1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Emotionele qoraanrecitaties


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    17
    06-12-2003

    Ik wil wel luisteren maar niet nu morgen insha'allah het is nu laat en donker enne je weet wel.

  3. #3
    maita3naam awiee!!..

    Reacties
    1.032
    19-01-2003

    MVC Premium MVC Premium
    salaam Salahadin
    ze zijn inderdaad prachtig om te beluisteren soekran Moge allah je de belonen insha allah
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  4. #4
    .

    Reacties
    11.311
    10-11-2002

    Machallahh!

    " Douk 'l Tyour Li Tarou, Fe Sma' 3Amlou Da-á-ra' "


  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    3.020
    06-02-2003

    Origineel gepost door Abou_Chahid
    Salaam alaikoem warahmatoeAllah wa Barakatoe,

    Moge allah je belonen voor deze mooie recitaties die je met ons deelt.....Moge allah je de beloning verdubbelen van elk dienaar die naar deze recitatie luistert.

    een zeer zwakke dienaar van Allah swt
    Ameen aa goeja ...

    Ameen !!!

    Moge Allah onze harten vullen met meer liefde voor het geloof, en Moge Allah ons behoeden voor de influisteringen van de Sjaitain ..


    Wejooow je krijgt er gewoon kippenvel van, en je moet zelf gewoon spontaan mee huilen ...
    Dit is zeker weten emontioneel !!!

    Wa alaikoum salam wa rahmatoelah wa barektoehoe

    Liefs,

    S. Nadoria

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    286
    16-02-2003

    Ik kan het spijtig genoeg niet beluisteren, als er iemand raad weet is hij/zij welkom.

    Via media player lukt het niet.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.252
    04-06-2003

    Re: Emotionele qoraanrecitaties

    heb je toevalig een recitatie van lma7sni.
    ik zoek zn cd of bandjes overal maar kan ze nergens vinden.
    wa ma ramayta id ramayt, walakina allaha rama

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.252
    04-06-2003

    Origineel gepost door issaam
    hier heb je een hele lijst van Shaikh Mohamed al Muhaisni. Ik moet toegeven dit zijn niet zijn beste recitaties:

    http://www.islamway.com/sindex.php?s...&recitor_id=39

    Hier heb je nog enkele andere van hem. Deze zijn wat beter:
    http://www.al-islaam.com/al-islaam/a...uhaisny/1.html
    thanx man
    ik heb ze egt lang gezocht
    wa ma ramayta id ramayt, walakina allaha rama

  9. #9
    Geen 18.

    Reacties
    4.081
    04-05-2003

    Djazaakoem allahoe Gayran....


    Moge Allah swt ons beschermen tegen het kwade van de duivel die er alles aan wil doen om ons mee te slepen naar zijn eindbestemming; de Hel, maar Alhamdolilah, Allah is Groot en zegt: ''Jij zult zeker geen macht hebben over Mijn dienaren, met uitzondering van de dwalenden die jou volgen''
    Moge Allah swt ons verder leiden op het goede pad tot in het Paradijs waar de deuren wijd open worden geslagen en we omringd zullen worden door prachtige geuren en kleuren van het Paradijs, inshaAllah. Ya Allah Ta3alaa, laat ons behoren tot de Oprechten die voorbereid zijn op de Dood en wat erna komt. Ya Allah Ta3ala laat de dood als een zoetruikende boom voor ons zij. Ya Allah Ta3alaa houdt ons verre van het verdorvene, de verdorvenen. Ya Allah Ta3alaa bescherm ons tegen de Moenafieqoen! Ya Allah Ta3alaa, hasboen Allah wa ni3mal wakiel!!

    Ya Allah Ta3alaa! Wij vragen Uw hulp en Uw vergiffenis! Wij vragen Uw leiding en geloven in U. Wij wenden ons tot U in berouw en vertrouwen volledig op U. En wij prijzen U op de beste manieren en wij danken U! Wij ontkennen Uw gunsten niet en wie verzaken en verwerpen hem die U niet gehoorzaamt.
    Ya Allah Ta3alaa! Wij aanbidden U alleen en ons gebed is voor U. Wij werpen ons neer voor Uw Barmhartigheid en vrezen Uw straf. Uw straf zal zeker de ongelovigen treffen.
    Ya Rabb, behoed ons voor het kwade en toon ons Uw Barmhartigheid, want dat is de grootste zegepraal! Ya Allah Ta3alaa, wij roepen alleen U aan, we zijn Oprecht in gehoorzaamheid tot U, hoewel de ongelovigen er tegen zijn.
    Oh Eeuwige doe ons de Tuinen der Eeuwigheid ingaan die U belooft heeft aan de Oprechten, alsook de deugdzamen onder hun ouders, hun echtgenoten, hun kinderen. Zeker, U bent de Almachtige, de Alwijze!
    Allahoemma Ameen



    Echt heel masha allah...subhana allah


    wa salaam 3alaikoem wa rahmatoe allah wa barakatahaoe

    ought fi dien

  10. #10
    Geen 18.

    Reacties
    4.081
    04-05-2003

    Origineel gepost door taoufiq
    Ik kan het spijtig genoeg niet beluisteren, als er iemand raad weet is hij/zij welkom.

    Via media player lukt het niet.
    Salaam 3alaikoem beste broeder , je moet realone player hebben...dat kun je gratis downloaden....walakien ik weet niet van waar ook al weer

    veel succes broeder

  11. #11
    Geen 18.

    Reacties
    4.081
    04-05-2003

    amien ya rab al3alamien

  12. #12
    His Love ♥

    Reacties
    3.257
    10-02-2004

    Re: Emotionele qoraanrecitaties


    MACHAALAAH WA MOOI IK ZIT HIER TE HUILEN ECHT MOOI
    MOGE ALLAH JOU BELONEN DAT JE DEZE MOOI RECITAIES HEBT GEPLAATS

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    184
    08-07-2003

    Asalaam wa aleikom

    Ga naar www.boug.tk en klik op "video/flash" en als je daar bent moet je op "soerat al Fatiha" klikken en dan zul je zien wat echt huilen is om een recitatie.....!

    Wa aleikom salaam
    Neem een kijkje op mijn site www.boug.tk ...de islamitische website voor jou en mij!

    Ik hou van jou BouG85 28-01-2004

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    201
    06-12-2003

    assalaamoe alaikoem warahmatoellahi wabarakatoeh

    macha Allah beste broeder moge ALLAHswt ons leiden en ons allen vergeven Aamin

    wa alaikoem assalaam warahmatoellahi wabarakatoeh
    en velen komen terug met zeeën vol slechte daden... En andere komen terug met zeeën vol goede daden... TOT WELKE GROEP BEHOORT U???

  15. #15
    Laa ilaha ila Allah.

    Reacties
    407
    06-05-2004

    UpperderPup! Djazaakoem Allahu Gairan
    Laa ilaha illa Anta Soeb7anaka inie kuntu mina dalimien

    Waarschuwing tegen Dwalenden en Misleiders