1. #1
    kiekeboe

    Reacties
    415
    08-10-2007

    dames heeft iemand van jullie ervaring met laser(ontharen)

    deel hier jullie ervaring

  2. #2
    .:* Trotse Zus*:.

    Reacties
    1.117
    18-12-2003

    dat wil ik ook wel weten
    18-04-2009

    The Girl Who Loves To Listen To Silly Love Songs

  3. #3
    2 gebruiksters

    Reacties
    650
    20-12-2001

    ja ik heb mijn 1ste behandeling gehad en het deed echt pijn ......maar ik heb wel minder haar terug gekregen.....de helft is uitgevallen .....eind juni ga ik voor mijn 2de behandeling en ik hoef insha'Allah maar 5 behandelingen nodig te hebben en dan ben ik klaar .........

    Voor meer info hoor ik het wel insha'Allah

  4. #4
    .:* Trotse Zus*:.

    Reacties
    1.117
    18-12-2003

    Citaat Geplaatst door Nadoriaaa Bekijk reactie
    ja ik heb mijn 1ste behandeling gehad en het deed echt pijn ......maar ik heb wel minder haar terug gekregen.....de helft is uitgevallen .....eind juni ga ik voor mijn 2de behandeling en ik hoef insha'Allah maar 5 behandelingen nodig te hebben en dan ben ik klaar .........

    Voor meer info hoor ik het wel insha'Allah
    hoi!

    bij wie doe je het en hoeveel kost het?
    18-04-2009

    The Girl Who Loves To Listen To Silly Love Songs

  5. #5
    2 gebruiksters

    Reacties
    650
    20-12-2001

    up

    hoi,

    ik doe het bij Evita in Utrecht.....ik doe mijn hele benen en bikinilijn voor 275euro ......

    dit is hun site http://www.evita-laserontharing.nl/


  6. #6
    kiekeboe

    Reacties
    415
    08-10-2007

    Citaat Geplaatst door Nadoriaaa Bekijk reactie
    ja ik heb mijn 1ste behandeling gehad en het deed echt pijn ......maar ik heb wel minder haar terug gekregen.....de helft is uitgevallen .....eind juni ga ik voor mijn 2de behandeling en ik hoef insha'Allah maar 5 behandelingen nodig te hebben en dan ben ik klaar .........

    Voor meer info hoor ik het wel insha'Allah
    word je huid niet rood na de behandeling
    ik heb gehoord dat het lang rood blijft

  7. #7
    kiekeboe

    Reacties
    415
    08-10-2007

    Citaat Geplaatst door Nadoriaaa Bekijk reactie
    ja ik heb mijn 1ste behandeling gehad en het deed echt pijn ......maar ik heb wel minder haar terug gekregen.....de helft is uitgevallen .....eind juni ga ik voor mijn 2de behandeling en ik hoef insha'Allah maar 5 behandelingen nodig te hebben en dan ben ik klaar .........

    Voor meer info hoor ik het wel insha'Allah
    en je moet natuurlijk elk jaar een nabehandeling doen
    het haar blijft niet weg er komen donshaartjes

  8. #8
    .:* Trotse Zus*:.

    Reacties
    1.117
    18-12-2003

    Citaat Geplaatst door Nadoriaaa Bekijk reactie
    hoi,

    ik doe het bij Evita in Utrecht.....ik doe mijn hele benen en bikinilijn voor 275euro ......

    dit is hun site http://www.evita-laserontharing.nl/

    hoe bevalt het je? hoeveel behandelingen heb je al gehad?

    moet je iedere 6 weken 275 euro betalen?

    Zijn de haren al een beetje weg??
    18-04-2009

    The Girl Who Loves To Listen To Silly Love Songs

  9. #9
    hallo

    Reacties
    632
    15-12-2007

    Citaat Geplaatst door Nadoriaaa Bekijk reactie
    ja ik heb mijn 1ste behandeling gehad en het deed echt pijn ......maar ik heb wel minder haar terug gekregen.....de helft is uitgevallen .....eind juni ga ik voor mijn 2de behandeling en ik hoef insha'Allah maar 5 behandelingen nodig te hebben en dan ben ik klaar .........

    Voor meer info hoor ik het wel insha'Allah

    he meid,
    niet hatelijk bedoeld ofzo maar je bikinlijn laten laseren? andere vrouwen mogen jou bikinilijk niet zien!!! denk zeg het even.. ik laser me snor, heb 3 behandelingen gehad, er zit bijna niks meer, nog twee te gaan echt heerlijk

  10. #10
    kiekeboe

    Reacties
    415
    08-10-2007

    Citaat Geplaatst door halfbloedje21 Bekijk reactie
    he meid,
    niet hatelijk bedoeld ofzo maar je bikinlijn laten laseren? andere vrouwen mogen jou bikinilijk niet zien!!! denk zeg het even.. ik laser me snor, heb 3 behandelingen gehad, er zit bijna niks meer, nog twee te gaan echt heerlijk
    dat zou ik ook niet doen maar jah,
    is je huid nog lang rood gebleven

  11. #11
    hallo

    Reacties
    632
    15-12-2007

    Citaat Geplaatst door etos Bekijk reactie
    dat zou ik ook niet doen maar jah,
    is je huid nog lang rood gebleven
    me huid is niet eens rood geweest, je voelt er echt bijna niks van.. snor laseren is ideaal, beter dan elke week harsen of epileren... paar flits behandelingen en je bent er voor je levenslang van af!!

  12. #12
    2 gebruiksters

    Reacties
    650
    20-12-2001

    Citaat Geplaatst door etos Bekijk reactie
    word je huid niet rood na de behandeling
    ik heb gehoord dat het lang rood blijft

    ja maar je moet een creme smeren voor de behandeling en dat wist ik niet ......ze heeft daarna een creme gesmeerd en het bleef een halve dag rood ( maar dit verschilt per persoon/huid)..........

  13. #13
    2 gebruiksters

    Reacties
    650
    20-12-2001

    Citaat Geplaatst door etos Bekijk reactie
    en je moet natuurlijk elk jaar een nabehandeling doen
    het haar blijft niet weg er komen donshaartjes

    nee dit klopt niet, want ik doe ipl-laser en daarmee verwijdert ze haar en wortel.....dus ik krijg volgens haar ook geen donshaar meer! Ik heb haar benen bekeken en ik zag geen een donshaar en zij heeft dus 7jaar geleden gelaserd!

  14. #14
    2 gebruiksters

    Reacties
    650
    20-12-2001

    Citaat Geplaatst door Sizzle Bekijk reactie
    hoe bevalt het je? hoeveel behandelingen heb je al gehad?

    moet je iedere 6 weken 275 euro betalen?

    Zijn de haren al een beetje weg??

    he meid,

    ik pas 1 behandeling gehad en ik merk al verschil.....bij mijn bovenbenen is het al wat minder......bij mijn bikinilijn zijn heel wat haartjes tijdens het douchen eruit gevallen .........en ik moet bij elke behandeling die bedrag betalen.....maar ik declareer het bij verzekering en dan vermeld ik dat behandeling doe voor gezicht .........

  15. #15
    2 gebruiksters

    Reacties
    650
    20-12-2001

    Citaat Geplaatst door halfbloedje21 Bekijk reactie
    he meid,
    niet hatelijk bedoeld ofzo maar je bikinlijn laten laseren? andere vrouwen mogen jou bikinilijk niet zien!!! denk zeg het even.. ik laser me snor, heb 3 behandelingen gehad, er zit bijna niks meer, nog twee te gaan echt heerlijk

    lieve schat, dat wist ik al......zij doet ook niet mijn hele poesje ....zij doet een lapje boven mijn aura en doet alleen erom heen ( ik heb niet zo veel daar bij mijn poesje, ik scheer dat er dan wel vanaf, zo gedaan )......ze mag alleen je geslachtsdeel niet zien dus erom heen is toegestaan