1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    el isra & nibras

    Citaat Geplaatst door moslimanadoria
    salaam alaikoum wa rahmatoullah wa barakatoehu,

    ik wil jullie iets vragen lieve zusters,
    ik ga in april trouwen en ga el isra nemen voor het organiseren van mijn feest, mijn zaal door hen laten decoren, mijn kledij bij hen huren en mij door hen laten opmaken. maar zijn er zusters die hen kennen en mij hun ervaring met el isra willen meedelen?
    en zijn er zusters die de anasheedgroep nibras kennen? wat vinden jullie van hen? die gaan ook op mijn trouw komen. elmohim ik hoop dat ik wat reactie's ontvang want het zijn echt allemaal onbekende mensen voor mij maar ze lijken erg aardig.
    Insha'Allah verloopt alles goed

    ma3asalama
    lieve zustertjes

    .

  2. #2
    Me & Mo ...

    Reacties
    8.664
    29-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    salaam aleikoem wr wb

    kheb nibras eens meegemaakt en het was echt
    kwil ze inshaAllah ook hebbe op mn henna-avond!

    je zal zekers gn spijt hebbe da je hun hebt gehad op je trouw.

    verder wens ik je nog een gezegend huwelijk toe en moge Allah swt over jullie waken en jullie al het geluk geven die jullie beiden verdienen...

    bisous xxx

    Voor alle gelegenheden...


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    46
    26-03-2002

    Dag meid,
    Ik wou vragen waar die ansheedband vandaan komt en als het kan een telefoonnummer, want een vriendin van me die wou ook graag een anasheedband nemen.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    213
    02-07-2001

    Salaam meid,

    Heb Nibras al een aantal keren bezig gehoord, we hebben ze zelf ook eens gevraagd op al-ied-feest die we hadden georganiseerd en geloof mij succes verzekerd.Ze zijn echt goed,niet duur en hebben prachtige stemmen,er bestaat zowel een vrouwen- als een mannegroep.Maar de mensen moetn wel op voorhand verwittigd worden dat er geen gedans van toepassing mag zijn en ze mogen niet gefilmd worden,voor de rest zijn ze super, masha-allah.Je zal zeker geen spijt hebben van je keuze.

    Had zelf ook eens een vraagje over die el-isra,wie zijn die mensen juist en vanwaar komen ze, hebben ze een eigen negaffa e.d.? Ben nl. zelf ook bezig met het organiseren van m'n trouw inchallah en zoek nog dergelijke mensen.

    Ik hoop dat je me kan verderhelpen inchallah.

    Allah Y Kemel Belghair Inchallah!!!!


    Mhasalamaa

    Djazaakoem Allaahoe khayran , Moge Allah jullie belonen met het beste.
    << Wie het goede doet, man of vrouw, en die gelooft: Voorwaar, aan hem geven Wij een goed leven. En Wij zullen hen zeker belonen met hun beloning, volgens het beste van wat zij plachten te doen. >> (Qor’aan 16:97) O Allah, aan U behoort alle lof toe en we vragen Uw hulp en leiding. Insha’Allah zal Allah swt ons daarbij helpen. Moge onze Taqwah voor Allah Soebhanahoe wa Ta’aala telkens toenemen, Moge Allah ons er allemaal opwijzen om alle gelegenheden van goedheid te benutten en onze weldaden te vermeerderen. Amien.
    Moge Allah Soebhanahoe wa Ta’aala onze Vaste Accepteren, onze Gebeden Verhoren, onze Goede Daden Belonen, onze Zonden en Fouten zowel de bewuste als de onbewuste de eerste en de laatste de openlijke en de verborgene Vergeven.
    Allahuma Amien. Allahuma Amien. Allahuma Amien.
    Walhamdulilaahi Rabbil’ alamien.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    213
    02-07-2001

    Salaam,

    Heb je al verteld hoe goed ik Nibras vond, wel afgelope weekend was ik naar een huwelijk geweest en wie was er aanwezig??? Anachied Nibras! En het was nogmaals een enorm groot succes, je mag wel niet dansen bij hun,enkel in de handen klappen en eventueel schouders bewegen,maar geen sjaaltje ronde te heupen en dansen alsof het rai of chaabi is natuurlijk.Ik kan echt enkel met lof over hun praten,zo goed vinde ik ze,het zijn ook voornamelijk jonge meisjes en de sfeer is in ieder geval super,daar mag je je geen zorgen over maken!!!

    Ik zou zeggen...........ga ervoor!!!!

    Mhasalamaa

    Djazaakoem Allaahoe khayran , Moge Allah jullie belonen met het beste.
    << Wie het goede doet, man of vrouw, en die gelooft: Voorwaar, aan hem geven Wij een goed leven. En Wij zullen hen zeker belonen met hun beloning, volgens het beste van wat zij plachten te doen. >> (Qor’aan 16:97) O Allah, aan U behoort alle lof toe en we vragen Uw hulp en leiding. Insha’Allah zal Allah swt ons daarbij helpen. Moge onze Taqwah voor Allah Soebhanahoe wa Ta’aala telkens toenemen, Moge Allah ons er allemaal opwijzen om alle gelegenheden van goedheid te benutten en onze weldaden te vermeerderen. Amien.
    Moge Allah Soebhanahoe wa Ta’aala onze Vaste Accepteren, onze Gebeden Verhoren, onze Goede Daden Belonen, onze Zonden en Fouten zowel de bewuste als de onbewuste de eerste en de laatste de openlijke en de verborgene Vergeven.
    Allahuma Amien. Allahuma Amien. Allahuma Amien.
    Walhamdulilaahi Rabbil’ alamien.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    556
    26-12-2003

    Origineel gepost door mya
    Salaam,

    Heb je al verteld hoe goed ik Nibras vond, wel afgelope weekend was ik naar een huwelijk geweest en wie was er aanwezig??? Anachied Nibras! En het was nogmaals een enorm groot succes, je mag wel niet dansen bij hun,enkel in de handen klappen en eventueel schouders bewegen,maar geen sjaaltje ronde te heupen en dansen alsof het rai of chaabi is natuurlijk.Ik kan echt enkel met lof over hun praten,zo goed vinde ik ze,het zijn ook voornamelijk jonge meisjes en de sfeer is in ieder geval super,daar mag je je geen zorgen over maken!!!

    Ik zou zeggen...........ga ervoor!!!!

    Mhasalamaa

    heb je hun nummer en waar komen ze vandaan en hoe duur zijn ze oftewel hahah wat meer informatie
    Hun gedachtes...slechts bij deze Dounya,Hun daden niet gericht op Al.gifra....Harten van steen, niet beseffend wat ze aanrichtten, Zo dwaas en onwetend zijn hun gezichten

    ik dank Allah swt dat jij mijn man bent

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    213
    02-07-2001

    Origineel gepost door oem_ismael
    heb je hun nummer en waar komen ze vandaan en hoe duur zijn ze oftewel hahah wat meer informatie
    Salaam meid,

    Ze komen uit Antwerpen - Borgerhout en ik d8 dat ze rond de 150€ vragen,mr weet niet of ze naar Nederland reizen, dan kan de prijs natuurlijk verschillen.Ik vraag zo snel mogelijk hun nr. en zet het dan hier neer inchallah.

    Mhasalamaa,

    Djazaakoem Allaahoe khayran , Moge Allah jullie belonen met het beste.
    << Wie het goede doet, man of vrouw, en die gelooft: Voorwaar, aan hem geven Wij een goed leven. En Wij zullen hen zeker belonen met hun beloning, volgens het beste van wat zij plachten te doen. >> (Qor’aan 16:97) O Allah, aan U behoort alle lof toe en we vragen Uw hulp en leiding. Insha’Allah zal Allah swt ons daarbij helpen. Moge onze Taqwah voor Allah Soebhanahoe wa Ta’aala telkens toenemen, Moge Allah ons er allemaal opwijzen om alle gelegenheden van goedheid te benutten en onze weldaden te vermeerderen. Amien.
    Moge Allah Soebhanahoe wa Ta’aala onze Vaste Accepteren, onze Gebeden Verhoren, onze Goede Daden Belonen, onze Zonden en Fouten zowel de bewuste als de onbewuste de eerste en de laatste de openlijke en de verborgene Vergeven.
    Allahuma Amien. Allahuma Amien. Allahuma Amien.
    Walhamdulilaahi Rabbil’ alamien.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    556
    26-12-2003

    Origineel gepost door mya
    Salaam meid,

    Ze komen uit Antwerpen - Borgerhout en ik d8 dat ze rond de 150€ vragen,mr weet niet of ze naar Nederland reizen, dan kan de prijs natuurlijk verschillen.Ik vraag zo snel mogelijk hun nr. en zet het dan hier neer inchallah.

    Mhasalamaa,

    als je dat zou willlen doen heel graag
    Hun gedachtes...slechts bij deze Dounya,Hun daden niet gericht op Al.gifra....Harten van steen, niet beseffend wat ze aanrichtten, Zo dwaas en onwetend zijn hun gezichten

    ik dank Allah swt dat jij mijn man bent