| De wereld van de Marokkaanse vrouw Praat mee over de wereld van de Marokkaanse vrouw anno 2010. Van werkvloer tot keukenvloer. Van kraambed tot opvoeding. Van huishoudtips tot gezellige onderonsjes. | Bezitterig jaloers mannetje 31-03-2008, 12:24 | #1 |  | Rechtvaardig19 is Reacties: n/a Credits: | Bezitterig jaloers mannetje Wie van jullie heeft ervaring met een man die jaloers / bezitterig is ?
Zoja hoe ga je hiermee om
Mijn beste vriendin is niet zo lang getrouwd en haar man is echt stik jaloers niet normaal meer waardoor hun huwelijk echt niet goed gaat
wie heeft tips en gaat het over?
Vind het erg sneu voor haar ze mag haar vriendinnen amper zien en een man hoeft maar naar haar te kijken en het is haar schuld  | | | 31-03-2008, 12:33 | #2 |  | | Mijn lieve dochter.. shariza is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 10-10-2005 Locatie: uit een wereld die ik gezellig heb gemaakt Reacties: 2.319  Credits: 0 | oeeeeeeeeeee ik ken ook zulke mensen............ik neem dan afstand, straks is het ook nog s jou schuld!.........meestal kan je niet veel doen, of je vriendin moet duidelijk zijn tegen hem..........zulke mannen zijn best eng en om bang van te worden, t zou me niet verbazen als ze miss. bang voor hem is...........helaas komt dit echt vaak voor.......... | __________________________
De dokter zegt dat ik schizofreen ben, maar wij vinden van niet | | | 31-03-2008, 12:35 | #3 |  | Rechtvaardig19 is Reacties: n/a Credits: | Citaat: Geplaatst door shariza oeeeeeeeeeee ik ken ook zulke mensen............ik neem dan afstand, straks is het ook nog s jou schuld!.........meestal kan je niet veel doen, of je vriendin moet duidelijk zijn tegen hem..........zulke mannen zijn best eng en om bang van te worden, t zou me niet verbazen als ze miss. bang voor hem is...........helaas komt dit echt vaak voor.......... |
precies ze is bang voor hem geworden man!
te erg voor woorden ze laat het niet merken maar volgens mij is het veel erger geworden sinds ze getrowud zijn hij let op alles wat ze doet hij moet alles weten hoe wat waar met wie om gek van te owrden en ik mer k dat ze nu minder los laat uit angst
wat kan ikd oen om haar te helpen  | | | 31-03-2008, 12:35 | #4 |  | | Bijna Lid bruidje is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 01-01-2003 Reacties: 3.008  Credits: 0 | Mijn man is ook jaloers, maar hij heeft daarmee leren omgaan...ik heb niets daarin veranderd, bepaalde dingen ben ik makkelijker in dan hij en daar houd ik wel rekening mee, maar ik laat mijn leven niet inperken. Het is zijn probleem niet het mijne... | | | 31-03-2008, 12:36 | #5 |  | Rechtvaardig19 is Reacties: n/a Credits: | Citaat: Geplaatst door bruidje Mijn man is ook jaloers, maar hij heeft daarmee leren omgaan...ik heb niets daarin veranderd, bepaalde dingen ben ik makkelijker in dan hij en daar houd ik wel rekening mee, maar ik laat mijn leven niet inperken. Het is zijn probleem niet het mijne... |
maar is het minder geworden met dat de jaen verstreken zijz elf zegt dat het nog nooit zo heftig is geweest
 | | | 31-03-2008, 12:37 | #6 |  | | ' D&S. ' Chloe is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 27-03-2008 Credits: 5 | Daar zal denk ik ook wel een reden voor zijn.. | | | 31-03-2008, 12:38 | #7 |  | | Crazy in love Lamiss is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 17-12-2007 Credits: 0 | dumpen 
kom nou wie is hij om haar leven zo te beinvloeden? | __________________________ "Sidi raabi ftahli el bwaab, ftahli bwaab dunya"
"Only Allah Can Judge Me" | | | 31-03-2008, 12:41 | #8 |  | Rechtvaardig19 is Reacties: n/a Credits: | Citaat: Geplaatst door Nowa Daar zal denk ik ook wel een reden voor zijn.. |
wat voor reden dan?
hijw as al jaloers voordat ze trouwden hij is gewoon zo en ze hebben bijna hun huwelijk afgblazen hierdoor
na beloofd te hebbend at hij niet meer jaloers zal gedragen
uiteindlijk toch maar getriouwd en nu is hij ineens weer jaloers en erger dan voorheen | | | 31-03-2008, 12:41 | #9 |  | Rechtvaardig19 is Reacties: n/a Credits: | Citaat: Geplaatst door Lamiss dumpen 
kom nou wie is hij om haar leven zo te beinvloeden? |
ze zijn pas getrouwd!!! | | | 31-03-2008, 12:43 | #10 |  | | Mijn lieve dochter.. shariza is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 10-10-2005 Locatie: uit een wereld die ik gezellig heb gemaakt Reacties: 2.319  Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Nowa Daar zal denk ik ook wel een reden voor zijn.. |
meestal is er geen reden hoor................sommige mannen zijn eenmaal niet helemaal in hun hoofd............die denken dat ze vreemd gaat, terwijl ze de hele dag opgesloten zit, anders wel bij zn moeder gedumpt omdat hij moet werken  !
ik zie dat vaker voorkomen.......... | __________________________
De dokter zegt dat ik schizofreen ben, maar wij vinden van niet | | | 31-03-2008, 12:43 | #11 |  | | Bijna Lid bruidje is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 01-01-2003 Reacties: 3.008  Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Rechtvaardig19 maar is het minder geworden met dat de jaen verstreken zijz elf zegt dat het nog nooit zo heftig is geweest
 | Begin was het erger, wordt steeds minder, maar zijn gevoel is hetzelfde alleen hij handelt er niet naar....Jouw vriendin moet het niet als haar maar als zijn probleem zien, zolang zij zich als een nette vrouw gedraagt heeft hij niets om over te zeuren. Maar ik weet ook niet waardoor het komt, mijn man is geen onzeker type allerminst zelfs hij wordt vaak arrogant genoemd..... | | | 31-03-2008, 12:48 | #12 |  | | MVC Premium roemaisa78 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 20-04-2006 Reacties: 2.822  MVC Premium Credits: 5 | mijn man had dat trekje ook heel erg. het uitte zich vooral in afluisteren, achtervolgen of ik ergens daadwerkelijk ben geweest, als eerste naar de tel. rennen om te kijken of het een man of vrouw is die belde. maar sinds ik kinderen heb is het heel sterk afgenomen. maar ook naarmate de jaren verstreken.
ik ga nog steeds niet samen met hem op stap als we in marokko zijn. want er hoeft iemand maar pssst te roepen of naar me te kijken en hij vliegt ze aan.
o ja en het liefst ziet me de gehele dag thuis zitten.
maar ik heb hem vanaf dag 1 laten weten dat ik niet meega in die kul van hem. en zo is het nu bijna helemaal weg. ahum na 13 jaar huwlijk
het was zelfs een keer dat ik een vrouwlijke collega tegen kwam in de stad. dus die collega groette mij en gaf me een knipoog.
nou hij heeft haar helemaal verrot uitgescholden. hij dacht wat moet die trut van je. want waar hij vandaan kwam in marokko was een knipoog hetzelfde als een uitnodiging voor een wip  | __________________________ Als men wist, wat het gebed ons kon geven, dan ging iedereen, geknield door het leven.. | | | 31-03-2008, 12:54 | #13 |  | | Bijna Lid bruidje is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 01-01-2003 Reacties: 3.008  Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door roemaisa78 mijn man had dat trekje ook heel erg. het uitte zich vooral in afluisteren, achtervolgen of ik ergens daadwerkelijk ben geweest, als eerste naar de tel. rennen om te kijken of het een man of vrouw is die belde. maar sinds ik kinderen heb is het heel sterk afgenomen. maar ook naarmate de jaren verstreken.
ik ga nog steeds niet samen met hem op stap als we in marokko zijn. want er hoeft iemand maar pssst te roepen of naar me te kijken en hij vliegt ze aan.
o ja en het liefst ziet me de gehele dag thuis zitten.
maar ik heb hem vanaf dag 1 laten weten dat ik niet meega in die kul van hem. en zo is het nu bijna helemaal weg. ahum na 13 jaar huwlijk
het was zelfs een keer dat ik een vrouwlijke collega tegen kwam in de stad. dus die collega groette mij en gaf me een knipoog.
nou hij heeft haar helemaal verrot uitgescholden. hij dacht wat moet die trut van je. want waar hij vandaan kwam in marokko was een knipoog hetzelfde als een uitnodiging voor een wip  |
ooh wat erg, dacht dat mijn man erg was | | | 31-03-2008, 12:54 | #14 |  | | Mijn lieve dochter.. shariza is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 10-10-2005 Locatie: uit een wereld die ik gezellig heb gemaakt Reacties: 2.319  Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door bruidje Begin was het erger, wordt steeds minder, maar zijn gevoel is hetzelfde alleen hij handelt er niet naar....Jouw vriendin moet het niet als haar maar als zijn probleem zien, zolang zij zich als een nette vrouw gedraagt heeft hij niets om over te zeuren. Maar ik weet ook niet waardoor het komt, mijn man is geen onzeker type allerminst zelfs hij wordt vaak arrogant genoemd..... |
sorry, maar zoiets kan je niet wegschuiven en zeggen t is niet mijn probleem..............zolang je zn vrouw bent en de jaloezie om jou draait.......is het JULLI probleem, t beinvloedt jou leven, situatie, gedrag, huwlijk,gezondheid en niet te vergeten de kinderen............waarom zou je aan iemand die extreem is aanpassen?.........zulke mannen zijn zeker niet zelfverzekerd en de vrouw is dan de dupe  | __________________________
De dokter zegt dat ik schizofreen ben, maar wij vinden van niet | | | 31-03-2008, 12:58 | #15 |  | | Crazy in love Lamiss is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 17-12-2007 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Rechtvaardig19 ze zijn pas getrouwd!!! |
ja dus?  | __________________________ "Sidi raabi ftahli el bwaab, ftahli bwaab dunya"
"Only Allah Can Judge Me" | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:09. | |