1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Meisje sex voor het huwlijk

    Citaat Geplaatst door Me_Thalia
    HALLO IK WIL ALLE MAROKANEN EVEN VRAGEN WAT ZIJ ERVAN VINDEN WANNEER EEN MAROKAANSEMEISJE SEX HEEFT VOOR HET HUWLIJK. Ik BEN ZELF MAROKAANSE EN BEN 18 JAAR. IK HEB EEN HELE LIEFE VRIEND EN HEB DAN OOK AL SEX MET HEM. IK HEB ME ALTIJD GEPROBEERD IN TE HOUDEN MAAR HET LUKTE OP EEN GEGEVEN MOMENT NIET MEER. IK WAS BIJ MIJN VRIEND THUIS EN ZIJN OUDERS WAREN ER NIET NA EEN BEETJE KUSSEN HEBBEN WE HET MET ELKAAR GEDAAN. HET VOELDE ERG GOED EN VERTROUWD. SINDS DIEN DOEN WE HET VAAK OVER. NOU IS HIJ BIJ MIJN OUDERS GEWEEST EN HEEFT HIJ OM MIJN HAND GEVRAAGD EN GAAN WE AANKOMENDE ZOMER INSALLAH TROUWEN. KIJK IK BID EN BEN EEN ECHTE MOSLIM. ALLEEN AAN HET MAAGD BLIJVEN VOOR HET HUWLIJK HEB IK NIET KUNNEN VOLDAAN. UITEINDELIJK MAAKT HET TOCH NIET UIT WANT IK GA MET MIJN VERLOOFDE TROUWEN. IK DENK DAT HET TOCH MOEILIJK BLIJFT VOOR MOSLIMS OM MAAGD TE BLIJVEN TOT AAN JE HUWLIJK, JE KOMT IMMERS LEUKE EN LIEFE MENSEN TEGEN IN JE LEVEN. NOU IS MIJN VRAAG DUS WAT VINDEN JULLIE HIERVAN?
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    552
    18-09-2002

    Grappig een nieuwe lid en die wilt de boel hier op stelten komen zetten verry funny

  3. #3
    revo

    Reacties
    79
    09-12-2003

    who fakking cares

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    408
    01-01-2004

    Caps lock uit dan praten we verder
    De schoonheid van een vrouw moet gezocht worden in de blik van haar ogen, want dat is de doorgang naar haar hart, de plek waar liefde zich bevindt.........

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    Ik vind u smerig omda ge geen berouw hebt.. ik heb nog minder repsect voor wijve als u dan voor meiskes die het gedaan hebbe en berouw tone aan allah smerig kind..wacht maar bij allah
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  6. #6
    revo

    Reacties
    79
    09-12-2003

    Origineel gepost door Lady_moi
    Ik vind u smerig omda ge geen berouw hebt.. ik heb nog minder repsect voor wijve als u dan voor meiskes die het gedaan hebbe en berouw tone aan allah smerig kind..wacht maar bij allah
    go lady go lady u go girl

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    En dan zegt ze er nog bij 'uiteindelijk maakt het toch nie meer uit want ik ga met mijn verloofde trouwen' nu maakt het nix meer uit ..ma later wel of morgen of binnekort ge weet nooit wanneer het ons laatste dag is
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.077
    15-05-2003

    Me_Thalia, ik zou liever een ander nickname aanmaken, en nooit meer zoiets doms typen!
    Psst...


    Ik ben Hot, Zjj is Hot, Marokkaanse Meisjes zijn Hot

    Ben jij ook HOT?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    Ge moe er controle over leren hebben das zeer zeer dom van u wa ge hebt gedaan..zie ge wa sheytan doe als een man en vrouw alleen zijn
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  10. #10
    -

    Reacties
    1.533
    31-03-2003

    Yeh Right..! Als jullie praktiserende moslims waren dan zouden jullie niet aan elkaar zitten en het zo ver laten komen..Maar ja doe lekker wat je niet laten kan maar kom hier a.u.b niet om respect vragen want die krijg je toch niet...

    Ma3a Salama

  11. #11
    -

    Reacties
    1.533
    31-03-2003

    Insha'allah

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    Euh?

    Wa is een zoezia?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    864
    03-05-2003

    Origineel gepost door Temsemeni
    Ik vind je heel dom! Je bent nu toch al ontmaagd...dus moet je met meerdere jongens sex hebben voordat je gaat trouwen! Ik wil me hier wel vrijwillig voor aanmelden!
    ik ook
    [GLOW=limegreen]Laat de haters maar haten Laat de praters maar praten Maar deze Marokkaan kan je beter met rust laten [/GLOW]
    SCHULDIG Is De naam

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    135
    28-09-2003

    hey meid ik wil een paar dingen tegen jou zeggen:
    ten eerste ik begrijp heel goed in wat voor een positie jij hebt gtezeten op dat moment met je vriend en ik begrijp ook heel goed dat de verlijding heel groot is maar je had je er tegen moeten verzetten.
    ten tweede heb je wel eens gehoort van loverboys ???
    je kunt nooit zeker zijn of hij echt van jou houd ik bedoel ik heb zelfs verhalen gehoort over meiden die met een jongen ging trouwen en in de steek werden gelaten na hun huwlijksnacht en je jongen tegen haar ouders zei : 'ze is alontmaagd die ****!'
    ik bedoel wat als hij misschien wel echt van jou houd en jou hand komt vragen maar je ouders katen het niet toe ik bedoel je heb je wel eens aan gevolgen gedacht?!
    ik bedoel ik wil niet flauw doen, want ik begrijp het heel goed heb zelf ook in zo een positie gezeten maar ik heb nee kunnen zeggen en jij niet en dat vind ik wel heeel erg jammer.
    voor de rest wil ik zeggen als het echt ware liefde is ga er voor en maak er iets moois van, maar wat je hebt gedaan was wel heel erg riskant!!!

    groetjes ovz_meknesie

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    864
    03-05-2003

    Origineel gepost door ovz_meknesia
    hey meid ik wil een paar dingen tegen jou zeggen:
    ten eerste ik begrijp heel goed in wat voor een positie jij hebt gtezeten op dat moment met je vriend en ik begrijp ook heel goed dat de verlijding heel groot is maar je had je er tegen moeten verzetten.
    ten tweede heb je wel eens gehoort van loverboys ???
    je kunt nooit zeker zijn of hij echt van jou houd ik bedoel ik heb zelfs verhalen gehoort over meiden die met een jongen ging trouwen en in de steek werden gelaten na hun huwlijksnacht en je jongen tegen haar ouders zei : 'ze is alontmaagd die ****!'
    ik bedoel wat als hij misschien wel echt van jou houd en jou hand komt vragen maar je ouders katen het niet toe ik bedoel je heb je wel eens aan gevolgen gedacht?!
    ik bedoel ik wil niet flauw doen, want ik begrijp het heel goed heb zelf ook in zo een positie gezeten maar ik heb nee kunnen zeggen en jij niet en dat vind ik wel heeel erg jammer.
    voor de rest wil ik zeggen als het echt ware liefde is ga er voor en maak er iets moois van, maar wat je hebt gedaan was wel heel erg riskant!!!

    groetjes ovz_meknesie
    [GLOW=limegreen]Laat de haters maar haten Laat de praters maar praten Maar deze Marokkaan kan je beter met rust laten [/GLOW]
    SCHULDIG Is De naam