1. #1
    Mevr. Houthakker!

    Reacties
    1.506
    12-08-2002

    Vanavond rondom tien

    allemaal kijken, ned 1 rondomtien.
    Discussie gaat vanavond weer over de islam.


    Dag fans!!! ..................................

  2. #2
    Gedenk Allah...

    Reacties
    918
    15-07-2002

    Re: Vanavond rondom tien

    Origineel gepost door Krullebol
    allemaal kijken, ned 1 rondomtien.
    Discussie gaat vanavond weer over de islam.


    Dat wordt weer sensatie............

    Ik hoop dat een betere discussie wordt dan die vorige
    Bij middagtijd.Waarlijk, de mens is verliezend.Behalve degenen die geloven en goede daden verrichten en anderen tot de waarheid aansporen en anderen aansporen in geduld (103:1-3)

  3. #3
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Re: Re: Vanavond rondom tien

    Origineel gepost door jimpie


    Dat wordt weer sensatie............

    Ik hoop dat een betere discussie wordt dan die vorige
    ik hoop het ook doen weer dezelfde personen mee als vorige keer of is dat niet bekend??

    mimi

  4. #4
    Mevr. Houthakker!

    Reacties
    1.506
    12-08-2002

    Re: Re: Re: Vanavond rondom tien

    Origineel gepost door mimi_tangaouia


    ik hoop het ook doen weer dezelfde personen mee als vorige keer of is dat niet bekend??

    mimi

    Hey mimi,

    Ik denk het niet, maar ik zag wel dat cohen meedoet en een arabist en een schrijver.


    Dus ik ben heel erg benieuwd.
    Dag fans!!! ..................................

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.061
    17-09-2002

    Spanned maar er word wel vaak onzin gepraat. Hoop inderdaad dat het vanavond wat beter word. See ya girls
    "Wie rijk wil zijn, moet niet zijn vermogen vermeerderen maar zijn hebzucht verminderen."

  6. #6
    DesPeratlyInLoVeWhitIslaM

    Reacties
    824
    10-03-2002

    Re: Re: Vanavond rondom tien

    Origineel gepost door jimpie


    Dat wordt weer sensatie............

    Ik hoop dat een betere discussie wordt dan die vorige
    Sensatie woRdt het zekeR.... Maarre beter dan de vorige keeR.. nee Ik Heb het gevoel slechteR.. waarom..?? ze gaan nu over Moslims praten, Zonder moslims..... NOu lekkeR is daT.... !!!!! Nieuwe tactieK van de media

    Als je over ons gaat roddelen nodig Ons dan ook uit..!!!
    ***"Al was de oceaan inkt voor de Woorden van mijn Heer, SobhanTa'ala zo zou de oceaan zijn uitgeput, voordat de woorden van mijn Heer, SobhanTa'ala ten einde komen''***

    ***''The Sunna is like the Ark of Noah. Whoever embarks upon it reaches salvation and whoever refuses is drowned."***

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    597
    08-06-2002

    Alweer????
    Daar word je ook niet vrolijk van.....

  8. #8
    DesPeratlyInLoVeWhitIslaM

    Reacties
    824
    10-03-2002

    Ja HooR!! Tis precies Hoe ik dacht dat het zou ziJN.... in een woord....

    TRIEST

    Trieste mensen, allemaal BraaF Ja en Nee KnikkeN.... Niemand die fel optrad tegen de achterlijke uitspraken van HaFid.......

    VanaF Nu zullen ze alleen maar menseN uitnodigen waar van ze zekeR weten dat die zeggen waT ze willeN HoreN... menseN zoals A.Eddaouadi, en heeR Chippih zullen van het toneel verdwijneN...... DaT ziJN overigens TOppeRS.... Die de andere kant lateN HoreN.....

    heB weeR spijt dat ik heB gekeKeN....
    ***"Al was de oceaan inkt voor de Woorden van mijn Heer, SobhanTa'ala zo zou de oceaan zijn uitgeput, voordat de woorden van mijn Heer, SobhanTa'ala ten einde komen''***

    ***''The Sunna is like the Ark of Noah. Whoever embarks upon it reaches salvation and whoever refuses is drowned."***

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    50
    09-08-2002

    ze moeten mij uitnodigen
    ik *** ze allemaal onder de tafel,

    vooral die achterlijke marokkaanse Neanderthaler van een schrijver

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    610
    30-10-2001

    Dag Dag

    Ik wil niet zoveel zeggen hoor maar volgens mij is Rondom 10 al geweest, ik las dat dit vandaag is geplaatst.
    Ik heb nl. gisteren gekeken en daar zat Cohen,een arabist en een schrijven en een marokkaanse meisje van Groenlinks volgens mij bij.
    Ik vond het een interessante discussie.
    En ik wil even reageren op het stukje van Desperada, natuurlijk kunnen ook hollanders discussieren over de islam zonder dat er islamieten aanwezig zijn, dat er een arabist aan wezig is vind ik al genoeg hoor, want deze weet veel van de islam dus hij kan evt. inspringen als ze iets verkeerds vertellen over de islam.

    Opmerking: Bepaalde punten hebben ze gelijk in hoor, je moet er alleen goed naar luisteren wat ze zeggen.
    Net als die Somalische mevrouw, ik kom zo gauw niet op haar naam(ali nog wat), waarom word ze in godsnaam bedreigend, alleen omdat ze bepaalde dingen over de islam zegt, dat kan toch eigenlijk niet, dus stel je voor dat jij zegt dat het christendom dom is, moet jij dan voor je leven vrezen nee toch dat kan toch helemaal niet hier en nu in NL.
    Hallo vrijheid van meningsuiting etc etc.
    Maar ja Als die imam iets over de homo's zei, en hij werd er op aangesproken vind ik ook niet kunnen hoor, want heb je weleens gehoord wat de paus allemaal zegt, en is hij er weleens op aangesproken NEEEEEE.

  11. #11
    erelid

    Reacties
    399
    13-08-2001

    Waarom vraagt men een christen niet om zich te veantwoorden voor de al 30 jaar durende godsdienstoorlog in Noordierland of de moorden op Palestijnse vluchtelingen ??? als het om 11 september gaat moet ik opspringen en roepen...ik ben moslim en ik heb het niet gedaan...

    waarom vraagt men niet aan een christen om zich te verantwoorden voor vrouwenbesnijdenis bij Christelijke vrouwen in Egypte of Ethiopie ???

    waarom moet ik mij 100% opstellen achter de Nederlandse wetten, normen en waarden ??? terwijl er ook uitzonderingen worden gemaakt voor bijvoorbeeld strenggereformeerden die hun auto niet verplicht hoeven te verzekeren zoals iedere burger dat wel moet of dat zij hun kinderen niet hoeven in te enten terwijl dat verplicht is

    waarom zou ik mij als Moslim 100% moeten opstellen achter de scheiding tussen kerk en staat terwijl een CDA premier de bede tot God weer in de troonrede terugbrengt....

    Ali is gewoon een mens dat de islam bekijkt vanuit haar beperkte Somalische achtergrond..prima hoor maar ik vervloek de nederlandse media die haar tot een soort woordvoerder benoemen..

    Salahdin

    oh ja en voor degenen die straks gaan reageren en zeggen dan donder je maar op naar je eigen land ..ik moet jullie teleurstellen ik ben een Nederlander en Moslim....of iemand dat nou leuk vind of niet !!!
    Hier zou een ondertekening kunnen staan maar ik ben nog steeds op zoek naar iets orgineels......

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    10
    12-12-2001

    Salaam alaikum,

    ik heb me vreselijk zitten irriteren gisteren, voordat het afgelopen was heb ik de tv uitgezet en de afstandbediening in een hoek gegooid.

    Ik kan me ontzettend boos maken op de media.
    Er is een discussie over de islam met vanavond alleen aanwezig, AANVALLERS. Dus 1 partij, waar waren de verdedigers, waarom worden zij niet uitgenodigd, waarom worden alleen moslims uitgenodigd die een totaal andere kijk op de islam hebben?
    Waarom zat meneer I.Bal daar, hebben zij hem uitgenodigd omdat hij gebrekkig Nederlands spreekt (dus zijn mening moeilijk kan verwoorden)?

    Ik heb sterk het gevoel dat moslims als Eaoudi en Chippih een verbod hebben gekregen op deelname aan discussie's.
    Waarom? Zij zeggen waarheden over de islam, die de kortzichtige autochtone niet-moslims, niet willen horen.
    Zij willen niet horen dat vrouwen in de islam niet onderdrukt worden, zij willen niet horen dat de onderwerpen die Ayaan ali Hirshi naar voren brengt totaal niks met de islam te maken heeft.
    Nee zij willen een bevestiging horen van wat zij al van de islam denken, zodat ze kunnen zeggen: "zie je nou wel, als zelfs een moslim dat zegt, dan zal het wel zo zijn".
    En jullie moeten weten, de Nederlanders zijn dol op afvallige moslims, en dat weet die Hirsi donders goed, daar speelt ze op in
    Ze heeft zeker nog geen verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd.

    En als zij nog steeds niet heeft geaccepteerd dat ze besneden is, moet ze geen wraak nemen op de islam, ik zou zeggen praat er met een psycholoog over ipv leugens verkondigen.
    En Ayaan als je dit leest: Houdt alsjeblieft geloof en cultuur gescheiden!
    En nog 1 ding, doe niet alsof je alle moslimvrouwen vertegenwoordigt!

    Als laatste wil ik nog zeggen:
    Rond om 10, wees objectiever, en wees proffesioneler in de samenstelling van de gasten.
    En mr. de presentator, probeer in ieder geval te acteren dat je onpartijdig bent.
    Mr. Edaoudi en Chippih, jullie beide wil ik een hart onder de riem steken.
    Ga zo door! Ik hoop jullie vaker te zien (mits jullie toegelaten worden)

    Groetjes,

    asalaam alaikum

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    50
    09-08-2002

    Heel goed vewoord , Sunny Friend!

    Ik wil met je meedenken en zie in dit alles een soort komplot theorie.
    Dit is al eeuwen eerder beschreven, ze zullen er alles aan doen om jullie van jullie geloof te vervreemden.

    Waarom bekijken zelfs ( de intellectuele ) nederlanders de islam niet objectief.

    Ze hebben toch ook een zogenaamde objectieve media.
    Ze hebben toch meerdere omroepen en meerdere kranten.

    Moedigt de Islam diefstal aan?
    Moedigt de Islam vrouwenbesnijdenis aan?
    Moedigt de Islam het niet volgen van onderwijs aan?
    Moedigt de Islam onrecht aan?

    Waarom valt men de Islam aan als men er niets maar dan ook niets over weet????????????????????????????????


    Oke , tuurlijk geven de moslims hier in Nederland niet allemaal het goede voorbeeld....Reken die moslims er dan op af.

    Oke , wil je de tasjesrovers aanpakken , ga je gang. Doe het en praat niet over de Islam.
    Wil je de Illegalen aanpakken, Doe het en praat niet over de Islam.

    Wil je uitspraken aanpakken die niet passen in jullie samenleving , pak de mensen aan zonder de media er bij te halen..........

    Dat zijn we toch al gewend van de dictaturen waar we vandaan kwamen.

    Wil de poltiek wat doen dan alleen idiote uitingen........

    Stimuleer islamitische universiteiten.
    Wees strenger in de veroordelingen en in het onderwijs.
    Breng goede Nederlandse geschoolde islamitische geleerden voort.
    Schaf de uitkeringen af en breng er wat voor in de plaats.
    Zoals het onderwijzen, onderwijzen en onderwijzen,,,ook van de ouderen , ook van de criminelen ook voor de vrouwen...


    Een harde rechtvaardig beleid.........


    En geen onzin uitkramen over de islam.....


    Meer dan 30 jaar zijn de moslims in Nederland en de Nederlanders weten niet eens hoe een moslim leeft of wat er zich in de moskee afspeelt. Dat zegt wel wat!!!!!!!1

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    10
    12-12-2001

    Origineel gepost door bouzabula

    Meer dan 30 jaar zijn de moslims in Nederland en de Nederlanders weten niet eens hoe een moslim leeft of wat er zich in de moskee afspeelt. Dat zegt wel wat!!!!!!!1 [/B]

    Om precies te zijn, 50 jaar.
    50 jaar geleden kwamen de eerste islamitische molukkers.
    50 jaar lang heeft nederland direct met moslims te maken gehad.
    50 jaar lang is er geen felle discussie over de islam gaande geweest.
    50 jaar lang heeft er geen hond omgeken naar wat er in moskeeen gepredikt wordt.
    En al die 50 jaren zijn ineens ontploft, en niet zo een zachte knal ook.

    Broeders en zusters, ik kan er niks van maken dan,dat we te maken hebben met een aanval op de islam, het zij zo.
    Na de Joden zijn wij het mikpunt geworden.
    Er moet toch altijd een zondebok zijn.

    Mensen, hang in there!

  15. #15
    Mevr. Houthakker!

    Reacties
    1.506
    12-08-2002

    Re: Dag Dag

    [QUOTE]Origineel gepost door nadia82
    [B]Ik wil niet zoveel zeggen hoor maar volgens mij is Rondom 10 al geweest, ik las dat dit vandaag is geplaatst.






    Hallo Nadia82,
    Ik (krullebol) heb het artikeltje gister ook geplaats (duuuuuuuuh).
    Okay, misschien voor de volgende x ook de datum beter lezen?!


    Okay da was het dan. Verder No hard feelings
    Dag fans!!! ..................................