1. #1
    anisa
    Gast

    Wie heeft er ook last van die zilvervis beestjes?

    Ik vind ze zo vies

  2. #2
    la illaha illa allah

    Reacties
    8.216
    19-08-2007

    ik heb er nou niet echt last van, maar soms vind ik er 1 in de wc of gang, verder nergens, mijn moeder heeft er heeeeeeeeeeel veeeeeeeel last van, we vroegen ons van de week af of de woningbouw daar wat aan kan doen
    alhamdoelilah ya rab 3ala ni3mata alimaan

  3. #3
    alhm

    Reacties
    5.528
    12-03-2008

    ikke heb er last van in een slaap kamer waar het koel is rest van de kamers zijn warm en zijn ze daar niet te vinden vind het raar

    maar moet motte ballen halen ofso...

  4. #4
    Dat maakt mij dus de

    Reacties
    740
    07-06-2007

    Ik vind er soms ook 1 in de wc/badkamer of op de grond, vreselijk vieze beestjes vind ik dat.
    I love my kids. (l)

  5. #5
    anisa
    Gast
    Schijnt dat ze van vochtige plekken houden.

    Heb er niet veel last van, maar zo af en toe zie ik er 1 op het plafond.
    En ze kunnen ook nog eens vies dik en groot zijn..

  6. #6
    ***

    Reacties
    7.611
    27-09-2003

    Iegh ja in onze oude woning zag ik ze weleens
    vieze beestjes, ik vroeg me al af wat het waren
    ze lijken een beetje op visjes maar dan niet in water

  7. #7
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Jaaa ik heb er ook last van, ik word misselijk van die beestjes en mijn man stoort zich er niet aan. Het valt me op dat ze tevoorschijn komen als het heel stil is of als we weg zijn geweest vind ik ze in de gang of een kamer die we niet gebruiken. Wij hebben een nieuwbouwhuis ik dacht zelfs dat het daar aan lag. Maar ik wil graag weten of er mischien een middeltje voor is om ze weg te houden???

  8. #8
    anisa
    Gast
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Jaaa ik heb er ook last van, ik word misselijk van die beestjes en mijn man stoort zich er niet aan. Het valt me op dat ze tevoorschijn komen als het heel stil is of als we weg zijn geweest vind ik ze in de gang of een kamer die we niet gebruiken. Wij hebben een nieuwbouwhuis ik dacht zelfs dat het daar aan lag. Maar ik wil graag weten of er mischien een middeltje voor is om ze weg te houden???
    Ja dat wil ik dus ook graag weten.

    Dus mensen weten jullie een middeltje om ze weg te kunnen houden, horen we dat graag.

  9. #9
    alhm

    Reacties
    5.528
    12-03-2008

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Jaaa ik heb er ook last van, ik word misselijk van die beestjes en mijn man stoort zich er niet aan. Het valt me op dat ze tevoorschijn komen als het heel stil is of als we weg zijn geweest vind ik ze in de gang of een kamer die we niet gebruiken. Wij hebben een nieuwbouwhuis ik dacht zelfs dat het daar aan lag. Maar ik wil graag weten of er mischien een middeltje voor is om ze weg te houden???
    ik las ergens dat motte ballen ofso helpen

    bij is het ook nieuwbouw en ze komen alleen in een koele kamer die we niet gebruiken...

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    1.923
    21-03-2007

    MVC Premium MVC Premium
    ik noem ze sardientjes
    ze houden van vorchtig pleken, zoals douchen en wc en keuken, ik heb een keer op een tijdschrift gelezen dat om ze weg te krijgen met je op de plek waar ze vaak komen een gesneden aardappel of maizena op de plek plaatsen en dat is aantrekkelijk voor hun maar dat word hun dood

  11. #11
    Nick.

    Reacties
    162
    20-05-2005

    hoe heten die beestjes nou werkelijk ? ff op google kijken hoe ze bestreden kunnen worden, kzie ze de laatste overal in huis, vooral in het donker.

  12. #12
    Mijn baby

    Reacties
    435
    09-02-2008

    Ik heb er ook last van ik heb ze in de douche en wc.

  13. #13
    la illaha illa allah

    Reacties
    8.216
    19-08-2007

    Citaat Geplaatst door anisa Bekijk reactie
    Schijnt dat ze van vochtige plekken houden.

    Heb er niet veel last van, maar zo af en toe zie ik er 1 op het plafond.
    En ze kunnen ook nog eens vies dik en groot zijn..
    jah idd
    alhamdoelilah ya rab 3ala ni3mata alimaan

  14. #14
    anisa
    Gast
    Citaat Geplaatst door Aishwarya-rai Bekijk reactie
    hoe heten die beestjes nou werkelijk ? ff op google kijken hoe ze bestreden kunnen worden, kzie ze de laatste overal in huis, vooral in het donker.

    Ja ik zie ze ook zowat overal en ook meestal in het donker.

    Ze heten zilvervisjes.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    231
    30-04-2003

    Nou ik had er ook heel erg last van. IK woon nu bijna 2 jaar in dit huis en het huis zat gewoon onder. Niet alleen in de wc of douche, echt overal. Vooral als ik thuis kwam en het licht aan deed, zag je ze echt overal. We hebben echt van alles zelf geprobeerd, maar toen toch de woningbouw gebeld. Toen is er iemand geweest van de insectenbestrijding, als je het zo schrijft. Sindsdien zijn ze weg. Ik vind t echt vieze beestjes. Ben blij dat we er van af zijn.