1. #1
    Bent el 7awma

    Reacties
    1.941
    11-11-2005

    een vraagje ivm bruidstafel in de zaal

    ik heb op de website van decoratiefarah gezien dat ze een speciaal gemaakte extra chique bruidstafel doen voor de bruid zelf en haar familie tydens het eten. ik vind dat persoonlijk een heel mooi idee.. alleen vraag ik me af hoe zoiets werkt? want een bruid heeft meestal heel zware kledij en juwelen aan en het is best moeilijk eten zo.. hebben jullie zo een bruiloft al meegemaakt? hoe ging dat dan? had de bruid dan effetjes tydens het eten gewoon iets simpels aan? of iets anders?

    gelieve info en mening te plaatsen

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    159
    06-12-2006

    ik ben zelf een catering en ik deed het al 5jaar lang dat de bruit met de bruidgom aan tafel zit tijdens het eten en het is gewoon heel erg mooi

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    109
    21-01-2008

    een keer meegemaakt. bruid en bruidegom samen met hun moeders aan een tafel voor in de zaal. ik vond het erg romantisch was zo lief

  4. #4
    659 gebruikers

    Reacties
    354
    29-08-2006

    dat is zeker romantisch. heel apart.. misschien ga ik dat ook doen..


  5. #5
    Trotse mama.

    Reacties
    1.089
    01-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb ook in de zaal gegeten, maar niet aan een speciale bruidsstafel. Ben gewoon bij mijn moeder en schoonmoeder aangeschoven in een hele mooie jabador die van de negaffa was. Zij had liever niet dat ik in haar jurk zou eten en daar had ik alle begrip voor.
    Uit je pijnlijkste dieptepunten groeien uiteindelijk je grootste krachten.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    459
    22-01-2008

    Ik heb ook in de zaal gegeten, we hadden een apart bruidstafeltje mijn man en ik. Wij hebben als eerst het diner geopend.
    Ik had negaffa Kamalia en die deed helemaal niet moeilijk over haar jurk.
    heb dus gewoon met die jurk kunnen eten.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    478
    11-11-2007

    hoi meid ik heb ook in de zaal gegeten met mijn man aan tafel
    gezeten en het was zo leuk hier de foto van mijn bruidstafel.
    alvast van harte gefeliciteerd.

  8. #8
    Bent el 7awma

    Reacties
    1.941
    11-11-2005

    kijk dat vind ik dus echt heel leuk. echt leuke reacties
    ik ga het insha allah zeker doen, alleen mijn mannetje gaat niet alleen durven zitten als enige man, maar misschien wel als zn mama en zussen er ook bij zijn.. ik ga t hem nu niet vertellen pas dan gewoon erbij halen

    insha allah

  9. #9
    passion4decoration

    Reacties
    1.318
    30-01-2008

    Ik heb zelf een bruidspaartafel ontworpen compleet met alles. De meeste vinden het leuk. Maar er zijn ook bruidjes waarvan de man niet in de zaal komt, dus dan is een bruidspaartafel niet nodig. Verder bepaalt ieder voor zich zelf wat het wenst? Ghair inshallah.

    Op mijn eigen bruiloft heb ik en mijn man met de negaffa en fotograaf in de kleedklamer gegeten hahaha.

    Veel liefs van mij,

    Passion4decoration
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    4.509
    08-02-2006

    ja dat lijkt mij ook leuk...heb het zelf nog nooit meegemaakt.... blijft het bruidspaar dan ook echt tot ze helemaal klaar zijn met het eten of gaan ze eerder weg?

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    665
    15-10-2003

    Ja dat was ik ook van plan inshallah, maar niet apart aan een tafel. Maar gewoon bij de fam aanschuiven.

  12. #12
    Mama van Maysa

    Reacties
    10.361
    11-11-2002

    wat ik zie bij mij in de omgeving

    dat ze een avond jurk aan doen en dan gaan eten

    is veel beter eten dan een zware jurk en kei veel sieraden

    whahah niet dat je gaat eten.
    ja 1 a 3 hapjes
    [/CENTER]
    [CENTER]