+ Reageer
Pagina 414 van 415 EersteEerste ... 364 389 404 412 413 414 415 LaatsteLaatste
6.196 tot 6.210 van 6212
    MVC Lid

Reacties
    415
    29-08-2014

Heb je verhaal aan 1 stuk door gelezen.
    Ook al ken ik je niet persoonlijk, ik ben trots op je dat je een knop omgezet hebt en je leven bent gaan lijden.
    Iedere keer als ik las dat je hem opzocht dacht ik wat een dom zwak meisje, maar dat zijn wij vrouwen allemaal. Jammer dat daar misbruik van word gemaakt.

Ik wens jou en jou kleine wonder een prachtige toekomst toe.
    En bedankt voor het plaatsen van jou verhaal.

Pfff het is half vier in de nacht en ik ben klaar wakker.
    Xxxxx

MVC Lid

Reacties
    2
    19-02-2015

Aangrijpend verhaal.
    ik hoop dat jij en uw zoontje het goed stellen.
    Er zijn namelijk jaren voorbij gevlogen.

Wens je het allerbeste toe meid.

kus kus

OudLid.

Reacties
    39
    27-04-2011

Wauw..
    Dit verhaal heeft me echt geraakt.
    En dit is het eerste verhaal op mnl die ik afgelezen heb.
    Subhanalah hoeveel sabr je wel niet hebt gehad.
    Moge Allah jou een prachtigeman schenken die jou Deen compleet maakt.
    Ameen
    Wat kijk je

MVC Lid

Reacties
    41
    13-12-2015

Oh wauw.. Dit verhaal is prachtig! Het heeft me zo erg geraakt. Heb zoveel tranen laten vallen! Ik hoop dat er een deel 3 komt.. Insha Allah! Ik wil zoveel zeggen, maar weet niet wat ik precies moet zeggen.. Het is prachtig, hoe je voor de liefde van je leven hebt gestreden. Net een echte strijder! Hou de band met je broer sterk, want hij heeft heel veel voor je gedaan en je moet 'm daarvoor echt heel erg dankbaar voor zijn, want een broer als de jouwe is heel zeldzaam. Niet alleen voor jou ook voor je zoon. Jammer genoeg bestaan er zulke schoonmoeders als de jouwe, maar goed jullie liefde is daarvoor te sterk en jullie zijn echt bestemd voor! Ik hoop dat het goed met je gaat en met je familie/man/kinderen insha Allah! Deel 3 insha Allah!!

MVC Lid

Reacties
    1
    01-01-2016

Ik begrijp asia01, maar dit wilt niet zeggen dat je zo tekeer moet gaan tegen haar. Ze was jong en naïef. iedereen maakt fouten en ja ook domme fouten. Liegen, roddelen zijn ook zaken die haram zijn en toch zijn er mensen die het dagelijks doen (bewust, onbewust). Men mag haar niet zo oordelen. Daarvoor hebben we het recht niet. wie weet heeft Allah swt haar al vergeven. Wie zijn wij om haar te oordelen?

Tenslotte zal ze zelf uit haar eigen fouten leren.

Ik zie dat het een reactie is van 8 jaar geleden. Ik ben dus lekker vroeg voor een feedback.

Lieve groetjes

MVC Lid

Reacties
    8
    17-09-2013

ik ben bezig met het lezen van het verhaal maar weet iemand op welke bladzijde het laatste vervolg staat?

MVC Lid

Reacties
    155
    04-05-2013

Ik heb t verhaal in 1 keer gelezen. Sprakeloos. MEGA respect voor jou! Ik hoop dat jij en je zoontje het nu goedmaken er zijn inmiddels jaren verstreken. Zou leuk zijn als je ons nog even laat weten hoe je nu ervoor staat.
    Nogmaals echt heel veel respect!!
    C A R P E - D I E M

MVC Lid

Reacties
    6
    05-10-2015

Prachtig verhaal!

MVC Lid

Reacties
    2
    18-11-2005

Ik wil weten hoe het nu met haar gaat

De AllerLiefste__

Reacties
    10.048
    28-12-2007

MVC Premium MVC Premium
    noti 58

De AllerLiefste__

Reacties
    10.048
    28-12-2007

MVC Premium MVC Premium
    Ik heb je hele verhaal gelezen, wat heftig om te lezen hoe je geleefd hebt.
    Hoop dat je ex man goed gestraft wordt voor zijn daden om jou achter te laten met een kind. Hij is zeker blind geweest en heel erg beinvloedbaar.
    Ben blij dat ik ook heb gelezen dat je achteraf je fouten herkende en het verbeterde. Hoop dat het goed gaat nu met jou en je kind.

Zou leuk zijn als je een vervolg verhaal schrijft hoe het nu, na een paar jaar met je gaat.

De AllerLiefste__

Reacties
    10.048
    28-12-2007

MVC Premium MVC Premium
    Zijn moeder is ook echt een slecht persoon. Wat zij heeft gedaan in jou verleden is gewoon niet te beschrijven. Een moeder die merkt dat haar zoon met een meisje speelt moet er voor zorgen, dat het goed aangepakt wordt. In plaats van een kind van een ander moeder als een slecht persoon te behandelen.
    Je hoort ervoor te zorgen dat beide hun fouten inzien en op een goede manier het oppakken. Niet ervoor te zorgen dat ze uit elkaar gaan en egoist te zijn om een persoon met kind te verwijderen uit haar zoon zijn leven.
    En ik gun ook niet dat hij een normaal leven nu zal hebben. Ik hoop echt dat hij iedere dag lijdt voor zijn fouten.

Je hebt mij echt geraakt met je verhaal.

De AllerLiefste__

Reacties
    10.048
    28-12-2007

MVC Premium MVC Premium
    Zijn er geen leden die contact hebben met de topicstarter? Ben echt benieuwd hoe het met haar gaat, ze heeft me echt geraakt met haar verhaal.

<3 Mamatie

Reacties
    660
    29-06-2011

Salsam weet iemsnd op welk pagina deel2 begint?

Bedankt!

[When y0ur heart is breaking and y0ur pain makes you fall: remember, just remember ALLAH sees it all

De AllerLiefste__

Reacties
    10.048
    28-12-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door casam0nbled Bekijk reactie
    Salsam weet iemsnd op welk pagina deel2 begint?

Bedankt!
    Is er een deel 2 ?