1. #1
    Mserffien broeder/zu

    Reacties
    34
    02-11-2001

    Gezocht lieve vrouw voor mijn broer

    Sallam mohalaikom broers en zusters,

    Ik heb aan geintreseerde meisje of vrouw een vraag.

    Ik zal eerst wat over mij vertellen.
    Ik ben samir van 34 en woon hier 24 jaar in nederland. Ik ben bezig met mijn opleiding als agent. Ik kom uit een gezin van 12 kinderen en wij zijn van berbers afkomst.
    Ik ben getrouwd vanuit marokko heb zelf 2 lieve kinderen.

    Waar het omgaat.
    Ik heb een broer van 41 jaar en hij woont al een hele poosje in nederland illegaal. Het is hem nog steeds niet gelukt om een gezin te stichten. Hij is modern en spreekt heel goed Nederlands en hij is gek met kinderen.

    Wij zijn opzoek naar een SERIEUZE vrouw voor hem die aan niets anders moet denken dan een gelukkige leven met hem aan te gaan. Heel veel mensen denken aan papieren maken en fluiten naar je toekomst maar dit is echt niet het geval. Als je tegen mij zou zeggen of ik weer uit marokko wilt gaan trouwen, zou ik dan wel doen maar moet wel erg voorzichtig mee zijn!
    De meesten doen het voor verblijfsvergunning en na 3 a 4 jaar duikt hij de kroeg in. Wij zijn erg modern en gelovig en heb ook lieve zussen die getrouwd zijn.
    Dus als je denkt om deze uitdaging aan te gaan, moet je zeker kontact met mij opnemen en een gezellige gesprek kan geen kwaad en luister niet naar die indianen verhalen maar durven.
    Wil je een man die niet niet drinkt en lief voor je kinderen zal zijn, dan moet je zeker reageren.
    Met vriendelijke groeten en insa allah tot gauw en heel sterkte met RAMADAN.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    12
    22-09-2001

    Salaam,

    Faissa dat is toch mogelijk, maar je moet het natuurlijk niet zo zwart wit zien hé.
    Niet iedereen is opzoek naar papieren maarrrr!!!!!!!
    Samir het zijn niet altijd Indianeverhalen.

    En toch wens ik jou broer veel succes toe!

  3. #3
    Mserffien broeder/zu

    Reacties
    34
    02-11-2001

    Hallo faissa,

    Om misverstand te voorkomen, zal ik het je effe nog eens uitleggen.
    Ik zoek een vrouw voor mijn broer uit nederland en niet uit marokko!
    Als hij voorzien was van zijn verblijfvergunning, dan had hij dat misschien gedaan maar dit is niet het geval.
    Als je goed je mijn topic goed hebt gelezen dan had je ook kunnen weten wat het woord ILLEGAAL betekent.
    Het gaat om dat hij een gezin wil stichten en ook bij zijn familie wil zijn.
    Wees je ouders dankbaar dat je hier bent anders liep je in hete zon op een ezel richting de waterput en daarna richting de bergen onkruid zoeken voor de geiten.
    Nu je het voor elkaar hebt en inplaats van ezelshok schoonmaken zit je achter de pc te chatten. Wees gelukkig en blij en gun de anderen het ook en haal een geschikte man voor jou uit marokko dan doe je ook iets goeds. Met vriendelijke groet aan Faissa


    Doenja, ik vind het lief van jou dat je mijn topic op een juiste manier hebt gelezen en begrepen hebt.
    Ik zal zeker mijn topic naar man zoekt vrouw verplaatsen. Veel geluk met jou nog in de komst. Groetjes

    Een meisje uit west,
    Bedankt voor je reatcie en jij ook veel geluk in je toekomst.

    Iedereen bedankt en misschien kan iemand hem en mijn ouders gelukkig maken.

  4. #4
    Mserffien broeder/zu

    Reacties
    34
    02-11-2001

    Sorry leila19,

    Ik begrijp niet wat je bedoelt maar probeer het nog eens uit te leggen misschien wordt het mij wat duidelijker wat je wilt schrijven.
    Groetjes en tot gauw insa allah.

  5. #5
    Moderator

    Reacties
    24
    11-12-2001

    ik hoop dat je broer z'n bruid zal vinden en een gezinnetje zal stichten
    zo snel mogelijk insa allah

  6. #6
    Mserffien broeder/zu

    Reacties
    34
    02-11-2001

    Hallo Faissa, Huismus en Semya,
    Om te beginnen wens ik jullie feestelijke idl fitr met heel veel allah's liefde en veel geluk in jullie leven.
    Wees goed voor jullie familie en vooral voor jullie ouders en hopenlijk mag iedereen volgede jaar het weer meemaken.

    Bedankt voor jullie reactie en als het hem gelukt is dan laat ik het jullie zeker weten hoe het gaat.

    Fatima Zohraf,
    Het geldt ook voor jou en voor jouw familie.

    Mijn broer heeft door zijn illegaliteit niet de kans gehad om een opleiding te volgen.
    kwa z'n denkvermogen vind ik dat hij veel weet en graag in de groep wil meepraten.
    Het is een jongen die normaal funcioneert voor z'n leeftijd.
    Als je het meent, dan mag je mij je telefoonnummer geven en ik zal je dan hierover bellen.
    Ik ben serieus en discreet.

    Met vriendelijke groeten namens ons allemaal.

  7. #7
    elhabiba hbiebat edounja!

    Reacties
    976
    01-10-2001

    salaam,


    Ik heb een prachtige bruid voor jou samir(ik bedoel voor je broer)Alleen moet hij voor zijn papieren nog een jaar of 17,18,20 zoiets.
    Weet je en sdaq is niet zo duur hoor,alleen pampers en melk voor 2 jaar lang!!!!
    O ja nog iets ze is een beetje humeurig en krijst ook een beetje,en vooral s'nachts dus moet hij een beetje voorzichter met haar zijn.
    Dus als je intresse hebt laat dan iets van je horen.
    en nog iets zij is op dit moment 5 maanden,oud genoeg voor trouwen of niet??????

    grapje!!!

    even serieus nou,
    Samir,ik heb hier ook een schoonzus die is 35 jaar oud allen is ze ook illegaal,heeft hij nix aan zeker.
    Het spijt me ik wou dat ik iets voor je kon doen.Maar voor het geval dat,zal ik het hier wel plaatsen oke????
    moehiem,veel succes,ik hoop het goede voor hem.

    elhabiba

  8. #8
    Mserffien broeder/zu

    Reacties
    34
    02-11-2001

    Ja elhabiba,

    Bedankt voor je aanbod maar je kunt niet 2 ongelukkigen bij elkaar doen.
    Een van hun moet wel voorzien zijn van verblijfsvergunning anders redden ze het hier niet.

    Groetjes

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    84
    22-11-2002

    hey Samir,

    Ik hoop dat je broer zijn geluk gauw zal vinden. Ik weet hoe moeilijk het is om hier in nederland zonder verblijfsvergunning te leven. Ken zelf veel mensen zowel mannen als vrouwen die hier illegaal zijn, en het erg moeilijk hebben. Insha allah komen ze op hun goede plekje terecht, en vinden ze hun geluk.


    xxx Ikram
    There comes a day that I'll be the one, will
    see it's gonna gonna , its gonna be me!!

  10. #10
    Happy getrouwd!!

    Reacties
    3.048
    30-01-2002

    he waarom gaat je broer niet met een nederlander trouwen tot ie zijn papieren heeft.

    made by moonwalker www.abdellahdaoudi.com

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    22
    27-09-2002

    ik hoop voor iedereen dat die gene zijn ware zal vinden.en ik hoop ook voor in nederland te blijven.xxxx hliwa

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    132
    23-07-2002

    Origineel gepost door miss casablanca
    he waarom gaat je broer niet met een nederlander trouwen tot ie zijn papieren heeft.
    Hahaha denk je dat wij dom zijn ofzo

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    38
    20-11-2002

    En als je het bericht goed had gelezen, dan had je gezien dat deze man sirieus is, en waarom perse een nederlander, hij kan toch ook met een marokaan of turk trouwen tot dat hij zijn papieren heeft??
    Al HAMDULLILAH THAT I AM A MUSLIM AND THERE IS NOTHING ELSE I REIGHTER BE

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    71
    26-10-2002

    Hallo Samir,

    Een advies: als jij een vrouw zoekt voor jouwe ilegale broer zou je het toch op een andere manier moeten doen.Helaas voor jou zijn de meiden die op het internet actie zijn meiden die hier meestal opgegroeid of zelfs geboren zijn

    En die meiden zijn echter niet getintresseerd in jouw ilegale broer,als ik jou was zou ik de ouderwets manier handhaven gewoon aan bekenden en kennissen vragen of ze een vrouw voor jouw broer hebben om mee te trouwen voor verblijfvergunning tegen een groot geldbedrag natuurijk.Twee vliegen in een klap toch?

    Jij zegt zelf dat je uit Marokko getrouwd bent en dat je heel gelukkig bent met die vrouw uit Marokko en je adviseer ook ander mensen om met een ilegaal te trouwen.Misschien kan jouw broer ook terug gaan naar Marokko en daar trouwen en misschien wordt hij net zo gelukkig als jij.Nederland is te klein om al die Mannen en Vrouwen hierheen te halen!!!!.Nederlanders zijn ons zat.En trouwens je moet geen shit praten,je hebt het elke keer dat jouw broer graag bij zijn familie wil zijn
    en dat terwijl zijn echte familie in Marokko is:dat zijn namelijk zijn ouders,bij die wilt ie niet zijn he want die hebben geen verblijfvergunning.Jongen je moet gewoon zeggen,ik heb een broer die is getrouwd in Marokko en heeft daar een stuk of 5 kinderen in de steek gelaten om naar Nederland te komen en een verblijfsvergunning te scoren en te leven zoals dat beeldvorming wat ze over ons hebben in Marokko.Grote auto,een mooi huis en hoertjes bezoeken.

    Sorry voor gasten zoals jij heb ik geen respect,je had moeten weten dat jij als Marokkaan niet serieus genomen kan worden door Marokkanen door zoiets op zo een goedkope en ordinair manier te doen.

    Ik uit alleen maar mijn mening!!!!!


    Karim