1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    110
    14-12-2003

    Origineel gepost door Mouny
    En wie denk jij wel dat jij bent... een moslim die roddelt en over anderen een oordeel velt zonder jezelf onder de loep te nemen...

    Ik noem mijn geen absolute moslim, ik zou het wel willen maar ik verschuil mijn niet in die titel als moslim zoals velen met jou doen!
    Misdaad loont wel

  2. #17
    I LOVE MOROCCO

    Reacties
    2.601
    20-04-2003

    AFRICA CUP!


  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.077
    15-05-2003

    je moet eens weten hoe ze gaan springen als je ze via hun string trekt naar boven

    pijnlijk!!!!!!!!!
    Psst...


    Ik ben Hot, Zjj is Hot, Marokkaanse Meisjes zijn Hot

    Ben jij ook HOT?

  4. #19
    tOfFfFsTe LiD

    Reacties
    2.066
    16-09-2003

    string is niks mis mee als je het onder je kleding draagt(onderbroek:idee: ) en vervolgens je vormen bedekt zoals het elke moslimvrouw betaamd. Voor die persoon die zegt dat het haram is pas op wat je zegt, zelf toevoegingen maken aan de Islam dat is haram!



    ©Avatar made by MüeZli

  5. #20
    ont-saait

    Reacties
    1.278
    05-12-2003

    Precies het is ONDERgoed, je doet het onder je kleren aan, zodra je je alleen in je string begeeft is het haraam

    [IMG]http://******************/neutebeut/smilies/diversen/handjes002.gif[/IMG]

  6. #21
    MVC Premium

    Reacties
    2.352
    03-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    als jij jezelf bedekt is er toch geen probleen als je string half boven je broek hangt kan ik het begrijpen. van iets wat jij niet ziet kun je verder denk ik geen beeld vormen.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    10
    07-05-2003

    Origineel gepost door lilmo
    Het IS HarAm
    beste lilmo,

    je kan zeggen dat het haram is, maar teneerste jij bent niet die gene die dingen halal of haram maakt, tentweede daar is helemaal niets mis mee zolang de vrouw gewoon bedekt is aan de buitenkant maakt het niets uit wat ze aan de binnen kant dragen, tenderde een vouw moet het eigelijk wel dragen als haar man dat sexy vind, zo kan de man ook niet vreemd gaan, tenvierde jij loop al die meisjes op straat te shecken op hun achterkant of ze wel of niet een string aan hebben en dat is ook niet echt helemaal zo als het hjoor beste man.

    de enige die halal en haram akan beoordelen is ALLAH en niet jij, dus kijk lekker naar je zelf.

    salaam

  8. #23
    MVC Premium

    Reacties
    2.352
    03-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door cazaboy23
    beste lilmo,

    je kan zeggen dat het haram is, maar teneerste jij bent niet die gene die dingen halal of haram maakt, tentweede daar is helemaal niets mis mee zolang de vrouw gewoon bedekt is aan de buitenkant maakt het niets uit wat ze aan de binnen kant dragen, tenderde een vouw moet het eigelijk wel dragen als haar man dat sexy vind, zo kan de man ook niet vreemd gaan, tenvierde jij loop al die meisjes op straat te shecken op hun achterkant of ze wel of niet een string aan hebben en dat is ook niet echt helemaal zo als het hjoor beste man.

    de enige die halal en haram akan beoordelen is ALLAH en niet jij, dus kijk lekker naar je zelf.

    salaam
    goed gesproken

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    114
    25-12-2003

    Origineel gepost door lilmo
    En strAkkE BrOEken Zijn OOk HaRaM
    Hey lil..? Wist je dat degene die leugens over Allaah verteld, degene zijn die tot de verliezers zullen behoren ...?

    Wie zegt dat stakke broeken Haram zijn ? En stel dat een meisje een strakke broek heeft maar deze alleen in haar huis aan doet (dus voor haar man) en niet voor de buitenwereld. Is het dan ook Haram...?

    Salaam

  10. #25
    koppig lid

    Reacties
    7.475
    23-12-2003

    MVC Premium MVC Premium
    een string is helemaal niet haram .die draag je onder je kleding. wat is ijgenlijk je echte probleem?. getroude vrouwen draagen t voor hun man en ik weet zeker dat heel veel manen dat warderen

  11. #26
    MVC Premium

    Reacties
    3.076
    02-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Wat een discussie over STRINGS??
    Praat toch over de mooie Islam..

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    108
    15-01-2004

    Assalaam oe aleikum aw rahmatuhallahi wa barakatuh

    HOezo zou string haram zijn?????Dus je wil zeggen als ik een jilbaab en ghimaar draag alles bedekt..en daaronder een string dat dat haram is!!
    wuahhahahaha ze verzinnnen steeds gekkere dingen!!!

    wa salaam oea leikum warhamatuhalalhi wa barakatuh


    Amerika graaft haar graf met haar linkerhand want de rechterhand is verlamd door Ousama

  13. #28
    MVC Premium

    Reacties
    3.076
    02-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Inderdaad!!
    Ik geef je 100% gelijk!

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    108
    15-01-2004

    SubhanAllah..ga je zeggen dat een string haram is??
    Nou ok ik draag het...onder een jilbaab en je ziet niks van mijn vorm want een jilbaab zit als een wijde zak over heen!!!..

    Het kan gewoon dat je het lekker vind zitten toch..of dat je het mooi vind..maar ok als je het doet om aandacht dat is wat anders maar niet zeggen een string is haram..want dat is zeer zeker niet zo!!


    Amerika graaft haar graf met haar linkerhand want de rechterhand is verlamd door Ousama

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    83
    23-04-2003

    Origineel gepost door tonymontana
    string of onderbroek als jij daar niet aan komt wat is t probleem dan ?

    Juist zo is het
    what's de probleem of je een string draag is gewoon normaal ondergoed alleen de jongen vinden het zooooooooo een verleiding slaat nergens op maar jah



    beslama
    mohammed love you

    Dit zegt genoeg over de islam..klik en luister ???.....http://users.skynet.be/fa543275/jvi.swf