1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    85
    17-09-2007

    MQ, mijn liefde...

    Lieve MQ,

    Denkend aan jou schrijf ik je dit.. wetend dat het je nooit zal bereiken..
    Toch voelt het als een opluchting.. een zware last die van mijn schouders is ontdaan..een ondraaglijke pijn die niemand van me af zou kunnen nemen..

    Soms lijkt het alsof ik vast zit in t donker.. omringd door me eigen gedachten.. het lijkt een web aan illusies..iets wat nooit werkelijkheid zal worden..
    Verdwaald van de werkelijkheid..laat ik een traan…
    Die gevoelens kan ik niet meer aan..
    Toch probeer ik het van me af te zetten, maar iedere poging is gedoemd te mislukken..

    Vooral als ik me bedenk dat jij niets weet van mijn liefde..
    Men zegt dat er aan het einde van de tunnel een lichtje brand.. maar hoe ver moet ik kijken?

    Kijkend naar de sterren in de hemel, denk ik aan jou..
    Zachtjes fluister ik je naam..en sluit ik mijn ogen..
    Ik weet niet wat het is, maar het is zeker dat ik je af en toe heel erg mis..

    Een moment wat we hebben gedeeld.. is genoeg voor een eeuwigheid..
    De blik in je ogen.. de manier waarop je lachte..
    Kan ik maar niet vergeten, het fijne gevoel.. de vlinders in mijn buik..
    Alsof ik was bezeten..
    Jou aanraking was teder, blozend sloeg ik me ogen neer..
    nu pas besef ik me hoe goed mijn geheugen is.. als ik jou probeer te vergeten..

    Soms twijfel ik,
    Zal ik aan jou denken? Aan de tijd die we samen hebben doorgebracht?
    Zal ik denken aan die dag ? Of aan de eerste dag dat ik je zag?

    Zal ik denken aan de kus die je me gaf?
    Je had moeten horen hoe mijn hart tekeer ging… tekeer ging door jou aanraking..
    Woorden waren onnodig..om dat gevoel te beschrijven..

    Achteraf lach ik..alsof ik een keuze heb…

    Lieve MQ, waar ben je? En waarom doe je me dit aan?






    *3akoesha

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    18
    24-03-2008

    Wauw!
    Als dit echt je gevoelens zijn vind ik het heel erg voor je maar het is wel heel mooi en recht uit je hart omschreven.
    Hoop voor jou dat het allemaal nog goed komt want zoals je hem omschrijft moet hij het zeker waard zijn!
    Hou je goed meid en zeker nooit de hoop opgeven!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    85
    17-09-2007

    Citaat Geplaatst door Kikik Bekijk reactie
    Wauw!
    Als dit echt je gevoelens zijn vind ik het heel erg voor je maar het is wel heel mooi en recht uit je hart omschreven.
    Hoop voor jou dat het allemaal nog goed komt want zoals je hem omschrijft moet hij het zeker waard zijn!
    Hou je goed meid en zeker nooit de hoop opgeven!
    dankjewel schatje!


    dat s lief van je.. ik vind deze jongen ook echt speciaal.. en zit ook met dat gevoel.. alleen ja.. die jongen weet t niet.. en ik wil em ook niks zeggen!

    het is gewoon wat ik denk en voel!

    Liefs,

    3akoesha

  4. #4
    ..

    Reacties
    16
    19-03-2008

    01-04-08

    Weet je eigenlijk vind ik het niet zo erg dat we nu niet samen zijn.
    Ik weet dat jij gelukkig bent en daar gaat het gewoon om.
    Met mij of een ander het maakt niet uit JIJ bent gelukkig!
    Ik heb genoten van de tijd die we samen hebben doorgebracht; 6 maanden..
    De mooiste tijd van me leven, die herinneringen zal ik stuk voor stuk
    in m'n hart bewaren.
    En nooit meer vergeten..
    Dit is wat ik echte liefde noem, al 3 jaar hou ik van je..
    En dat wordt nog langer dat weet ik zeker, nog nooit
    heb ik zoveel voor iemand gevoeld.. Nog nooit ook tegelijkertijd zoveel pijn gehad.
    Maar ik ben aan gewend als het pijn en verdriet in m'n leven hebben me sterker gemaakt
    Jou woorden jou lieve woorden die me telkens proberen te troosten die me steeds weer gelukkig maken. Telkens wanneer ik weer om jou begin te huilen, probeer ik weer aan onze mooie momenten te denken in groep 8! Dan krijg ik weer een glimlach op m'n gezicht.
    Ik ben trots op mezelf en op jou, dat wij zo een moeilijke tijd samen hebben door kunnen brengen.. Mensen die ons nooit samen wouden zien, wij gaven niet op en dat vindt ik het belangrijkste.. Je hebt veel fouten gemaakt dat weet ik, je hebt er ook spijt van.. Maar ik vergeef het je. Zo zie je maar; Liefde overwint alles! Alles wat onmogelijk is maakt liefde waar. Soms denk ik dat je nog van me houd je blikken laten me zoiets denken.. Maar dan schrik ik wakker; JIJ HEBT AL EEN VRIENDIN. Wij zijn allebei veranderd we kennen elkaar niet meer.. Als we praten gaat het meestal over vroeger, we kunnen niks meer over elkaar vertellen over hoe we nu zijn.. Eigenlijk zou ik je best opnieuw willen leren kennen, net of we elkaar maar voor het eerst zien! Maar het kan niet, het is te laat. Alles is te laat
    Ik heb nooit laten zien hoeveel ik om je geef, alleen nu pas wanneer het te laat is zie je hoeveel ik om jou geef en dat ik niet zonder je kan..
    Je geeft je zelf de schuld, eigenlijk voor een groot deel wel maar ook ik heb fouten gemaakt. Ook ik heb ooit gelogen tegen jou.. Maar jou leugens jou fouten waren te erg voor woorden..
    Maar toch hou ik nog zielsveel van jou..

  5. #5
    Only Allah S.W.T

    Reacties
    695
    03-01-2008

    Zo lieff omygodd

  6. #6
    ..

    Reacties
    16
    19-03-2008

    Citaat Geplaatst door _ZWERVERTJE Bekijk reactie
    Zo lieff omygodd

    vind je hem echt goed?

  7. #7
    Only Allah S.W.T

    Reacties
    695
    03-01-2008

    Citaat Geplaatst door toerkiejj Bekijk reactie
    vind je hem echt goed?
    Ja! Ik heb nog nooit iemand zo iets met zoveel liefde zien schrijven
    Geweldigg meid

  8. #8
    ..

    Reacties
    16
    19-03-2008

    Citaat Geplaatst door _ZWERVERTJE Bekijk reactie
    Ja! Ik heb nog nooit iemand zo iets met zoveel liefde zien schrijven
    Geweldigg meid
    ik zelf vind het eigenlijk niks

    maar toch bedanktt

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    346
    11-03-2007

    Citaat Geplaatst door 3akoesha Bekijk reactie
    Lieve MQ,

    Denkend aan jou schrijf ik je dit.. wetend dat het je nooit zal bereiken..
    Toch voelt het als een opluchting.. een zware last die van mijn schouders is ontdaan..een ondraaglijke pijn die niemand van me af zou kunnen nemen..

    Soms lijkt het alsof ik vast zit in t donker.. omringd door me eigen gedachten.. het lijkt een web aan illusies..iets wat nooit werkelijkheid zal worden..
    Verdwaald van de werkelijkheid..laat ik een traan…
    Die gevoelens kan ik niet meer aan..
    Toch probeer ik het van me af te zetten, maar iedere poging is gedoemd te mislukken..

    Vooral als ik me bedenk dat jij niets weet van mijn liefde..
    Men zegt dat er aan het einde van de tunnel een lichtje brand.. maar hoe ver moet ik kijken?

    Kijkend naar de sterren in de hemel, denk ik aan jou..
    Zachtjes fluister ik je naam..en sluit ik mijn ogen..
    Ik weet niet wat het is, maar het is zeker dat ik je af en toe heel erg mis..

    Een moment wat we hebben gedeeld.. is genoeg voor een eeuwigheid..
    De blik in je ogen.. de manier waarop je lachte..
    Kan ik maar niet vergeten, het fijne gevoel.. de vlinders in mijn buik..
    Alsof ik was bezeten..
    Jou aanraking was teder, blozend sloeg ik me ogen neer..
    nu pas besef ik me hoe goed mijn geheugen is.. als ik jou probeer te vergeten..

    Soms twijfel ik,
    Zal ik aan jou denken? Aan de tijd die we samen hebben doorgebracht?
    Zal ik denken aan die dag in de regen? Of aan de eerste dag dat ik je zag?

    Zal ik denken aan de kus die je me gaf?
    Je had moeten horen hoe mijn hart tekeer ging… tekeer ging door jou aanraking..
    Woorden waren onnodig..om dat gevoel te beschrijven..

    Achteraf lach ik..alsof ik een keuze heb…

    Lieve MQ, waar ben je? En waarom doe je me dit aan?






    *3akoesha

    Fok You All

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    85
    17-09-2007

    Citaat Geplaatst door bad_boy_killers Bekijk reactie

    lief he... hij is voor meneer Essanoussi

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    85
    17-09-2007

    Citaat Geplaatst door toerkiejj Bekijk reactie
    01-04-08

    Weet je eigenlijk vind ik het niet zo erg dat we nu niet samen zijn.
    Ik weet dat jij gelukkig bent en daar gaat het gewoon om.
    Met mij of een ander het maakt niet uit JIJ bent gelukkig!
    Ik heb genoten van de tijd die we samen hebben doorgebracht; 6 maanden..
    De mooiste tijd van me leven, die herinneringen zal ik stuk voor stuk
    in m'n hart bewaren.
    En nooit meer vergeten..
    Dit is wat ik echte liefde noem, al 3 jaar hou ik van je..
    En dat wordt nog langer dat weet ik zeker, nog nooit
    heb ik zoveel voor iemand gevoeld.. Nog nooit ook tegelijkertijd zoveel pijn gehad.
    Maar ik ben aan gewend als het pijn en verdriet in m'n leven hebben me sterker gemaakt
    Jou woorden jou lieve woorden die me telkens proberen te troosten die me steeds weer gelukkig maken. Telkens wanneer ik weer om jou begin te huilen, probeer ik weer aan onze mooie momenten te denken in groep 8! Dan krijg ik weer een glimlach op m'n gezicht.
    Ik ben trots op mezelf en op jou, dat wij zo een moeilijke tijd samen hebben door kunnen brengen.. Mensen die ons nooit samen wouden zien, wij gaven niet op en dat vindt ik het belangrijkste.. Je hebt veel fouten gemaakt dat weet ik, je hebt er ook spijt van.. Maar ik vergeef het je. Zo zie je maar; Liefde overwint alles! Alles wat onmogelijk is maakt liefde waar. Soms denk ik dat je nog van me houd je blikken laten me zoiets denken.. Maar dan schrik ik wakker; JIJ HEBT AL EEN VRIENDIN. Wij zijn allebei veranderd we kennen elkaar niet meer.. Als we praten gaat het meestal over vroeger, we kunnen niks meer over elkaar vertellen over hoe we nu zijn.. Eigenlijk zou ik je best opnieuw willen leren kennen, net of we elkaar maar voor het eerst zien! Maar het kan niet, het is te laat. Alles is te laat
    Ik heb nooit laten zien hoeveel ik om je geef, alleen nu pas wanneer het te laat is zie je hoeveel ik om jou geef en dat ik niet zonder je kan..
    Je geeft je zelf de schuld, eigenlijk voor een groot deel wel maar ook ik heb fouten gemaakt. Ook ik heb ooit gelogen tegen jou.. Maar jou leugens jou fouten waren te erg voor woorden..
    Maar toch hou ik nog zielsveel van jou..

    heel mooi! je hebt een goede manier van schrijven wollah!

  12. #12
    ..

    Reacties
    16
    19-03-2008

    Citaat Geplaatst door 3akoesha Bekijk reactie
    heel mooi! je hebt een goede manier van schrijven wollah!

    dankjewel miss dat ik er nog eentjee maakk!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    85
    17-09-2007

    lieve MQ,

    Elke dag een beetje.. elke dag een andere droom.. het zijn dagen en nachten dat jij voorkomt in mijn dromen…
    Juist iets dat ik niet wil, maar automatisch terug komt.
    Wat vriendschappelijk was begonnen is anders ge-eindigd..
    Nooit gedacht dat het ooit zo ver zou kunnen komen.
    Waarom ben ik niet meer zoals eerst? Waarom moet ik elke dag aan je denken?

    ik moet en zal je vergeten, vergeten alsof ik je nooit eerder heb gekend.
    het doet me pijn, wetende dat ik je niet zal kunnen vergeten. mijn hart vescheurd zich, en raakt diep van binnen verbrokkeld..
    Waar is dat meisje dat ik was voordat ik jou kende?

    mijn gedachten dwalen af.. alles voor mij is zwart..
    Op straat loop ik doelloos voor me uit te staren.. hoe ver moet dit nog gaan? Ik verwijt mezelf.. had het moeten zien aankomen, maar hoe?
    In mijn hoofd zit ik met honderden vragen waar ik hoofdpijn van krijg..omdat ze niet beantwoord worden…wat als, en waarom ik?

    Soms wou ik dat ik je alles kon zeggen wat ik wilde.. al die fijne gevoelens aan je uiten..
    Maar als ik dan weer terug bij realiteit ben.. besef ik me dat ik helemaal niks aan je kan vertellen.. Verloren en machteloos is wat ik ben.. Ik weet niet meer wat ik wel en niet wil. Gefrustreerd is wat ik ben. Elke dag weer kom jij in mijn gedachtes. Je lijkt net de duivel die mij geweten van mij over neemt…

    Is t mijn trots die me tegenhoud om je alles te vertellen? Of is het gewoon dat ik dat iedere keer niet durf.. omdat ik dan in je mooie en diepe ogen verdrink?
    Als ik aan je denk komt alles weer naar boven…je lieve gezichtje.. je mooie en stralende ogen.. ik ben verliefd op je..en mijn gevoel is niet te beschrijven.. nooit gedacht dat ik afscheid van je zou moeten nemen, niet op deze manier. Ik mis je meer dan ik je ooit heb gemist……

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    85
    17-09-2007

    Citaat Geplaatst door toerkiejj Bekijk reactie
    dankjewel miss dat ik er nog eentjee maakk!


    doe maar! dan wordt deze topic van jou en van mij !

  15. #15
    ..

    Reacties
    16
    19-03-2008

    Citaat Geplaatst door 3akoesha Bekijk reactie
    doe maar! dan wordt deze topic van jou en van mij !

    haha is goedd!

    maaar jij bent echt goedd meidddddd

    ik word er helemaal gek van!:|:|:|