1. #1
    Marokko

    Reacties
    966
    12-03-2003

    Abou Jahjah in NL !

    Tussen twee werelden, De roots van een vrijheidsstrijd

    Tussen twee werelden, De roots van een vrijheidsstrijd, is het boek geschreven door AEL-voorzitter Dyab Abou Jahjah. Het boek bevat veel autobiografische elementen maar is vooral een optekening van de ideologie en motivering van de AEL en Abou Jahjah.

    donderdag 11 december, zal Dyab Abou Jahjah in Rotterdam een toelichting geven op Tussen twee werelden, De roots van een vrijheidsstrijd hij zal dan tevens ingaan op vragen van de aanwezigen. Geïnteresseerden wordt de mogelijkheid geboden om een gesigneerd exemplaar van het boek te verkrijgen.

    De boekbespreking en signeersessie zullen plaatsvinden in: Palace, aan de Zomerhofstraat 15 (Oude Noord) in Rotterdam. De zaal is vanaf 18:30 uur toegankelijk voor het publiek.

  2. #2
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Gelukkig hij komt Amsterdam niet vervuilen, misschien kunnen ze een bijeenkomst plannen met dat andere enge clubje in Rotterdam Nieuw Rechts ofzo.... ....

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  3. #3
    Marokko

    Reacties
    966
    12-03-2003

    de volgende keer ok!

  4. #4
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Liever niet, heb liever dat ie in Antwerpen blijft

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.984
    08-10-2001

    Hij komt ook naar amsterdam vrijdag 12 december in de Overtoom zelfde onderwerp. Begint om half 8
    Het goede dat jou treft komt van Allah en het slechte dat jou treft dat komt van jezelf!
    KeNzA

    Allah doet de mensen in het geheel geen onrecht aan, maar de mensen doen zichzelf onrecht aan. (10:44)

  6. #6
    Marokko

    Reacties
    966
    12-03-2003

    Origineel gepost door Kenza
    Hij komt ook naar amsterdam vrijdag 12 december in de Overtoom zelfde onderwerp. Begint om half 8
    hahahahahah



    Soms moet je dingen niet luid op zeggen rnaj!!!

    zie www.maroc.nl


  7. #7
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door Asdaq
    hahahahahah



    Soms moet je dingen niet luid op zeggen rnaj!!!

    zie www.maroc.nl

    Ach we leven in een vrije wereld, ik geef alleen maar mijn mening.
    Hoop wel dat veel mensen naar mij luisteren en er weinig Jahjah knikker in Amsterdam wonen.

    Sterker nog, ik hoop voor de AEL dat ze een klein zaaltje gehuurd hebben. Zoveel mensen zullen er wel niet komen denk ik

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  8. #8
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Het is maar te hopen dat hij op tijd is.

    Voordat je het weet staat hij in de file omdat er weer zo'n stel Achterlijke Enge Losers een snelweg geblokkeerd hebben.

    Laat hem lekker opzouten, die oproerkraaier.

    Maar ach, aan de andere kant is die vrijheid van meningsuiting wel mooi. Zo kan Abu Jahjah zijn enge denkbeelden weer eens voor het voetlicht brengen en kan iedereen horen dat we hier te maken hebben en een narcistische machtwellusteling die alleen voor zichzelf preekt en die in zijn onvermijdelijke val een aantal van die domme volgelingen mee zal slepen.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  9. #9
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door oepsakee
    En wij hebben liever dat ie naar Nederland gaat...en blijft.
    Opgeruimd staat netjes.
    Jullie gaan tch geen belgische staatsburgers het land uitzetten hoop ik. Zowel doe het dan naar land van herkomst, dat hebben we binnen de EU toch zo afgesproken

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  10. #10
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Origineel gepost door rnaj
    Jullie gaan tch geen belgische staatsburgers het land uitzetten hoop ik
    Het is oppassen geblazen hoor Rnaj, voor je het weet gaat Abu hier een schijnhuwelijk aan met een Nederlandse. Waarvan hij na drie maanden gaat scheiden omdat hij zijn verblijfsvergunning toch binnen heeft.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  11. #11
    Rijke lid

    Reacties
    475
    21-08-2002

    Peej, Rnaj, bejaarden en alle andere paaldansende nichten van deze site! Ik wil jullie één opmerking maken!:

    Jullie zijn zelfs het stront van deze hoogbegaafde man niet waard.
    Abou is de kunstenaar van de retoriek gebleken en daar zijn jullie droge en roze paaldansende westerlingen gewoon stikjaloers op!!
    En altijd maar weer hetzelfde over hem herhalen. Echte clichénichten zijn jullie! Kom met iets nieuws af zou ik zeggen want jullie opmerkingen vervelen mateloos.


  12. #12
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door Moezhint
    Peej, Rnaj, bejaarden en alle andere paaldansende nichten van deze site! Ik wil jullie één opmerking maken!:

    Jullie zijn zelfs het stront van deze hoogbegaafde man niet waard.
    Abou is de kunstenaar van de retoriek gebleken en daar zijn jullie droge en roze paaldansende westerlingen gewoon stikjaloers op!!
    En altijd maar weer hetzelfde over hem herhalen. Echte clichénichten zijn jullie! Kom met iets nieuws af zou ik zeggen want jullie opmerkingen vervelen mateloos.

    Ik gun de marokkanen best hun eigen Pim, maar dat wil nog niet zeggen dat die types verstandige dingen uitbraken.

    Ook Pim had/heeft een grote schare domme mensen, je weet wat er daarna in Nederland gebeurd is.....

    Of ben je dat alweer vergeten?

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  13. #13
    Rijke lid

    Reacties
    475
    21-08-2002

    Origineel gepost door rnaj
    Ik gun de marokkanen best hun eigen Pim, maar dat wil nog niet zeggen dat die types verstandige dingen uitbraken.

    Ook Pim had/heeft een grote schare domme mensen, je weet wat er daarna in Nederland gebeurd is.....

    Of ben je dat alweer vergeten?
    Talk to the hand met je domme opmerkingen vieze nicht

  14. #14
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door Moezhint
    Talk to the hand met je domme opmerkingen vieze nicht
    Net al Pim hebben Jahjah knikkers ook een hekel aan minderheden. Pim aan Marokkanen, en nu is het wachten tot Jahjah de homo's als 5de collone gaat bestempelen

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    804
    10-12-2003

    Jullie zijn zelfs het stront van deze hoogbegaafde man niet waard.
    Abou is de kunstenaar van de retoriek gebleken en daar zijn jullie droge en roze paaldansende westerlingen gewoon stikjaloers op!!
    En altijd maar weer hetzelfde over hem herhalen. Echte clichénichten zijn jullie! Kom met iets nieuws af zou ik zeggen want jullie opmerkingen vervelen mateloos.


    Zo zo wie aanbid jij eigenlijk in jeleven. Voor zover ik weet is er maar een het aanbidden waard en dat is God, maar ja we weten alleemaal dat Abou jahjah zichzelf goddelijke krachten teokent en het maar wat fijn vindt dat van alle moslims op de wereld de marokkanen weer zo stom zijn om hem als een kudde schapen te volgen. Abou jahjah is de herder en verlosser van alle idioten zoals jij. Ik
    wassalaam alaaykoum