekeerd tot de islam en heb berouw getoond.


    ik hoop dat de meiden hier inschallah een les uit hebbe gemaakt en van mijn fouten kunnen leren
    Want liefde is niet alles, volg altijd je verstand want je hart is een verleider.


    Einde
    Moge allah u vergeven. We zijn allemaal mensen. En de mens is zwak. Wees daar maar zeker over! Ieder heeft zijn portie zondes. Zo leren we van onze fouten!

    “Wees geduldig, voorwaar, de Belofte van Allah is waarachtig. En laat je niet provoceren door degenen die niet overtuigd zijn.”

    (Soerat ar-Roem: 60)


  3. #6168
    MVC Lid

    Reacties
    5
    19-10-2010

    dit is echt een prachtig verhaal ik bewonder je kracht heb deze verhaal met plezier en pijn gelezen niemand verdiend het om zo behandeld te worden maar allah is groot en zal wel de nodig straffen geven aan diegenen die mensen wat hebben aangedaan ik wens je in de toekomst enorm veel geluk en sterkte ik hoop dat het goed gaat met jou en de kleine beslama meid xxx

  4. #6169
    MVC Lid

    Reacties
    531
    10-10-2008

    is er deel 2 dan?????



    02-10-15 heren foliumzuur
    27-09-15 voorde 3 de x miskraam
    21-09-15 ego vruchtzak leeg

  5. #6170
    MVC Lid

    Reacties
    434
    23-11-2013

    jaa maar moet je wel doorbladeren.
    Yini i7tan iwdan toun ikhfensen...
    And maybe you hate something that is good for you and maybe you love something that is bad for you
    `````````````````
    Surah Al Baqara

  6. #6171
    MVC Lid

    Reacties
    531
    10-10-2008

    Citaat Geplaatst door RwinaaaMocrooo Bekijk reactie

    Kan u mij raadplegen als u bij deze vervolgje bent aangekomen;

    ik opende mijn ogen na een hele lange tijd en besefte dat ik in slaap was gevallen met me hand op me boezem alsof ik bang was dat iemand me in me slaap de ring van me vinger zou halen, ik wreef even over me ogen heen en hoordde me maag om eten schreeuwen, langzaam stond ik op en liep richting de badkamer, ik zag er moe uit dus ik besloot om een bad te nemen.
    ik schrok toen ik naar de klok keek het was al weer een halve dag dat moh weg was en ik verveelde me en stapte het bad en stopte er wat spul in om het bad te laten schuimen deed mijn kleren uit en ging liggen met me ogen gesloten en me gezicht naar het plafond gericht, dit was een moment voor mij alleen, ik verdronk weer in mij gedachtes ergens waar ik heel gelukkig was en niet eenzaam, ergens waar ik de liefde sterk in mijn lichaam voelde.
    na een uur stond ik weer vermoeid op, ik was lui geworden van het liggen en deed mijn kleren aan, ik zag er nog jong uit en kon geen rimpels zien op mijn jonge gezicht wat mij wel verbaasde, in mijn leven had ik zoveel gehuild en zoveel gestresst, maar het was niet af te lezen van mij gezicht, ik was goed in acteren en kon aan de buiten wereld laten zien dat ik het meeste gelukkige meisje op de wereld was, wat ik helemaal niet was.
    ik deed mijn kleren aan en me hoofddoek om en deed daarna de deur achter me dicht, ik besloot om de trap te nemen in de hoop dat ik wat wakker zou worden in mijnh hoofdje, ik zag er goed uit en de parfum die ik had opgespoten achtervolgde me als een wolkje achter me.
    ''MMhh dat geurtje ruikt lekker'' hoorde ik iemand zeggen, het was het meisje die ik eerder had horen giechelen in de gang, dus ik begon wat langzamer te lopen, ze liep achter mij en met haar liep een man, ze passeerde mij en toen ik keek recht in de ogen van een bekende man, ik keek gelijk weer weg toen hij bij me stopte, ik voelde zijn ogen overal prikken in heel mijn lichaam, mijn hart maakte een sprongetje uit angst.
    "'dat is lang geleden'' zei de broertje van appie lachend, ik lachte terug en knikte.
    ''Hoe gaat het met je'' vroeg hij, voordat ik antwoord kon geven had hij alweer een nieuwe vraag voor me, het meisje dat met hem was keek hem vragend aan, ik voelde haar ogen prikken in mijn lichaam.
    daarna stelde hij ons voor, ze begreep denk ik dat ik de ex van appie was en vroeg me daarna hoe het met me ging, ik beantwoorde haar vraag.
    hij vroeg me hoe het ging met fikri en dat hij miste ondanks alles.
    ik vertelde hem over fikri, hij vroeg me of hij met mij was gekomen op vakantie, ik schudde mijn hoofd.
    hij vroeg me waar ik heen ging, maar ik had geen flauw idee waar ik opweg naar toe was dus ik antwoorde dat ik de stad inging om ergens wat te gaan eten.
    het meisje dat met hem was haar naam was Samia, vroeg me met ze mee te gaan omdat ze ook opweg waren om ergens wat te gaan eten, ik vond het geen goed idee maar ze stonden er allebei op dat ik met ze meeging, daarna stemde ik toe en liepen we met ze drieeen het hotel uit, mijn hart voelde ik overal bonken in mijn lichaam, ik wilde hem het liefst vragen hoe appie het maakte en waar hij was en met wie hij was..
    maar als ik naar mijn vinger keek waar de ring in glinsterde wist ik dat het voorbij was voor altijd! ik had nu een nieuwe leven en ik kon het niet maken tegenover moh om naar appie te vragen ondanks dat hij wel de vader van fikri was.
    we stopte ergens bij een tentje en liepen naar binnen, ik voelde me zeer ongemakkelijk, al deden ze goed hun best om me mee te bertrekken in hun gesprekken.
    toen we ergens zaten vroeg Samia hoe oud fikri nu was, ik beantwoorde haar vraag, ze leek medelijden met mij te hebben, ik deed goed mijn best om de glimlach op mij gezicht te behouden.
    ''Ben je hier alleen'' vroeg ze, ik schudde mijn hoofd en antwoorde dat ik hier met mijn verloofde was, de gezichtuitdrukking van haar vriend verandere als sneeuw voor de zon.
    ik keek nu nog meer mijn best om mijn glimlach onder controle te houden, want ja ik was gelukkig en wilde het hem laten zien door middel van de glimlach op mijn gezicht.
    ''Oh waar is hij dan'' vroeg ze lachend, ik antwoordde dat hij nu even wat moest gaan doen voor werk en dat wij hier waren voor een zakenreis en niet voor een romantisch weekje, ze keek me lachend aan en zei daarna dat ik het verdiende om gelukkig te zijn. ze had een rond gezichtje en een schattige glimlachje, ze leek me een vriendelijke persoon en zij verdiende elkaar wel als ik zo naar ze keek, na het eten stonden ze op terwijl ik bleef zitten, ''Ga je niet mee'' vroeg ze..
    ik antwoordde dat ik nog even bleef zitten en daarna met moh hier zou afspreken omdat hij ook niet had gegeten, ze stemde ermee in en liep richting de w.c terwijl hij de rekening ging betalen en terug naar me toe kwam lopen.
    ''Appie is niet door gegaan en ergens hoopt hij dat jullie weer 1 kunnen vormen, jij bent de moeder van zijn kind en hij is de vader van jouw kind en hij is mijn broer en ik gun hem dat ie ooit weer gelukkig zal zijn'' zei hij op een liefde volle toontje,
    ''laat hem zijn kind zien zodat fikri niet vergeet wie zijn vader is en dat ze geen twee onbekenden van elkaar woorden, ik begrijp je volkomen als je nee zegt want daar heb jij alle reden toe, maar denk er a.u.b over na, vooral je nu gelukkig bent en een nieuwe liefde hebt in je leven.'' zei hij en hij gaf me het gevoel van vroeger terug, hij stopte een papiertje in mijn hand.
    ''Dit is mij nummer, ik hoop dat je ooit van gedachten zal veranderen want fikri is ook mijn kleine neefje en ik begrijp het echt als je nee zegt want daar heb je alle redenen toe'' zei hij, ik kreeg niets uit mijn keel, alsof ik een dejavu kreeg en het verleden weer terug aan het spoelen was, ik knikte en deed het papiertje in mijn zak, zijn vriendin kwam aanlopen toen hij mij bedankte en ze liepen daarna hand in hand met elkaar weg. hij draaide zich nog om en gaf me het gebaar dat het goed was.
    ik glimlachte naar hem terwijl mijn telefoon afging in mijn tasje draaide mijn hart volle toeren.

    Deel 2 stopt tot hier??? Iemand die em helemaal heeft?



    02-10-15 heren foliumzuur
    27-09-15 voorde 3 de x miskraam
    21-09-15 ego vruchtzak leeg

  7. #6172
    MVC Lid

    Reacties
    434
    23-11-2013

    Citaat Geplaatst door chebakia2008 Bekijk reactie
    Deel 2 stopt tot hier??? Iemand die em helemaal heeft?
    gwn verder doorbladeren totdat je de rest van de vervolgen vindt zijn echt veel reacties of lees je op word.
    Yini i7tan iwdan toun ikhfensen...
    And maybe you hate something that is good for you and maybe you love something that is bad for you
    `````````````````
    Surah Al Baqara

  8. #6173
    MVC Lid

    Reacties
    434
    23-11-2013

    Citaat Geplaatst door chebakia2008 Bekijk reactie
    Deel 2 is toch niet af Voor niks al die pagina doorgebladerd
    Iemand deel 2????????????????????
    gewoon hier in de topic wel maar heel heel ver doorbladeren
    Yini i7tan iwdan toun ikhfensen...
    And maybe you hate something that is good for you and maybe you love something that is bad for you
    `````````````````
    Surah Al Baqara

  9. #6174
    MVC Lid

    Reacties
    71
    19-05-2008

    Kan iemand mij deel 2 sturen? De link doet het niet..

  10. #6175
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    2.609
    12-05-2011

    Citaat Geplaatst door ik-zelfstandig Bekijk reactie
    Kan iemand mij deel 2 sturen? De link doet het niet..
    ]

    upppp
    :

  11. #6176
    MVC Lid

    Reacties
    21.195
    30-08-2004

    leuk verhaal
    Satan zei: "Ik vraag me af hoe mensen beweren te houden van Allah en ongehoorzaam zijn aan hem, en beweren dat ze me haten maar ze gehoorzamen mij!

  12. #6177
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Dit verhaal deed wat met me.


  13. #6178
    MVC Lid

    Reacties
    1
    31-08-2014

    Salaam.
    Ik heb dit verhaal met tranen zitten lezen.
    Ik hoop dat je nu gelukkig met je kindje leeft, en dat je iemand vind die echt bij je past.
    Moge Allah swt ons vergeven en jou en je kindje beschermen.
    x Je naam genootje <3

  14. #6179
    MVC Lid

    Reacties
    21.195
    30-08-2004

    Ik heb eindelijk deel 2 ook uitgelezen wat een prachtige verhaal ....zo indrukwekkend......pffff ....... geweldig gewoon

    Salimaa ik wens je alle geluk van de wereld toe.

    Je verdiend het meid
    Satan zei: "Ik vraag me af hoe mensen beweren te houden van Allah en ongehoorzaam zijn aan hem, en beweren dat ze me haten maar ze gehoorzamen mij!

  15. #6180
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    2.609
    12-05-2011

    Citaat Geplaatst door soraya28 Bekijk reactie
    Ik heb eindelijk deel 2 ook uitgelezen wat een prachtige verhaal ....zo indrukwekkend......pffff ....... geweldig gewoon

    Salimaa ik wens je alle geluk van de wereld toe.

    Je verdiend het meid
    Hoi meid kan je deel 2 naar mij sturen?
    :