1. #1
    ....

    Reacties
    1.179
    05-10-2003

    Hbo Sjd

    Salaam mensen,

    Wie doet er hier allemaal de opleiding SJD?
    De taak om over mensen te oordelen is ALLEEN aan Allah toebesteed en niet aan ons leken.

    "Geen moslim lijdt aan iets, de prik van een doorn of erger, of Allah wist iets van zijn zonden daardoor uit; en zijn zonden vallen van hem weg, zoals de bladeren van een boom."

  2. #2
    NVT

    Reacties
    325
    19-01-2003

    ik doe dat .. rotterdam inholland .. jij ???
    NVT

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.576
    01-03-2003

    ik niet, maar is dat een leuke opleiding? ik was wel aan het twijfelen om toch die opleiding te gaan doen.


    trouwens ik ben niet blonde hanan, wat je me laatst vroeg

  4. #4
    ....

    Reacties
    1.179
    05-10-2003

    Origineel gepost door SweetMe
    ik doe dat .. rotterdam inholland .. jij ???
    Hogeschool Zuyd
    De taak om over mensen te oordelen is ALLEEN aan Allah toebesteed en niet aan ons leken.

    "Geen moslim lijdt aan iets, de prik van een doorn of erger, of Allah wist iets van zijn zonden daardoor uit; en zijn zonden vallen van hem weg, zoals de bladeren van een boom."

  5. #5
    ....

    Reacties
    1.179
    05-10-2003

    Origineel gepost door maghrebgirl20
    ik niet, maar is dat een leuke opleiding? ik was wel aan het twijfelen om toch die opleiding te gaan doen.


    trouwens ik ben niet blonde hanan, wat je me laatst vroeg

    Ik vind het een leuke opleiding! Als jij graag mensen wilt helpen later en recht interessant vindt dan is dit de opleiding voor jou.

    Nee toch niet, ik was het alweer helemaal vergeten dat ik jou dat had gevraagd.

    Maar ik kende een blonde Hana van Geleen die nu ook in Eindhoven woont dus dacht dat jij dat misschien zou zijn.
    De taak om over mensen te oordelen is ALLEEN aan Allah toebesteed en niet aan ons leken.

    "Geen moslim lijdt aan iets, de prik van een doorn of erger, of Allah wist iets van zijn zonden daardoor uit; en zijn zonden vallen van hem weg, zoals de bladeren van een boom."

  6. #6
    Baby Inu

    Reacties
    378
    24-05-2002

    Ik ga ook inchallah SJD doen....maar wil het in Den haag doen maar niet in Rotterdam In Holland....weten jullie een hoge school in Den Haag??

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    676
    24-10-2003

    wat is Sjd?
    Heb jij nog baby/kinder kleding en spulletjes die je niet gebruikt? Ik geef ze aan kinderen in Marokko!

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4305627

  8. #8
    NVT

    Reacties
    325
    19-01-2003

    ik dacht dat ze in de inholland van den haag sjd gingen geven ..
    NVT

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    67
    17-11-2001

    Origineel gepost door Misslai_d
    wat is Sjd?

    Sociaal Juridische Dienstverlening (SJD).


    Yustme
    Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand. Iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben!

  10. #10
    ....

    Reacties
    1.179
    05-10-2003

    Origineel gepost door Yustme
    Sociaal Juridische Dienstverlening (SJD).


    Yustme

    Thanx for clearing that up
    De taak om over mensen te oordelen is ALLEEN aan Allah toebesteed en niet aan ons leken.

    "Geen moslim lijdt aan iets, de prik van een doorn of erger, of Allah wist iets van zijn zonden daardoor uit; en zijn zonden vallen van hem weg, zoals de bladeren van een boom."

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    67
    17-11-2001

    Origineel gepost door kaaatje
    Thanx for clearing that up

    It was my pleasure
    Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand. Iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben!

  12. #12
    ....

    Reacties
    1.179
    05-10-2003

    Origineel gepost door Yustme
    It was my pleasure
    p.s.: leuk onderschrift
    De taak om over mensen te oordelen is ALLEEN aan Allah toebesteed en niet aan ons leken.

    "Geen moslim lijdt aan iets, de prik van een doorn of erger, of Allah wist iets van zijn zonden daardoor uit; en zijn zonden vallen van hem weg, zoals de bladeren van een boom."

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    67
    17-11-2001

    Origineel gepost door kaaatje
    p.s.: leuk onderschrift

    Maar je begrijpt hem niet right
    Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand. Iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben!

  14. #14
    ....

    Reacties
    1.179
    05-10-2003

    Origineel gepost door Yustme
    Maar je begrijpt hem niet right
    And that is??
    De taak om over mensen te oordelen is ALLEEN aan Allah toebesteed en niet aan ons leken.

    "Geen moslim lijdt aan iets, de prik van een doorn of erger, of Allah wist iets van zijn zonden daardoor uit; en zijn zonden vallen van hem weg, zoals de bladeren van een boom."

  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    249
    06-05-2003

    Talking .

    Salaam ailikom,
    Ik studeer ook SJD aan de hogeschool van utrecht. Het is zeker een interessante studie, maar errug pittug! Ze zeggen dat het per school verschilt ... dat de studie bij de ene hogeschool makkelijker is dan bij de andere. Ik vind het persoonlijk aan de hogeschool van Utrecht echt pittig veeeeeel werk en veeel tentamens!!! soms om echt radelooss van te worden maar het is een kwestie van doorzetten inshaAllah.

    Salaaaaaaam