1. #1
    Gone.

    Reacties
    267
    08-01-2002

    moeilijk of niet.....

    Ik surinaamse jongen ben verliefd, nu nog op afstand op een heel mooi marokkaans meisje. Denk/hoop dat het wederzijds is, ze ziet me in elk geval staan. Wat moet/kan ik doen en wat moet ik absoluut niet doen. Help mij! Oh ja, denk dat ze ook nog 10 jaar jonger is.........

  2. #2
    ^^***Zitoena***^^

    Reacties
    554
    06-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    hahahahahahahaha.. wajaaaw leila.... bebe, ik heb me kapot gelachten (307)


    Maar... hij kan toch moslim worden.. als hij van haar gaat houden.. en alles voor haar over heeft.... en haar familie heeft er geen moeite mee... waarom niet???

  3. #3
    Gone.

    Reacties
    267
    08-01-2002

    Doe mij een lol en behandel mijn oproep met respect!

  4. #4
    *Tetouania*

    Reacties
    568
    06-01-2002

    aha met respect horen jullie dat meisjes. Respect voor jou tonen hahaha. Als je een moslim was dan oke maar leila hebt het duidelijk gezegd haar vader zal jou nooit accepteren als je geen moslim ben dus.....en wij weten het beter volg ons woorden maar en laat dat meisje met rust.

    groetjes

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    10 jaar jonger??? wil je zeggen dat dat meiske 15 is??? nee jongen zet dat maar al uit je kopje, (al was ze ouder! haha)
    nee sorry, ik ben me wat aant laten gaan...
    in ieder geval, 15 en 25, surinaam en marokaans??; maar ja tegenwoordig kan alles !!!
    beslama
    thallaw

    xxxxx

  6. #6
    Gone.

    Reacties
    267
    08-01-2002

    Mijn oproep met respect behandelen. Als haar vader mij niet respecteert omdat ik geen moslim ben dan verdient hij zelf ook geen respect. MAAR MENSEN HET GAAT HIER OVER LIEFDE........WAAR JULLIE GASTEN EEN TEKORT AAN HEBBEN I.V.M RELIGIE, CULTUUR en daarmee samenhangend ouderwetse tradities............. dus doe mij een lol en denk een beetje van deze tijd. EN DENK IN TERMEN VAN LIEFDE!

    [Dit bericht is aangepast door guruman (aangepast op 08 januari 2002).]

  7. #7
    Gone.

    Reacties
    267
    08-01-2002

    voor de duidelijkheid het is meer 20/30. Heb grote respect voor haar en ze is bloedmooi. DUS IK DENK IN TERMEN VAN LIEFDE EN GELUK! Voor mij is het geen keuze..........maar het simpel volgen van mijn hart....die bepaald.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    21
    12-12-2001

    Ik begrijp heel goed dat je verliefd op haar bent, mischien is dit heel hard maar je kan haar beter uit je hoofd zetten, want zolang je geen moslim bent zal je nooit geaccepteerd worden.
    Dit heeft niks te maken met traditie of ouderwets.
    Een moslim mag geen relatie aangaan met een ongelovige.
    En als dat meisje iemand is die voor haar geloof gaat, hoef je zeker niets te verwachten.
    Er word niet gezegd dat een surinaamse niet met een marokaanse gaat, zolang je moslim bent maakt het niet uit watvoor ras je bent of wat voor kleur je hebt.
    Het gaat puur om de bescherming en het behouden van je geloof door niet met ongelovigen een relatie aan te gaan.
    Maar er zijn zat surinaamse jongens in jouw geval die moslim zijn geworden, maar als je echt moslim wilt worden moet je het niet alleen voor haar doen, maar echt omdat je het wilt en daarbij moet je sterk van binnen zijn en echte doorzettingsvermogen hebben.
    Ik wens je veel succes en misschien vind je wel iemand anders waar je gelukkig mee kunt zijn.



    ------------------
    Zahra

  9. #9
    *Tetouania*

    Reacties
    568
    06-01-2002

    hoi gureman

    Dus je vind haar bloedmooi ik weet niet of je smaak hebt, maar als dat in werkelijk zo is kun je maar bij pappie en mammie blijven zitten.dat betekend dan dat er meer mensen voor jou zijn en als iemand komt die moslims is heb jij helemaal verloren.
    Een ding zal ik zeggen en let op mijn woorden:ZET HAAR UIT JE HOOFD.
    Ik weet nu al wat de reactie van haar vader is:NEE.
    Maar nog 1 vraag:houdt zij van jou?
    Ja dan is het toch nee want haar ouders zullen hun toestemming niet geven
    Nee dan kun je al helemaal uit haar buurt blijven

    Ik ben benieuwd als dit je lukt maar als dit niet lukt moet je denken aan mijn woorden en woorden van meer mensen

    groetjes

  10. #10
    *Tetouania*

    Reacties
    568
    06-01-2002

    die is goed leila ik verbaas me telkens om jou goed zo meid je hebt hem de waarheid verteld


    hahahahahahahahahaha

    groetjes tetouania

  11. #11
    Gone.

    Reacties
    267
    08-01-2002

    Laten we er vanuit gaan dat ik bereid ben om de Islam te overwegen, ja. Hoe moet ik het nu verder aanpakken........Ik stalk haar niet, het is wederzijds(het contact). Hoe maak ik haar mijn liefde duidelijk.

  12. #12
    Gone.

    Reacties
    267
    08-01-2002

    En nog iets.......De meeste reacties komen duidelijk van ONERVAREN mensen. CAUSE WHEN LOVES CALLS, U GOTTA GO! En als je er bent geweest dan weet je dan gaan alle regels uit de deur. "Only a fool breaks its own heart" Dus ik hoop maar dat zij ondanks haar jeugdige leeftijd deze wijsheid bezit.. En eerlijk gezegd....ik denk het wel...anders had ze wel een Ali Baba uitgezocht en mij met rust gelaten.......Trouwens..ik mag er ook wezen.

    En......heb begrepen dat marokkanen onderling toch moeite hebben om met elkaar in contact te komen. En......wat ik van deze site oppak is dat de jongens niet te vertrouwe n zijn of ouderwets....dus...het si niet zo vreemd dat deze dame "over de schutting kijkt" om te zien at nog meer beschikbaar is. Het is een multiculturelesamenleving weet je, je bent dom als je dat aan je voorbij laat gaan....

    Ps

    Smurfje/Zahra, jou mag ik wel, heb ook andere reacties van je gelezen.......

    [Dit bericht is aangepast door guruman (aangepast op 08 januari 2002).]

  13. #13
    Gone.

    Reacties
    267
    08-01-2002

    Ze is abslouut geen ***** maar de vraag is hoe maak ik mijn liefde aan haar duidelijK??? Direct of met een omweg of met een kaartje....Waar gaan jullie magraab dames voor???? Dat is de vraag!!!

  14. #14
    Stilte Voor De Storm

    Reacties
    334
    26-09-2001

    Gangstarrman,

    trek je niets aan van Leila, ze is ongesteld dus je treft haar niet in haar beste bui. Ik heb al enige maanden een relatie met haar en ook al is het alleen gebasseerd op sex en lust, het houdt tot nu toe nog stand.

    Het is dus best mogelijk dat ongelovigen zoals wij, gedoemd om tot in de eeuwigheid in de hel te branden een relatie kunnen opbouwen met een kuis, net en zuiver moslim meisje zoals onder andere mijn sexpopje Leila. Haar vader hing aanvankelijk ook de vlag niet uit toen zondaar Roy opeens voor de deur stond, maar toen hij er eenmaal achter was dat er geen liefde en alleen maar p.orno in het spel was nam zijn hart weer een normaal ritme aan.

    Leila ;-p

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    hey surinaam,
    bij je profiel staat 25. dus it's your fault...