1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    9
    25-09-2001

    Ali, de gangster (part 2)

    Mijn hoofd stond op exploderen, alles deed pijn en toch ook weer niet. Ik probeerde mijn ogen open te doen maar het lukte me niet. Een lichte angst bekroop me; "ben ik blind geworden" dacht ik, "en waar komt die pijn vandaan". Allemaal vragen die mijn pijnlijke hoofd nog meer pijnigden terwijl ik worstelde om mijn ogen open te krijgen. Langzaam gehoorzaamden mijn ogen mij en gunden me een blik van daarbuiten. Zodra ik mijn ogen echter opende had ik er spijt van. Het leek wel alsof die verdomde zon op een meter afstand van me was, zo fel leek het licht me toe te schijnen. "Waar ben ik verdomme"? murmelde ik. Als reactie op mijn gemurmel hoorde ik een licht gilletje, een stoel die piepend naar achteren ging en voetstappen die mijn kant opkwamen. Instinctief maakt ik me klein en mijn hand leek naar iets te graaien dat het miste. De voetstappen stopten vlak bij me en ik bereidde me voor op het ergste. "Ali" "Ali", "ben je wakker mijn zoon"? Hoorde ik een stem fluisteren in mijn oor. "Ali"? dacht ik, "wie is die ali toch die die kerel zoekt en wie is die gozer uberhaupt". IK probeerde nogmaals mijn ogen te openen, maar dit keer deed ik het heel langzaam, bang voor de grote zon die boven me hing. Het deed even pijn in mijn ogen, maar langzaam aan ging het beter en kon ik eindelijk bekijken waar ik verdomme was en wie die eikel is die alleen maar ali zit te roepen terwijl hij aan het janken is, het is toch geen mietje.

    Ik zag een heleboel mensen om me heen staan. Geen één kende ik van al die mensen. Ik bekeek hun gezichten en allen keken vreugdevol. Ik snapte hun blijdschap niet en op de één of andere manier had dat met mij te maken want ze keken van tijd tot tijd mij aan en dan kreeg ik een knipoog, een knuffel, een handdruk of een glimlach te verwerken. Ik snapte de hele commotie niet, wat al die mensen hier deden en wat ik hier deed in dit bed, waar ik was en waarom ik hier was. Terwijl ik dit aan het overpeinzen was zag ik iemand in een lange witte jas binnen komen. Die sprak kort met één van die mensen die vervolgens de rest naar buiten dirigeerde. Ik zag iedereen vertrekken, sommige onder lichte protest en toen was ik alleen met de man in het wit. "Zo jongeman, welkom terug" hoorde ik hem zeggen. Aan zijn ogen kon ik zien dat hij het tegen mij had, maar ik begreep zijn hele zin niet."Terug van wat" dacht ik. "Ik ben Dokter Jager en ik ga even kijken hoe het met je gesteld is. Achter hem zag ik een vrouw binnenkomen die eveneens in het wit gekleed was. "Ah, daar is zuster Anne al" hoorde ik de man die zich Dokter Jager noemde mompelen. "Ali, weet je waar je bent"? zei de man in het wit tegen mij. "Nee", mompelde ik. "Weet je wat er gebeurd is"?, "Nee", herhaalde ik weer. "Weet je wel hoe je heet"? "Hoe ik heet"?, "tuurlijk weet ik hoe ik heet, wat is dit voor sukkel dat hij zulke domme vragen aan mij stelt"? "Ik heet........", "ik heet...........", verdomme hoe heet ik ook alweer??? "Ik heet.......", probeerde ik nogmaals, maar ook nu kwam het antwoord niet tot me. "Ik weet verdomme niet meer ik hoe ik heet" dacht ik verbijsterd. De dokter stelde nog wat vragen, maar ik luisterde al niet weer. De dokter vervaagde en het enige wat door mijn hoofde maalde was: "hoe heet ik". In de verte hoorde ik de dokter mijn naam roepen maar hij moest me gewoon met rust laten, ik wil slapen. Ik hoorde de dokter nog "zuster Anne" roepen, maar ik wist niet over wie hij het had en het interesseerde me niets. "Hij moet me gewoon met rust laten", waren mijn laatste gedachten alvorens ik in een diepe slaap wegzakte.

  2. #2
    Sistersaccount

    Reacties
    3.275
    08-10-2002

    begint goed!! ga vlug verder!!
    When you compare yourself with others in matters of wealth, position, and health, you should look at people less favored than yourself. When you compare yourself with others in matters of religion, knowledge and virtue, look at people who are better than yourself. - Ibn Hazm

  3. #3
    sallaam moealaikoem

    Reacties
    1.641
    19-04-2002

    leuk beginn ga aub verder
    Volume 7, Book 71, Number 582:
    Narrated Abu Huraira: The Prophet said, "There is no disease that Allah has created, except that He also has created its treatment."

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    824
    03-10-2002

    Iwa broedertje, ga je nog verder schrijven wella..aan dit stukje te zien heb je talent ga zo door!!!

    kusss Hasna
    Sometimes in life you feel the fight is over, and it seems as though the writings on the wall.Superstar you finally made it but once your picture becomes tainted it's what they call:The rise and fall!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    4.464
    08-07-2002

    ga snel verderrrrrrrrrrrrrrr

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    210
    20-06-2002

    hello
    mag ik vragen waar part 1 is?of is dat er niet?

  7. #7
    Sistersaccount

    Reacties
    3.275
    08-10-2002

    maryane goeie vraag!
    When you compare yourself with others in matters of wealth, position, and health, you should look at people less favored than yourself. When you compare yourself with others in matters of religion, knowledge and virtue, look at people who are better than yourself. - Ibn Hazm

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    824
    03-10-2002

    EHHHHHHHHHHH WAAROM HEB JE NIKS GESCHREVEN????
    Sometimes in life you feel the fight is over, and it seems as though the writings on the wall.Superstar you finally made it but once your picture becomes tainted it's what they call:The rise and fall!!

  9. #9
    Mimimomammimi

    Reacties
    19.838
    30-09-2005

    MVC Premium MVC Premium



    Ga je naar marokko?
    En wil je onderweg een spannend verhaal lezen?

    Kom dan hier langs
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=803852

    Veel verhalen in word bestanden
    Makkelijk te downloaden


    'nd UP!

    F.Zohra