1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    521
    15-05-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Ruzie moustapha in BB

    wa yemma ik heb gelachen gister,
    Moustapha kreeg ruzie met Judith.
    en natuurlijk keerde iedereen zich tegen Moustpha,
    iedereen vond hem nou wel raar en alles. hahaha

    Toen zei eentje tegen hem dat hij zijn excuses moest aanbieden en hij: "Gezeik allemaal, gezeik allemaal"

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    132
    04-09-2002

    en die wijfie meteen janken.......... hahahahaa
    wila gasek shi el qaleb dyal soukar siri 3end Mr Qwaleb

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    22
    21-08-2002

    Tfoeeeeeeee, bigbrother ewa w8 maar mustapha gaat hun toch allemaal phat dissen mensen!
    Ãä íßæä ÚÐÑÇÁ áíÓÊ ÛÈí ÈíäãÇ ÈÚÖ ÇáäÇÓ íÚÊÞÏæä¡ ÅÐÇ ß áíÓ ÚÐÑÇÁÇ Êáß ÛÈíÉ! ÃäÊ íãßä Ãä ÊÚØí ÓÇÈÞß ÇáæÍíÏ ÇáÚÐÑÇÁ ÈÚíÏÇ!

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    521
    15-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Moustapha is nu echt wel onpopulair bij de NL.

    hij moet het straks maar van onze stemmen hebben o saffie
    <

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.085
    16-09-2002

    moestafa is the best!!!!!!!!
    ~***"Verlaat je moeder niet, opdat het paradijs onder haar voeten ligt." ***~

  6. #6
    Angél

    Reacties
    1.173
    11-04-2002

    haaaaahhaaa ewa nix aan te doen..... ik vind die judith ook wel overdrijven hoor!!!!!

  7. #7
    just ME :)

    Reacties
    457
    23-07-2002

    Origineel gepost door Mtalsia


    welke opmerking hij zei alleen maar laat memet rust
    nou kan toch dat iemand om rust vraagt of is dat verboden en waar slaat dat op van haar die marokkaanse meiden gaan massaal op je stemmen nederlandse niet dan??
    onzin!
    ik ben nederlands en zal zeker op hem gaan stemmen duusssss

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    275
    31-10-2001

    Hij heeft gewoon gelijk.
    De vrouwen willen alle aandacht van de camera en proberen aardig over te komen bij iedereen.
    Maar bij judith is het gewoon duidelijk zichtbaar.
    Heel sniki, ze stookt mensen tegen elkaar op en probeert tegelijkertijd ervoor te zorgen dat ze door iedereen aardig gevonden wordt.
    En die moes heeft gewoon schijt aan haar, zou ik ook hebben.
    Hij valt haar aan op de momenten dat het pijn doet.Je moet echt ballen hebben om haar zo voor schut te zetten. Waarom moet je nep aardig zijn tegen iemand die je gewoon niet mag vanwege haar gedrag.
    Ze weet nou dat ze hem gewoon met rust moet laten en geen spelletjes met hem moet spelen door de hele dag te slijmen. Het is echt zo een trut die door iedereen aardig gevonden moet worden. Wat ik schande vondt ,was haar reactie. Ze draait het verhaal gelijk om en begint te janken. dat is weer een vorm van aandacht trekken. een schijnheilige trut.
    Die gozer had net een confrontatie verloren en dan komt die paard hem vertellen dat alle marokaanse meisjes op hem gaan stemmen. Dus dat betekentdat hij alleen vanwege zijn marokaans zijn nog in de big brother kan blijven)))

    waar ik ook ziek van wordt is dat iedereen hem zogenaamd wil leren kennen , ze willen meer weten over zijn cultuur en zijn geloof . mag je bier drinken, wat houdt vasten in , ze weten het antwoord al maar willen juist laten zien dat ze geintresseerd zijn. Ze willen dat hij de goede kanten van marokanen laat zien.
    ik zou ook gek worden als ze het alleen over mijn cultuur en mijn geloof willen hebben. ik wil best wat vertellen maar blijf niet de hele dag over praten.



    wat me ook is opgevallen dat sinds die ruzie de populariteit van judith sterk is gedaald en juist moes begrip heeft gekregen van het publiek voor zijn actie.
    En waar veel mensen in zich vergissen is de populariteit die moes heeft van de nl publiek.Hij is direct in zijn reacties , daar houdmenwel van.
    Tuurlijk doet hij niet alles goed , maar hij laat wel zien dat hij niet nep loopt te doen(aardig zijn wanneer het moet en niet omdat hij bang is om genomineerd te worden) .Als er wat is zegt hij het voor je neus,Zo hoort het.



    mazzel

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    521
    15-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Wat is er gisteren gebeurt, want ik heb het gister niet gezien.
    vertel vertel, benne benieuwd
    <

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    275
    31-10-2001

    moet je even naar big-brother.nl of naar big-brother.pagina.nl

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    275
    31-10-2001

    jij bent lekker

    weetje wat ons probleem is dat we altijd kritiek hebben op andere mensen.
    LET LEKKER OP JEZELF.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    275
    31-10-2001

    Nee, hij blijft zeker er nog in.
    Op de internetsites(poll) staat hij bovenaan.
    Vandaag gaat stefan eruit.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    35
    19-05-2002

    Mustafa wil zelf ook weg.

    Maar ik ben blij dat hij mag blijven, even die gasten op hun donder geven.

    Jah waarheid is hard..............


    xxjes moi
    De genezing van de liefde voor deze wereld is datgene te gedenken wat de lusten doet ophouden namelijk DE DOOD

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    521
    15-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    wa yemma, ik zit me in te beelden hoe het eruit gaat zien als mous die 500.000 zou winnen!!

    Die anderen gaan flippen!!!!
    <

  15. #15
    MVC Premium

    Reacties
    521
    15-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    volgens mij kan jij er nou niet tegen.
    Wie had nu verwacht dat hij op bijna de eerste plek zou komen te staan?

    Wat ik wel weer lachen vond was die broer van hem. Al die famillieleden van die anderen zeiden: kom op je doet het goed, zet hem op, je krijgt de groeten van die en die.

    en wat zegt achmed met de pet op: kom op, zet hem op, nog een paar maanden en dan kom je met 500.000 de deur uit.

    toen moest ik echt effe lachen, al die andere gasten hebben niks over geld gezegd en wat doet achmed.......
    <