1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    45
    28-01-2002

    Angry drank op bruiloften

    hallo

    Ik ben laatst naar een bruiloft geweest, heel gezellig was het totdat ik zag dat ze drank serveerden. Ik vind alles gaan, ik accepteer alles, maar dat vond ik te ver gaan. Tijdens het eten kwamen de obers en ze vroegen je of je iets wilde drinken, en zelfs aan de vrouwen en jongeren werd er drank aangeboden. Mijn oom en tante zijn gewoon vertrokken, wij konden niet gaan omdat het familie was. Ik vond het echt schandalig en uit protest had iedereen die bij ons zat water genomen. We stonden echt met een mond vol tanden. Het vieste vond ik nog wel dat de bruidegom dronken was (niet aangeschoten maar echt dronken) en dat al die vieze mannen en jongens dat ook waren en overdreven op de dansvloer gingen dansen. Ook waren er veel meisjes die gewoon ook bacardi of passoa hadden bestelt maar ze waren gelukkig niet dronken, dat moest er dan ook nog bijkomen. De laatste tijd gebeurd het steeds meer dat er drank op feesten word aangeboden, gatver de gedachte alleen al.
    Wat vinden julllie ervan dat de laatste tijd drank word geserveerd op feesten.
    groetjes
    P.S. het waren gewoon marokkanen

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    439
    19-01-2002

    Waar gaat dat naar toe allemaal?
    Gewoon Marokkanen??????
    Volgens mij GEWOON GEEN moslims...



    Star*

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    45
    28-01-2002

    ze noemen zich moslims, dat zeggen ze dan. Ze willen gewoon zuipen dat is alles. Ze willen het geloof behouden en ze willen integreren, maar dat doe je niet zo volgens mij. En toen we kritiek op ze hadden zeiden ze ja we leven nu eenmaal in Nederland. Soort van go with the flo. Echte airheads. Ik weet echt niet waar het naartoe gaat met bruiloften, en dit is niet de eerste keer dat ik dit mee heb gemaakt. Ik heb het eerder mee gemaakt, maar dit sloeg alles, want ze waren bijna allemaal dronken. Dan heb ik liever een bruiloft in een achterlijke dorpje en heerlijk eigen muziek maken en koeiemelk drinken dan dat ik weer op zo'n bruiloft terecht kom.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    45
    28-01-2002

    als mijn vader dat kon doen had hij dat ook gedaan. Maar dat is schande voor mijn moeders familie, het was namelijk een bruiloft van mijn moeders familie. Mijn moeder wilde weg gaan maar mijn tante dwong haar te blijven. We konden er echt niets aan doen. Vieze mensen

  5. #5
    Medicine Woman

    Reacties
    664
    20-01-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Alcohol op een bruiloft?


    Is de Marokkaanse thee, cola, fanta en sprite niet meer goed genoeg?
    Met welke bedoeling wordt er alcohol geserveerd? Dat de mensen in de mood komen en beginnen te dansen?
    Marokkanen hebben toch geen drank nodig om in de mood te komen.

    Ach, mensen willen altijd opvallen en zich anders voordoen niet beseffende dat ze zondigen.

    Ik ben al naar tientallen bruiloften geweest hier bij ons en heb tot nu toe nog nooit alcohol gezien. Gelukkig zijn er nog Marokkanen die zich aan de islam houden. Gelukkig.


  6. #6
    Fati Fleur

    Reacties
    3.310
    08-02-2002

    Angry

    WHAT DO YOU SAY TO THE DJ


    In al DIND JE MAHOEM wie het SERVEERT..... WHAT THE ****KK DRankk ... Ze moeten een paar klappe krijge op hun PAMPA ... DAMM ... IS thee niet meer goedd .. HUh te ouderwets geworde wola .. zehma modernnn GA HEEEN hoor DIEGENE DIE DAT DOENN ZIJN VUILE BATATAS JA BATATAS . ALLAH I STER

    Bent Dagilia
    La vie est belle!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    lamode zjdied!
    NIZNO ED POTS!!!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    45
    28-01-2002

    ben ik echt de enig dit dit meemaakt, mischien ligt het aan de familie. We waren niet de enige die schokkend reageerden, bijna iedereen waren geshockeerd. maar ja wat konden we eraan doen. We hebben al eerder erge dingen mee gemaakt dit is niet de eerste keer dat we iets schandaligs meegemaakt.
    We hebben ooit een keer op de vrijgezellen avond( je weet wel de dag voordat de bruid gaat trouwen komen haar vriendinnen om afscheid te nemen en kado's geven) ook iets ergs meegemaakt. Er was een stripteaseact, dat was helemaal erg. Maar dat kwam niet door de famile. De vriendinnen ( geen marokkanen) hadden dat gedaan. Maar ze wisten niet dat het erg was, dus dat namen we hun niet kwalijk.Ik denk dat het gewoon aan onze familie ligt. Ze wonen niet tussen de marokkanen en ze vergeten soms hun achtergrond en denken dat ze alles kunnen maken, ze wonen toch tussen de nederlanders en dat is normaal volgens hun. Dat is jammer want ze krijgen geen critiek vanuit de marokkaanse gemeenschap daar

    BeN Ik EcHt De enige Die DiT mEemaakt, dat kan toch niet

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    45
    28-01-2002

    pablo

    we hebben het hier niet over wat voor soort marokkanen het waren. Maar aangezien jij denkt dat het arabieren waren, zal ik je uit je droom helpen. Het waren gewoon BERBERSE mensen, maar dat maakt niet uit. Er zijn zoveel Berberse die modern zijn, maar in mate ze gaan niet zo ver. De bruidegom was wel geen familie van mij maar hij was ook gewoon berbers. En wat zijn familie ervan vond, die toosten gewoon mee, normaal toch ( volgens hun).

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    439
    19-01-2002

    Berber of Arabier,

    het maakt allemaal niet uit. Sommigen willen gewoon "modern"
    meedoen met de niet islamieten en denken dat ze "geaccepteerd"
    worden als ze alcohol gaan drinken...
    Maar op bruiloften, nog nooit gezien hier bij ons.
    Zou echt niet kunnen.

    Firdous, wat je daar zei over jouw familie, dat ze niet beter weten
    omdat ze tussen Nederlanders wonen. Ik weet niet of het daarmee
    te maken heeft. Ik heb jaren omgang gehad met Belgische meiden
    en nu nog steeds maar wil niet zeggen dat ik hun manieren en
    gewoonten ga overnemen.
    Het hangt ook soms af van persoon tot persoon
    en hoe snel je als persoon beinvloedbaar bent voor
    zwakheden van de Westerlingen zoals drinken van alcohol.

    Star*

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    45
    28-01-2002

    geen lid dank je wel
    ik heb al iets van hem gehoord, hij heeft me al gemaild. Maar in ieder geval bedankt voor je bericht.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    45
    28-01-2002

    hé high class
    dus jij hebt het ook al meegemaakt. Ja dat versieren was het ergst, als je op de dansvloer stond kwamen ze allemaal om je heen staan en deden heeeeel overdreven. Je moest echt met begeleiding dansen van een jongen. Ik schaamde me kapot toen ik foto's naast de bruid ging maken, de jongens begonnen te fluiten. Ik had een jurk aan maar het werd zo erg dat ik op een gegeven moment normale kleding aan moest om niet versiert te worden.

  13. #13
    cool

    Reacties
    20
    08-12-2001

    dat alchol op het feest zelf wordt geschonken dat heb ik nog nooit meegemaakt.
    maar wat ik wel meegemaakt heb, dat er jongens zijn die stiekem alchol gaan drinken
    hier in NL en in marokko

    groetjes........

  14. #14
    ANDERS!!¤¤OP ZN BEST

    Reacties
    176
    02-09-2001

    DIT IS GEWOON HEBZUCHT.
    WE WILLEN OOK ALTIJD WEER MEER TE BIEDEN HEBBEN DAN DE ANDER.

    EEN BETER FEEST.
    MET MEER DINGEN.
    ONGEACHT OF HET NOU HARAM IS OF NIET.

    p.s. dit geld dus niet weer voor iedereen.
    (¯`·.¸¸.+>Waarom nemen mensen voor elkaar geen tijd Omdat ze steeds aan het jagen zijn Dat is nu eenmaal een feit De een rent nog harder bij de ander vandaan Kan er nog wel iemand eventjes rustig blijven staan<+.¸¸.·´¯)
    (¯`·.¸¸.+>oprechtheid leidt tot deugd!!leugenachtigheid leidt tot zonde!!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    132
    25-12-2002

    ik heb het ook een keer meegemaakt alleen het werd alleen bij de mannen geserveerd dus gelukkig niet bij de vrouwen.Het ergste was dat de jongeren het in de cola flessen bij de cola deden zodat de mannen die het niet wilde het toch zonder dat ze het wisten kregen.De vader van de bruid zag het maar zei heel rustig willen julie dat niet meer doen.Wij zijn na die bruiloft nooit meer bij die mensen langs geweest.
    Koester wat je hebt
    en treur niet om wat je niet hebt.