1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Gisteren was een zwarte dag voor Arabieren!!

    Citaat Geplaatst door Saima12
    IK HEB HET EVEN NIET OVER DE MISDADEN VAN SADDAM, WANT DIE VALLEN ONDER DEZELFDE CATEGOIE VAN BUSH, sHARON, BLAIR EN ZELFS ONZE LEVE KONIGIN BEATRIX (HERINNER MAAR AAN DE MISDADEN DIE IN SURINAME, ZUIDAFRIKA EN INDONESIE ONDER DE KROON ZIJN GEPLEEGD!

    Ik vond het een genante vertonnig hoe ze Saddam hebben vernederd. De smile en de kraaloogjes van Bush, hij kon zich zelf moeilijk inhouden om zichzelf staande af te trekken die hond!.

    Saddam is een evenzeer een laffe hond. Hij had zich dood moeten vechten en 123 of meer van de yankees varkens de dood in moeten jagen. DAN WAS HIJ EEN MARTELAAR GEWORDEN. Hij heeft de Arabieren (verzetsstrjders) die hun leven voor hem gaven een zeer slechte daad bewezen om zich zonder slag of stoot over te geven.

    Hij had nimmer de westerse media zoveel stof moeten geven om hem zo te schofferen. De laatse Arabier die het opnam tegen het westen is niet meer. Nog erger de laatste president op aarde die tegen VS, Israel, VN, EU opname is gevangen gezet! wat rest zijn allemaal ja knikkers. Nederland voorop, zij waren de eerste om middels een telegram BUSH HUN GELUKWENSEN OVER TE BRENGEN!

    Ik hoop dat de aanvallen ongestoord doorgaan en dood en verderf zaait en Amerikaans bloed hand in hand gaan met de dood! Dit om de symbolische vernedering te vergoeilijken.

    WE MOETEN MOED, KRACHT PUTTEN UIT DEZE VERNEDERING EN HET BESCHOUWEN ALS EEN SYMBOOL VAN HELDHAFTIGHEID, STRIJDBAARHEID EN WEERBAARHEID OM TE STRIJDEN TEGEN HET WESTEN!
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    146
    02-10-2003

    Re: Gisteren was een zwarte dag voor Arabieren!!

    Origineel gepost door Saima12
    IK HEB HET EVEN NIET OVER DE MISDADEN VAN SADDAM, WANT DIE VALLEN ONDER DEZELFDE CATEGOIE VAN BUSH, sHARON, BLAIR EN ZELFS ONZE LEVE KONIGIN BEATRIX (HERINNER MAAR AAN DE MISDADEN DIE IN SURINAME, ZUIDAFRIKA EN INDONESIE ONDER DE KROON ZIJN GEPLEEGD!

    Ik vond het een genante vertonnig hoe ze Saddam hebben vernederd. De smile en de kraaloogjes van Bush, hij kon zich zelf moeilijk inhouden om zichzelf staande af te trekken die hond!.

    Saddam is een evenzeer een laffe hond. Hij had zich dood moeten vechten en 123 of meer van de yankees varkens de dood in moeten jagen. Hij heeft de Arabieren (verzetsstrjders) die hun leven voor hem gaven een zeer slechte daad bewezen om zich zonder slag of stoot over te geven.

    Hij had nimmer de westerse media zoveel stof moeten geven om hem zo te schofferen. De laatse Arabier die het opnam tegen het westen is niet meer.

    Ik hoop dat de aanvallen ongestoord doorgaan en dood en verderf zaait en Amerikaans bloed hand in hand gaan met de dood! Dit om de vernedering te vergoelilijken.
    Ik ben met jou eens. de laatse arabish held is gevalen. het was een triste moment te zien Sadam de hero de leider zo met een baard .
    die eikels, de veraaders hadden hun bek kunnen openen doen toen hij nog de leider was.
    ze doen het toen in hun broeken alleen om zijn naam te horen maar ya ik heb geen word voor. ik vind het een grote verlies voor de heel moslims wereld. ik hoop dat de selfde lot komt ook voor de andee veraaders ik bedoel de arabish leiders incl:........

    Sadam is weg . komt weer een sadam en zo is het leven.


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    965
    25-05-2002

    hoe kunnen jullie die moezerim een moslim noemen damn

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    10.003
    28-10-2003

    Origineel gepost door doudia
    hoe kunnen jullie die moezerim een moslim noemen damn

    Hoe ik hem een moslim kan noemen hij is arabisch bid en is een soenniet, hij zorgde voor zijn familie en het volk moet voor zichzelf zorgen ga jij naar je president om te vragen he leen me effe 5000 euro doet die niet en saddam ook niet
    hij was iemand van de harde hand
    en ik hou zeker van hem ook al ben ik marokkaan ik heb respect voor hem, en ik moest echt huilen toen ik hem gisteren op tv zag
    vreselijk gewoon insha'llah zie ik bush en die klotesharon een x gekeeld worden

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    79
    29-07-2002

    Salam,

    Ben het met jullie eens, maar ik kan me niet voorstellen dat Saddam niet heeft gevochten. Er is een theorie dat Saddam is vergast/ bedwelmd en dat hij daarom niet heeft teruggevochten. Ik bedoel hij had immers een pistool bij zich, waarom zou hij die niet gebruikt hebben? Zijn zoons hebben ook gevochten tot de dood. Voor mij is het in ieder geval de meest aanvaardbare theorie, kan niet anders...

    m3a salam
    Al7amdoelilah.....

  6. #6
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Die theorie van die bedwelming heb je net zeker zelf verzonnen Nesima83?

    Het had maar weinig gescheeld of ze hadden Saddam aan barrels geblazen met een handgranaat. Maar onze dappere leider begon riep noig net op tijd dat ze hem niets moesten doen en dat hij bereid was om met de Amerikanen, zijn grote vijanden, te onderhandelen.

    Sorry hoor, maar in mijn ogen is Satan Hoessein gewoon een laffe rat die zonder zijn moordenaarsclubjes van Fedayeen en Republikeinse garde helemaal NIKS betekent.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    10.003
    28-10-2003

    Origineel gepost door Peej
    Die theorie van die bedwelming heb je net zeker zelf verzonnen Nesima83?

    Het had maar weinig gescheeld of ze hadden Saddam aan barrels geblazen met een handgranaat. Maar onze dappere leider begon riep noig net op tijd dat ze hem niets moesten doen en dat hij bereid was om met de Amerikanen, zijn grote vijanden, te onderhandelen.

    Sorry hoor, maar in mijn ogen is Satan Hoessein gewoon een laffe rat die zonder zijn moordenaarsclubjes van Fedayeen en Republikeinse garde helemaal NIKS betekent.

    he stomee zionist luister eens even

    Jij kan je makkelijk in de gedachten mengen van BUsh de hond
    toch?
    denk je nou echt dat die zo stom is om te zeggen blaas hem op
    hij wil een vernedering van hem zien en de hele wereld heeft het gezien en insha'llah zal het nu gaan escaleren
    let nou maar gewoon op
    aanhangers van saddam kan er 1 zijn of 2 of 3
    maar van 1 zullen het er een miljoen worden het wordt nog erger dan de FARC in Colombia

  8. #8
    4 4 4 4

    Reacties
    11.901
    10-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door smartie4
    Hoe ik hem een moslim kan noemen hij is arabisch bid en is een soenniet, hij zorgde voor zijn familie en het volk moet voor zichzelf zorgen ga jij naar je president om te vragen he leen me effe 5000 euro doet die niet en saddam ook niet
    hij was iemand van de harde hand
    en ik hou zeker van hem ook al ben ik marokkaan ik heb respect voor hem, en ik moest echt huilen toen ik hem gisteren op tv zag
    vreselijk gewoon insha'llah zie ik bush en die klotesharon een x gekeeld worden

    Heb je ook gehuild bij dat beeld van die vergaste man in Halabja met een baby in zijn handen............

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    31
    26-11-2003

    Nou, ik wist niet eens dat Saddam een moslim was. Beetje wijn drinken, beetje mishandelen, beetje mensenlevens nemen, beetje met overvloedig rijkdom leven. Nee, klinkt in mijn oren niet echt als een moslim.

    En jullie klinken ook niet echt 'moslims' met jullie haat, dood en verderf!
    Signature? Mij best... zolang de letters maar van normale grootte zijn en er geen in staan.

  10. #10
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Origineel gepost door smartie4
    he stomee zionist luister eens even

    Jij kan je makkelijk in de gedachten mengen van BUsh de hond
    toch?
    denk je nou echt dat die zo stom is om te zeggen blaas hem op
    hij wil een vernedering van hem zien en de hele wereld heeft het gezien en insha'llah zal het nu gaan escaleren
    let nou maar gewoon op
    aanhangers van saddam kan er 1 zijn of 2 of 3
    maar van 1 zullen het er een miljoen worden het wordt nog erger dan de FARC in Colombia
    Zojuist op het nieuws gezien dat de Amerikanen bij de arrestatie van Saddam klaar stonden om een granaat in dat hol te gooien omdat ze niet wisten wat ze moesten verwachten.
    Als Satan Hoessein zich niet op tijd bekend had gemaakt hadden ze hem helemaal aan stukken geblazen en was hij waarschijnlijk onherkenbaar beschadigd geweest.

    En dat had mensen zoals jij alleen maar de mogelijkheid gegeven om de (in dat geval) dood van Satan Hoessein tot in lengte der jaren te ontkennen.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.566
    22-02-2003

    Weet je wat ik nooit heb begrepen ...dat hij de Irakeze christenen vervolgde
    "Hey, what do you call a doctor who failed out of med school?"
    "What?"
    "A dentist."

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    10.003
    28-10-2003

    Origineel gepost door Peej
    Zojuist op het nieuws gezien dat de Amerikanen bij de arrestatie van Saddam klaar stonden om een granaat in dat hol te gooien omdat ze niet wisten wat ze moesten verwachten.
    Als Satan Hoessein zich niet op tijd bekend had gemaakt hadden ze hem helemaal aan stukken geblazen en was hij waarschijnlijk onherkenbaar beschadigd geweest.

    En dat had mensen zoals jij alleen maar de mogelijkheid gegeven om de (in dat geval) dood van Satan Hoessein tot in lengte der jaren te ontkennen.

    scheit aan jouw en je woorden met je granaat ze hebben saddam hebben ze hun allergrootste vijand nee saddam mogen ze hebben
    wij arabieren hebben al geleerd wie iets verkeerds doet kan de deksle hard verwachten
    maar de tijd van saddam is nog lang niet voorbij
    de aanslagen, slechte omstandigheden zullen altijd blijven bestaan in irak het is gewoon erg maar de schaduw van saddam zoals blair zei is nog lang niet verdwenen

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    79
    29-07-2002

    Zelf verzonnen? Nee hoor Peej op Al-jazeera gehoord tijdens een opbel programma. Zeg niet dat het waar is maar het zou HEEL goed kunnen, ik geloof niets van wat er op de westerse nieuwszenders wordt verteld. En geloof jij nou zelf dat ze Saddam bijna hadden vermoord door een handgranaat en hem de vernedering besparen door hem als een of ander dier op tv te laten zien?? Nee Amerika is in haar nopjes nu ze hem levend heeft!! Nee Amerika kan vertellen wat ze wil , het gaat er bij mij in ieder geval niet in..
    Al7amdoelilah.....

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    79
    29-07-2002

    En Magyar wie ben jij om iemand mosilim of geen moslim te noemen. ALLAH is degen die vergeeft of straft..
    Al7amdoelilah.....

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    3.180
    03-04-2003

    Origineel gepost door Saima12
    Dat zijn geen Arabieren, ze geloven in een god die gekruisigd aan het kruis zijn volgelingen heeft aangespoord miljoenen indianen, negers en nu moslims te vermoorden.

    saddam wilde hen een stap voor zijn!
    Welterusten...
    Keep me away from the wisdom which does not cry, the philosophy which does not laugh and the greatness which does not bow before children <>< (Khalil Gibran)