Marokko Community
31-07-2010 10:06:42
Adverteren op MAROKKO.nl

Ga terug   Marokko Community > Yasmina > De wereld van de Marokkaanse vrouw
De wereld van de Marokkaanse vrouw Praat mee over de wereld van de Marokkaanse vrouw anno 2010. Van werkvloer tot keukenvloer. Van kraambed tot opvoeding. Van huishoudtips tot gezellige onderonsjes.

Adverteren op MAROKKO.nl
Baby laten huilen

Reageer

Opties
Oud 31-05-2008, 22:14   #1
beautyTetouania
Jebha

beautyTetouania is Offline
Geslacht: Vrouw Vrouw
Reacties: 483
beautyTetouania komt net kijken
Credits: 0
Question Baby laten huilen

Mijn zoontje is 8 weken oud.
De hele dag gaat het goed als ik hem in zijn bedje leg maar als ik hem voor het laatst om rond 21:00 uur in zijn bedje leg dan moet hij altijd effe een uurtje huilen en dan pak ik hem op want anders kan hij nog wel een aantal uurtjes doorhuilen.
Dus mijn vraag aan jullie is hoe lang mag je een baby van 8 weken laten huilen en hoe kun je dit het beste aanpakken.
Vindt het heel zielig om hem te horen huilen maar wat kan ik doen dan hem dat huiluurtje gewoon geven?????
ben radeloos...............................

Naar boven Reageren met citaat

Oud 31-05-2008, 22:17   #2
noona
NEW ME!

noona is Offline
Reacties: 28.658
noona is wereldberoemd op Marokko.nlnoona is wereldberoemd op Marokko.nlnoona is wereldberoemd op Marokko.nlnoona is wereldberoemd op Marokko.nlnoona is wereldberoemd op Marokko.nlnoona is wereldberoemd op Marokko.nlnoona is wereldberoemd op Marokko.nlnoona is wereldberoemd op Marokko.nlnoona is wereldberoemd op Marokko.nlnoona is wereldberoemd op Marokko.nlnoona is wereldberoemd op Marokko.nl
beste is laten doorhuilen. hij is het nu gewend om na een uurtje opgepakt te worden dus hij gaat dit nu altijd verwachten.

juist om het hem af te leren zal je nu nog langer door moeten bijten.
toen ik op een ochtend naar mijn werk ging om weer cijfertjes te verhuizen toen mijn baas weer dingen tegen me zei waar ik met alle moeite geen interesse voor kon kweken en toen ik voor de zooooveelste keer in de spiegel op het toilet keek en zag dat ik mijn gezicht weer thuis in potjes had achtergelaten TOEN wist het! Wil je meer weten? PM me

Oud 31-05-2008, 22:20   #3
beautyTetouania
Jebha

Citaat:
Geplaatst door noona Bekijk reactie
beste is laten doorhuilen. hij is het nu gewend om na een uurtje opgepakt te worden dus hij gaat dit nu altijd verwachten.

juist om het hem af te leren zal je nu nog langer door moeten bijten.

oke maar moet ik hem wel of niet elke kwartier troosten, knuffelen etc.???
ik pak hem natuurlijk dan intussentijd niet op maar laat hem wel merken dat ik er ben, of is dit ook niet goed en kan ik hem beter laten doorhuilen???
nog bedankt trouwens .

Oud 31-05-2008, 22:21   #4
samorahh
MVC Lid

samorahh is Offline
Locatie: IK KOM UIT BERGEN OKE!!! EWA LACH MAAR ,IDJIS NKAMPO WAH ATAWA NTANDINT ((TARIFECHT 100%)) JA HE !
Reacties: 1.053
samorahh maakt een goede startsamorahh maakt een goede start
huilen is gezond meid!
maar meer dan een uurtje is niet goed!
ik vind ook ziellig

Oud 31-05-2008, 22:21   #5
bloemenprinses
MVC Lid

bloemenprinses is Offline
Reacties: 23
bloemenprinses komt net kijken
s avods lekkere warme badje,en dat helemaal inmasseren met olie(zwitsal) flesje geven en dan gewoon in zn bedje stoppen, stopt ie vanzelf met huilen. Wel zielig, maar ja dit is de slimste aanpak. anders raakt ie dat zo gewend dat je hem steeds oppakt, dan blijft ie huilen.

heel veel succes

Oud 31-05-2008, 22:30   #6
beautyTetouania
Jebha

Citaat:
Geplaatst door MoesCH Bekijk reactie
Jullie hebbe beide n zwangerschap meegemaakt dus miss kunnen jullie mij van mn zorgen afhelpen..
Ben pas zwanger.. bijna 5 weken.. had enkele dage gelede last van lichte bruine/beige afscheiding.. (sorry voor de goorheid) dat was vandaag over hmdl.. maar had net 2 keer een hele hele hele kleine druppel (donker) bloed in mn ondergoed

Is dit normaal.. iemand hier last van gehad???
Allereerst van harte gefeliciteerd!!!
Volgens mij is dit normaal vooral als je zwanger bent van je eerste kind komt dit vaak voor dus het is niks om je zorgen over te maken denk ik.
ik had last van bloedingen dus moest het rustig aan doen de eerste 3 maanden want had een groot kans op miskraam.
Maar je hebt gelukkig geen bloedverlies of dergelijke maar ik raad je wel aan om maandag effe je huisarts te bellen en hem/haar hierover te informeren en je gerust te laten stellen.
Ik hoop voor je inchaallah een goede zwangerschap en inchaallah een voorspoedige bevalling.

Oud 31-05-2008, 22:31   #7
bloemenprinses
MVC Lid

bloemenprinses is Offline
Reacties: 23
bloemenprinses komt net kijken
lieve schat, ik wil je niet bang maken ,maar 2 keer bloed is denk ik niet goed.Ik zou maar even langs de dokter/verloskundige gaan om te onderzoeken.Misschien is er niets aan de hand,maar toch even checken .
sterkte meid!

Oud 31-05-2008, 22:31   #8
beautyTetouania
Jebha

Citaat:
Geplaatst door bloemenprinses Bekijk reactie
s avods lekkere warme badje,en dat helemaal inmasseren met olie(zwitsal) flesje geven en dan gewoon in zn bedje stoppen, stopt ie vanzelf met huilen. Wel zielig, maar ja dit is de slimste aanpak. anders raakt ie dat zo gewend dat je hem steeds oppakt, dan blijft ie huilen.

heel veel succes
dus gewoon door laten huilen.
oke bedankt.

Oud 31-05-2008, 22:33   #9
samorahh
MVC Lid

samorahh is Offline
Locatie: IK KOM UIT BERGEN OKE!!! EWA LACH MAAR ,IDJIS NKAMPO WAH ATAWA NTANDINT ((TARIFECHT 100%)) JA HE !
Citaat:
Geplaatst door MoesCH Bekijk reactie
Jullie hebbe beide n zwangerschap meegemaakt dus miss kunnen jullie mij van mn zorgen afhelpen..
Ben pas zwanger.. bijna 5 weken.. had enkele dage gelede last van lichte bruine/beige afscheiding.. (sorry voor de goorheid) dat was vandaag over hmdl.. maar had net 2 keer een hele hele hele kleine druppel (donker) bloed in mn ondergoed

Is dit normaal.. iemand hier last van gehad???
ik denk dat t niet normaal is!bel maar beter je verloskundige !

Oud 31-05-2008, 22:39   #10
Jazzy05
Gezegend met Y en L

Jazzy05 is Offline
Reacties: 2.678
Jazzy05 wordt binnenkort heel populairJazzy05 wordt binnenkort heel populairJazzy05 wordt binnenkort heel populairJazzy05 wordt binnenkort heel populair
Citaat:
Geplaatst door bloemenprinses Bekijk reactie
lieve schat, ik wil je niet bang maken ,maar 2 keer bloed is denk ik niet goed.Ik zou maar even langs de dokter/verloskundige gaan om te onderzoeken.Misschien is er niets aan de hand,maar toch even checken .
sterkte meid!
Citaat:
Geplaatst door samorahh Bekijk reactie
ik denk dat t niet normaal is!bel maar beter je verloskundige !
Dit klopt niet zelf heb ik met beide zwangerschappen lichtbloedverlies voor een paar dagen gehad met menstruatiekrampen. Er zijn trouwens vrouwen die gewoon menstueren tijdens de zwangerschap. Jullie maken haar voor niks ongerust.

TS:
Sorry dat we offtopic zijn gegaan.

Oud 31-05-2008, 22:42   #11
samorahh
MVC Lid

samorahh is Offline
Citaat:
Geplaatst door Jazzy05 Bekijk reactie
Dit klopt niet zelf heb ik met beide zwangerschappen lichtbloedverlies voor een paar dagen gehad met menstruatiekrampen. Er zijn trouwens vrouwen die gewoon menstueren tijdens de zwangerschap. Jullie maken haar voor niks ongerust.

TS:
Sorry dat we offtopic zijn gegaan.
ik maak haar niet bang of zo!
ja ik bedoel voor de zekerheid!kan ze beter haar verloskundige bellen!

Oud 31-05-2008, 22:43   #12
beautyTetouania
Jebha

geeft niks jazzy, maar hopelijk kunnen meer dames die uit eigen ervaring spreken, mij vertellen wat ik het beste kan doen.

Oud 31-05-2008, 22:57   #13
Jazzy05
Gezegend met Y en L

Jazzy05 is Offline
Reacties: 2.678
Jazzy05 wordt binnenkort heel populairJazzy05 wordt binnenkort heel populairJazzy05 wordt binnenkort heel populairJazzy05 wordt binnenkort heel populair
Citaat:
Geplaatst door beautyTetouania Bekijk reactie
geeft niks jazzy, maar hopelijk kunnen meer dames die uit eigen ervaring spreken, mij vertellen wat ik het beste kan doen.
Ik vind het moeilijk zelf zou ik mijn kind niet zo lang laten huilen.
Wat er wel eerder is gezegd je kind 's avonds in bad doen dat schijnt echt te helpen. Ik zit nu te typen en mijn kind ligt naast me half slapend en ik moet continue haar speen in haar mond terug stoppen.

Heeft je kind al een dag en nachtritme?? Probeer als je zoon slaapt in zijn eigen bedje zijn kamer zo donker mogelijk te maken zodat hij weet dat het bedtijd is.
Is het een drukke dag voor hem geweest kinderen kunnen daar gevoelig voor zijn misschien dat hij daarop reageert??
Wat ook belangrijk is rust, regelmaat en reinheid.

Reageer

Opties

Berichtregels
Je mag niet nieuwe onderwerpen starten
Je mag niet reageren
Je mag niet bestanden bijvoegen
Je mag niet je reacties wijzigen

Smilies zijn aan
[IMG] Code is aan
HTML Code is uit

RSS-Feed 'Marokko Community' Feed voor alle RSS-Feeds 'Marokko Community' Feedburner voor 'Marokko Community'

De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:06.
Marokko Media & Doelgroepmarketing Powered by HIP/Media