+ Reageer
1 tot 9 van 9
    MVC Lid

Reacties
    140
    20-08-2002

Islam studie..

assalamo alaikom warahmato allah,

er is een stichting in amsterdam eltawheed die arabisch en islam lessen geeft.ik zelf zit er ook op en het is echt leerzaam.je krijgt lessen in arabische taal,grammatica,en verder in vakken wat betreft islam.denk aan hadieth,tafsier,sierra,fiqh,koran,tawheed,en nog veel meer.ook is het niet alleen maar lessen,maar krijg je er ook steun om de islam te praktizeren.onze klas wordt alleen maar groter en elhamdolillah alleen maar sterker in het praktizeren van de islam.

als er iemand interesse heeft,kun je een keertje mee komen kijken,en dan beslissen of je wilt blijven.
    wel moet je een basis hebben wat betreft arabisch lezen en schrijven.want anders kun je het niet volgen.

wa alaikom assalaam

Gedenk Allah...

Reacties
    928
    15-07-2002

Ik nu nog bezig met arabisch leren schrijven en lezen...en de vogende stap is een islamtische studie inchallah..
    Bij middagtijd.Waarlijk, de mens is verliezend.Behalve degenen die geloven en goede daden verrichten en anderen tot de waarheid aansporen en anderen aansporen in geduld (103:1-3)

MVC Lid

Reacties
    79
    05-09-2002

Meid, in a'dam zei je?? Ietsie ver weg van me. Maar wanneer is de erste bijeenkomst weer??
    ina Allah ma3a asa-birien

MVC Lid

Reacties
    216
    17-03-2002

Sallaam Alikoem Warahamtoe Allah,

Ya oegtie ,

Wanneer is de volgende les, ik wil het graag een keer bijwonen.

Ma'salama
    Malika

MVC Lid

Reacties
    140
    20-08-2002

assalamo alaikom

de lessen zijn elke zaterdag en zondag van 15.00 tot 19.30.
    ook krijgen we nu lessen pedagogiek op maandag maar dat is vrijwillig in het arabisch.superinteressant!!!!

MVC Premium

Reacties
    523
    15-05-2002

MVC Premium MVC Premium
    zijn die lessen zoooo lang. ik kan maar tot 17 uur, daarna moet ik weer wat anders doen, kan dat ook. en uuuhh, in welk stadsdeel zit het, ik wil heel graag dit soort lessen volgen, maar er is elke keer weer een minpunt.

Kan je me antwoord geven en misschien weet je nog meer.
    Thanks
    <

MVC Lid

Reacties
    140
    20-08-2002

salaam

jammer zeg.

nee,als je die lessen volgt dan moet je ze ook echt volgen,het is eigenlijk een soort studie ,waar je plichten en rechten hebt,

maar komen kijken kan altijd.

als je nog iets wil weten laat het me weten.

wa alaikom assalaam

MVC Lid

Reacties
    140
    20-08-2002

assalamo alaikom

ben iets vergeten

de lessen worden gehouden in amsterdam-west

wa salaam

MVC Lid

Reacties
    79
    05-09-2002

Hoi
    Weet jij misschien of zoiets ook in rotterdam is, want eltowheed zit volgens mij ook hier in rotterdam.
    groetjes.
    ina Allah ma3a asa-birien

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport