| Marokkaanse jongeren, liefde en relaties Praat mee over hartzeer van Marokkaanse jongeren in Nederland. | Ik hou d'r niet van om single te zijn 27-04-2008, 18:27 | #1 |  | | Verbannen Lauren is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 05-02-2008 Reacties: 4.529 Credits: 0 | Ik hou d'r niet van om single te zijn [ Jullie ook?, of krijgen we weer dat gezeik ik red het wel alleen heb geen man nodig blablablabla.  ] | | | 27-04-2008, 18:29 | #2 |  | | Supernova JaKweenie is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 13-11-2006 Locatie: I took a walk around the world to ease my troubled mind.. I left my body laying somewhere in the sands of time.. MVC Premium Credits: 5 | Je bent wanhopig... so what else is new?  | __________________________
I want to hurt you just to hear you screaming my name
Your pain, my thrill...
I want to love you but I better not touch
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much
I want to taste you but your lips are venomous poison
| | | 27-04-2008, 18:29 | #3 |  | | Respect My Authority SweetCheeks is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 15-08-2002 Locatie: Hiér en Dáar! Overál! Credits: 0 | Alleen zijn kan ook leuk zijn. | __________________________ | | | 27-04-2008, 18:30 | #4 |  | | ......... Larache86 is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 11-05-2006 MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door Lauren [ Jullie ook?, of krijgen we weer dat gezeik ik red het wel alleen heb geen man nodig blablablabla.  ] |
koop een hond dan  | __________________________ | | | 27-04-2008, 18:30 | #5 |  | | Supernova JaKweenie is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 13-11-2006 Locatie: I took a walk around the world to ease my troubled mind.. I left my body laying somewhere in the sands of time.. MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door Larache86 koop een hond dan  |
Je bedoelt dus dat ze maar een neef van d'r moet pakken, toch?  | __________________________
Your pain, my thrill...
| | | 27-04-2008, 18:33 | #6 |  | | Verbannen Lauren is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 05-02-2008 Reacties: 4.529 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Larache86 koop een hond dan  |
nee ik heb al een vriend, maar binnenkort ook een hondje inchallah als hij het ook wilt  | | | 27-04-2008, 18:34 | #7 |  | | Emchoum yoezagh. Shab__Orange is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 22-10-2007 Reacties: 747 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Lauren nee ik heb al een vriend, maar binnenkort ook een hondje inchallah als hij het ook wilt  | Waar gaan jullie die hond houden ? | __________________________ Liefde zit in een klein hoekje, jammer dat de aarde rond is. | | | 27-04-2008, 18:34 | #8 |  | | Les Corts. Noir_ is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 12-01-2006 MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door Lauren nee ik heb al een vriend, maar binnenkort ook een hondje inchallah als hij het ook wilt  |
 | | | 27-04-2008, 18:34 | #9 |  | | Verbannen Lauren is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 05-02-2008 Reacties: 4.529 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door JaKweenie Je bedoelt dus dat ze maar een neef van d'r moet pakken, toch?  | Ga je moeder in de keuken helpen gore dweil die heeft je veel harder nodig dan ik, gore stalker en nee ik val niet op wijven domme trien
En wat jij met je neefjes doet hoef ik niet te weten, incest wijf | | | 27-04-2008, 18:35 | #10 |  | | Verbannen Lauren is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 05-02-2008 Reacties: 4.529 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Shab__Orange Waar gaan jullie die hond houden ? |
Buiten in de tuin, als we huisje hebben en getrouwd zijn inchallah  | | | 27-04-2008, 18:37 | #11 |  | | Chocoholic __♥ Chickaas is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 25-08-2007 Locatie: Two users: Eindhoven & 't Gooi. MVC Premium Credits: 5 | Single zijn, niks mis mee, zover ik weet. | __________________________
Citaat: Geplaatst door Kick-Ster Ait said; Hilwá, perfecte wijven  . [ Mannen, shab goudentand en agressieve blik en zijn meestal depressief].
[Niet haten  , is gewoon waar, klaar punt einde discussie.  ] | Citaat: | Verrekte mongol! wat kijk je nouw, JONGEH? | | | | 27-04-2008, 18:37 | #12 |  | | Emchoum yoezagh. Shab__Orange is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 22-10-2007 Reacties: 747 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Lauren Buiten in de tuin, als we huisje hebben en getrouwd zijn inchallah  | Is toch best zielig aangezien de temperatuur s'winters in Nederland kan dalen tot -10 graden C ? | __________________________ Liefde zit in een klein hoekje, jammer dat de aarde rond is. | | | 27-04-2008, 18:37 | #13 |  | | Supernova JaKweenie is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 13-11-2006 Locatie: I took a walk around the world to ease my troubled mind.. I left my body laying somewhere in the sands of time.. MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door Lauren Ga je moeder in de keuken helpen gore dweil die heeft je veel harder nodig dan ik, gore stalker en nee ik val niet op wijven domme trien
En wat jij met je neefjes doet hoef ik niet te weten, incest wijf |
Check dan hoe zielig je bent straatkind dat je bent
Zo zielig dat je met niets maar dan ook niets origineels kan komen... wat op zich totaal geen verassing is, jouw capaciteiten kennende.
Je ijlt altijd maar dat ik je wil ofso... maar ik heb je zoo duidelijk gemaakt dat ik niet op hermafrodieten val.
Doe je best en probeer me te vergten, hoeveel pijn het ook doet !  | __________________________
Your pain, my thrill...
| | | 27-04-2008, 18:41 | #14 |  | | Verbannen Lauren is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 05-02-2008 Reacties: 4.529 Credits: 0 | Jakweenie: je valt in herhaling, laat me met rust lelijk mormel ik wil JOU NIET, is dat zo moeilijk voor je?? Je MOEDER heeft je nodig ga haar helpen stink wijf, aan mij heb je niks ik wil je toch niet en hou je lange verhaaljes bij je geen zin om te lezen,DIKKE KOE | | | 27-04-2008, 18:42 | #15 |  | | Verbannen Lauren is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 05-02-2008 Reacties: 4.529 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Shab__Orange Is toch best zielig aangezien de temperatuur s'winters in Nederland kan dalen tot -10 graden C ? |
Ja daar zit ik nu ook aan te denken, ik wil namelijk een piep klein hondje, maar ik verzin wel wat  | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:07. | |